1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Kan het ook andersom zeggen 1 kw is 1,33 pk.
    En waarom heb je het nodig je druk gewoon op Y en je kan zien hoeveel kw je auto heeft dus niet over tune want dan kan je bij voor beeld niet de 500 pk race doen, maar zit je in een hogeren klasse. En er staat ook altijd bij hoeveel kw het is :{
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die ook helemaal geraced? B-Spec duurde hij 8 uur dacht ik. Vond die toch wel net ff te lang duren ;)

    2 tot 3 uur, dat wil ik nog wel doen. Het probleem bij die 7 laps op de ring vind ik dat je nooit in een fatsoenlijk ritme komt, daarvoor is de baan te lang.
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Idd, maar ook niet te snel want anders jaag je je moter "over" zijn toeren en krijg je daar weer schade aan. En dat laatste gaat dan weer ten koste van snelheid.

    Dus zoals alles in Forza II. Met beleid behandelen anders gaat het mis *)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha ja ik schakelde per ongeluk in Endurance 2 iets te vroeg terug, meteen motor geel en rookpluim achter m'n auto. Was gelukkig in ronde 2, dus Restart was niet zo erg!
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt gelijk dat de motor een toerental heeft waarop hij het meeste koppel (trekkracht) levert. Maar er is ook een toerental waarop de motor het meeste PK (vermogen) levert, dat is het punt om op te schakelen. Het toerental waar de motor in terugvalt kun je immers zelf bepalen.

    Je schakelt als de motor op (of net over) het toerental is waarop hij het meeste PK’s levert. Als je de hogere versnelling selecteert moet het toerental precies op het punt vallen dat de motor het meeste trekkracht kan leveren. Vanaf de derde versnelling moet je hier 100 tot 200 toeren bovenop tellen. Dit kan je instellen bij het tunen van een auto dus dat kun je helemaal zelf bepalen. Test het bijvoorbeeld op de Oval.
    Als de versnellingen op deze manier te lang worden (bijv. V8 Muscle car), of juist veel te kort worden (bijv. een Honda), kun je de Final Drive van je versnelling verhogen of verlagen totdat je op het rechte stuk van het circuit aan het einde van de zesde versnelling zit. Dan heb je de meeste acceleratie uit de motor gehaald voor een bepaald circuit. Kom je dan in één of meerdere bochten verkeerd uit met schakelen, kun je deze iets langer of korter maken zodat je niet in de bocht hoeft te schakelen.
     
  6. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat probleem ook, Auction House en uploaden deden het niet.

    Ik heb een xs4all abbo met een Speedtouch 716. Ik heb uiteindelijk de firmware geupdate en.....hoppa, alles werkte.

    Je moet wel je router weer helemaal opnieuw configureren dus zorg dat je alle gegevens als account-naam+pass hebt enzo.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Reed ik een race van 7 ronden op Mugello met een oude Porsche, kreeg ik in ronde 6 ineens een rookpluim achter de auto:{ Die auto kon het blijkbaar niet hebben al die heftige rem-bochten. Op zich kan ik wel eerder remmen, maar dan remmen de McLaren en Mercedes SLR me er uit. Nu werd ik alsnog 3e....dan baal je best wel..maar t is toch wel realistisch. Echt een topspel_O_
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allemaal raceauto's uit dezelfde klasse, je kan met elke auto binnen een seconde van de ander zitten, omdat ze gewoon op elkaar lijken technisch gezien. je zult het op skills moeten doen
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zal een gaan kijken of er een firmware update is voor mijn router! tnx voor de tip!
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0

    Lachen man :)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    73 kW is dus gelijk aan 100.1 HP? Bedankt voor de tips frankx! :)
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind overigens het hele schademodel waardeloos. Het voelt bijzonder nep aan, het is er een beetje geforceerd ingezet. Je loopt inderdaad schade op, maar die heeft weinig met realisme te maken.

    Je wagen kan bijvoorbeeld niet eens een lekke band krijgen, een ophanging kan niet volledig afbreken, je wagen kan zichzelf hooguit deuken. Maar vooral de motor schade krijg ik plaatsvervangende schaamte van. Wat is dat ontzettend slecht en lelijk gedaan zeg.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Jep, aantal kW x 1,36 = aantal Pk

    Scheelt dat jij overal wat over te klagen hebt! :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het schademodel wel goed uitgewerkt, op simulation. Een aardige knal tegen de muur of de achterbumper van een andere rijder, kan de hele race vern**ken. :D
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat sneu, zodra je iets negatiefs over dit spel zegt, krijg je dit weer van Rivanov, blijft niet leuk. Ik wordt hier een beetje moe van
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Onzin, gelet op de smiley die ik erachter plaats.
    Ik weet zelf ook wel dat het spel niet perféct is. Maar jij blijft er een beetje lang over doorgaan.
     
  17. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Snap ook niet waarom de M6 (notabene dé wagen waarmee Forza 2 werd gelaunched bij de pers) er niet in zit.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    soms is het best raar hoor, rijd je met de voorkant tegen de muur, word de achterbumper geel:confused:
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had een vraagje: wat heb je aan de auto's die je bij arcade en exebition unlocked? want waar kan je die vinden, in career zijn ze nog steeds locked dus je hebt er eigenlijk vrij weinig aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina