1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet wat races gedaan met IX Darkangel IX, IX Firefox IX, Rstyle, DoneChrone, en nog wat mensen. Ging heerlijk gelijk op, de slome hadden een snelle auto (zoals ik :D) en de snelle (DoneChrone) hadden een wat slomere auto. Toffe races!

    Ook de 3de Endurance race uitgespeeld. 25 laps op een, wat ik nu vindt geweldige circuit, lala valley (dun know de naam). Met de B klasse. Alleen ABS aan en de rest uit, hoogste niveau (dus lekker 40% extra cash). Iig een heerlijk race gereden, 25 laps vol pushen en op het einde 6 seconden voorsprong. I love Endurance _O_
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu alweer op level 23 en ben op een percentage van 29% in het spel gevordert. Die Endurance race heb ik nog niet gedaan, omdat ik eerst nog wat andere races wilde doen, maar morgen ga ik wel die D classe endurance race doen!

    Heb zojuist ook even een VW Golf R32 naar de U999 getuned, met een acceleration van 9,5.. 8)



    Ik heb ook een vraagje over de Natural (Awarded to the single driver who wins the race with all Assists turned off):

    Ik heb nu al 2 keer met alle assists uit (dus ABS, TCS en STM) een race gewonnen op de Nissan Speedway (die ovale baan, die hiervoor eigenlijk wel erg makkelijk voor is maargoed XD) maar die achievement heb ik nog niet gekregen, waar ligt dit aan? Of kan je hem niet halen op de Nissan Speedway? :confused:
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ook je driving line uitzetten en manueel schakelen. Verder ook ff alles op simulatie zetten (als dat al niet is). Hij is zeker te halen op die speedway, kheb hem daar ook gehaald.

    Kheb vandaag ff de endurance gedaan op de N-ring..... 7 rondjes.... kdacht daarna lvl 40 te halen, maar mooi niet. Je moet erg veel poen verdienen om een lvl te stijgen na lvl 35....... Maar kheb hoop op morgen..... Ik zal en moet dit weekend naar lvl 40 :b:
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    komen de auto`s die je vrijspeeld met arcade, ook in je career garage?
     
  5. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE kunnen scoren voor 60 euro vandaag. Ben vanaf 2200 tot 0330 lekker aan het racen geweest met een maat. En dit is de eerste next -en vorige gen racegame waarbij ik het GT gevoel krijg:) Ben nu level 16 dacht ik en mijn pronkstuk is een audi rs4 geupgraded tot S klasse. Vooralsnog alleen maar postief over de game, al zijn er niet al te veel tracks en zijn de graphics op een hdtv verrassend minder mooi dan op een breedbeeld...(heb ze beide gecheckt vandaag) Ik vind dat op een normale tv de banen en wagens er wat minder flets uitzien. Enige voordeel op een Hdtv is dat je de rode cijfers kunt lezen;)
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Kort antwoord: Nee !
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke... Ik haal voor het eerst mijn forza 2 disc uit mijn Xbox 360. Er staan geen echte kraassen op meer vuile streepjes. ook bij die laag voor de laser de dics kan lezen zit zo van doie streepjes maar die gaan omhoog en omlaag.

    Dus mag blij zijn dat het geen krassen is zo te zien.-

    Hier een foto er van : http://img467.imageshack.us/img467/3968/p6160054sy6.jpg

    Als je de dics van de voorkant beziet. heb je na het gat is de disc Xbox 360 Staan . Die laag is het maar aan de onderkant waar de lazer het moet lezen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  8. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heel goed kijken maar ik zie toch een heeeeeeeeeeele lichte ronde kras Klik

    Je moet wel ff inzoomen met het plusje
     
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Noepje :+
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen kras. Heb ik bij andere games ook maar op verschilldende plaatsen. Zat ook bij al de games toen ik het kocht want ik kijk mij discs na.

    Het is de dunne laagje er lang dat ik bedoel. Maar goed dat die vuil er vanaf is. PSP schoonmaakdoekje is er handig voor :)
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je echt in New York bent geweest dan ziet ie er niet zo mooi uit hoor.. Ik vind het een van de slechtst uitziende banen..
     
  12. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je teller op km p/u zetten ???
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja... je moet naar options, en dan de "weetikveel" op metric zetten ipv english
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel, even bij de Options rondneuzen.

    /edit: Hoow, had hem paar minuten op deze pagina staan zonder te lezen :9
     
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zit er geen video replay optie in de career mode
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep, was zeker vet! En gefeliciteert met je endurance race. :b:
    Btw, Rstyle is m'n broer, Firefox is een rl vriend van mij. Zin om zo nog te racen? Me broer is hier en dan rijden we om en om het rondje met kleine endurance races online. Wie zin heeft om mee te doen, voeg me gerust toe. :)
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp die Hot Lap online score board niet. De nummer 1 heeft bijvoorbeeld bij een bepaalde klasse 2 uur staan, en ik heb daar 15 uur staan of iets dergelijks, wat is nou precies de bedoeling van dat leaderboard?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De snelste rondetijd hebben op een baan met een klasse auto dacht ik.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zit nu alweer op 33% en ik ben nu bij level 26! :thumbs:
    Ook heb ik mijn eerste Endurance race behaalt, was wel kicken!

    Ik had zo net ook even een Gallardo gekocht en die naar de U999 gebracht. Wel met een spoiler en achterbumper voor meer grip. Ik heb in totaal 351,400 credits besteed aan de Gallardo (upgrades + aankoop van de Gallardo). De Gallardo gaat van 0-100 in 2,258 seconde.

    Bij Arcade zit ik ongeveer op 50%, en ben van plan om morgen dat helemaal even op 100% te behalen en dan kan ik rustig weer verder met de Career.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  20. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Forza een beetje irritant de laatste tijd... Heb ik eindelijk een leuke porsch gekocht en vette upgrades, kan ik er geen races mee doen -_-.. Moet ik weer in zo'n verrot bakkie racen die ik net heb gewonnen met iets.. Vind dat echt beetje nep. Ze zouden beter wat meer vrijheid moeten geven ipv al die verschillende type races. Zo blijf je aan de gang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina