1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje + informatie om tot een compleet antwoord te kunnen komen;
    Is deze game de 60 euro's waard, en is het wat voor mij?

-GT(en 2) op de PS1 heb ik grijs gespeeld, tot nu toe vind ik dat nog steeds de beste race game ooit.
    -PGR serie vind ik te arcade en hiervan is deel 2 verreweg het beste.
    -Forza 1 vond ik het net niet bijvoorbeeld qua gameplay ( vooral te langzaam ), de opzet was goed al beter dan PGR maar het haalde het nog niet bijna bij GT. Is dit deel in dat opzicht verbeterd? Of blijft het nog steeds op een verre afstand van GT?
    -De game is nu zo'n anderhalve week uit, spelen jullie het nog steeds erg veel of is het al aan het afzwakken?

Ik hoop dat jullie me een beetje goede info kunnen geven, en ik doe er zo "moeilijk" over omdat ik niet meer zo snel 60 euro over heb voor een game. Maar een aantal zijn dit echt waard, en wil weten of dat in dit geval ook zo is! Hopelijk val ik jullie niet teveel lastig;)

2. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Srry om het te zeggen maar ik had het ook en steeds opnieuw gebrobeerd hem aan te zetten en het leukt maar na de 5de keer RING OF DEATH!!! 3 rode lampjes dus. Mijn xbox 360 ligt nu dus in duitsland voor reperatie. Dus als ik jou was ff doorspelen (kleine korte racejes) en je krijgt vanzelf ring of death en dan maar bellen met microsoft.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, ik zette hem altijd net iets onder het rode in de toereteller en als het groen word vol gas. Denk dat dat niet goed is :)

4. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is dubbel en dwars waard en anderhalve week? dit spel ga ik wel een jaar spelen. En zo te zien is dit het beste spel wat jij kan hebben.\o/\o/ Kopen dus!!! en 60 euro je kan hem wel voor 5 euro minder ofzo krijgen klik maar hieronder.

KLIK

en nog een KLIK

5. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    €49,95 bij de media markt --> scheeld je weer 10 euro ;)

ik kan niet al je vragen beantwoorden, want heb nooit GT gespeeld.
    Wel kan ik zeggen dat ik forza niet minder speel naar 1,5 het blijft een goeie game, je moet hier eigenlijk wel van houden om het spel goed te vinden:
    moeilijke races, dus alle AI off en proberen te winnen tot dat het lukt.
    auto's verzamelen
    alle races gold halen

vooral ook leuk extra-tje als je dit aanspreekt:
    -Painten, maar echt unieke creaties, 1000 layers peer kan ongekend mooi worden (serieus dit is cool, ik had het nog nooit gedaan had het spel gekocht voor de race, maar ik vind painten zeker een relaxe bezigheid)

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb de game nou sinds een week en ben uitermate tevreden , voor deze game heb ik mijn 360 gekocht :)

Top :
    - gameplay
    - snelheidsgevoel
    - tuning

minder briliant

- Weinig circuits
    - pitstop temakkelijk uitgewerkt.
    - geen regen
    - 8 cars on track ipv 12

Ik hoop op veel content .

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tsukuba zit er wel in hoor.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Bedoelde die japanse track uit deel 1|:-

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ikzelf ben ook erg aan het hopen op weersimulaties, een flinke storm terwijl je raced, lampjes aan, een waterwolk achter je aan dan is het sfeertje compleet.

10. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of rond de 24 graden met af en toe een opklaring :D BBQ erbij en dat je dan ken vissen langs de weg en in een simulatiekano kan varen door de mapleslife :D

Ga een brief schijven naar Turn10! BIJNA WEEKEND!!!

11. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de responses, ik houd dus erg van simulatie race-games, maar niet heel erg van arcade.

En de moeilijkheidsgraad vond ik in forza 1 van een laag niveau, zelf houd ik wel van uitdaging. En ik reed daar alleen met ABS aan, dus aan de hulpmiddelen lag het ook niet. fijn om te horen dus dat de moeilijkheid wat opgeschroeft is.

Ook ben ik blij te horen dat er een snelheidsgevoel in zit ( ik denk dankzij de 60fps?), want dat was een groot gemis in deel 1. En natuurlijk vlieg je niet door bochten heen, maar op een recht stuk mag je wel wat snelheid verwachten.

En welke mediamarkt was dit? De mediamarkt in mijn regio is alleen MM Breda. Verder is de game bij andere ketens alleen te krijgen voor 65 euro....(freerecordshop, dixons, etc)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forza 2 loopt inderdaad op 60fps. Dit merk je vooral op de Nordschleife. Als je dan de Time Trial doet met de Porsche en je vliegt door die bochten, dan heb je echt een "waaaa" gevoel!

Althans, dat had ik ! :+

13. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Olle me Xbox heeft me Forza 2 LE bekrast :mad: heb er misschien 2 uur mee gespeeld :mad::mad::mad:

Net MS gebeld Xbox gaat RMA en Froza komt straks ook in dat bekraste DVD programma te zitten. Ik ga me Xbox nu over twee weken opsturen dan ben ik toch met vakantie.

Maar ik baal nu wel :mad: Zo maar eens kijken of ik toch door kan spelen.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, alle Time Trials voltooid en de Exhibitions allemaal op Goud alleen de Ring op Zilver, vloog er net voor het einde af, waardoor ik 2de werd! :mad:

Die dus nog even overdoen, dan heb ik de volledige Arcade voltooid.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die dingen zijn echt te simpel gewoon :9

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    I know. Maar als je éven je concentratie verliest in de sectie na de Karoussel, dan ben je dus nét tweede! :+

17. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat vanmiddag in een Online potje, de potje was afgelopen en me xbox liep vast...

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dus? :+ mijn dvd lade wilt steeds open na een tijdje spelen, daardoor gaat hij automatisch naar het dashboard. :'-(

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tape erover! :+

Arcade 100%! \o/
    Nu kan ik me volledig storten op de Career.

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Goed bezig... Maar dat was niet al te moeilijk..........

Succes met de Career.. Voor mezelf ga ik vanavond streven om Lvl 40 te halen..... Ben nu op lvl38.....
    Ik verheug me nu al op de endurance race op de n-ring. 7 rondjes met een Porsche RSR.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina