1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    NEEEEE, ik haat straat circuits :)
    New york is ook al zo'n onding. En Tokyo uit FM1 was ook niet mijn Favo.. TE veel vangrail TE dichtbij de baan :) Geef mij maar gewoon open circuit's ipv van die "dichte" stads rondjes.
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis nurburgring F1! Je kan die baan gewoon zien liggen maar hij zit er niet in :mad:
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag monaco er ook wel bij in en melbourne.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah heerlijk! Zojuist de S-Klasse endurance race verreden. Met de F430 S998 was ik in de bochten snel maar op t rechte stuk kwamen de McLarens en CLK-GTRs om mn oren! Nadat ik in ht begin een paar kleine remfoutjes had gemaakt had ik wat body schade en kwam ik niet voorbij de 3e plek omdat ik ze niet uit kon remmen. Toen als eerste de pits ingegaan en kwam als 6e op de baan. Wel een flink gat voor me zodat ik hard door kon kachelen. 3 superrondjes er uit geperst en ik kwam met 4 seconden voorsprong terug op de baan toen de rest de pits in ging. Toen rustig geconsolideerd maar in de 23e ronde maakte ik een remfout waardoor mn banden super gaar waren, uiteindelijk met heel veel blokken en verdedigend rijden 1e geworden met 0.869 voorsprong :D HEERLIJK
     
  5. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    :b: dat zijn de momentjes!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Klinkt inderdaad echt heerlijk, wat een top spel is dit toch! :D
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik zou graag zandvoort erin willen zien, en ik wil wtcc auto's zien, lijkt me zeer leuk
     
  8. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de auto's heb ik niet zo'n probleem. Wel vind ik het jammer dat er zo weinig tracks zijn, het vernieuwende is er wel een beetje af. En toch blijft het een vette game, ookal kan hij nog vetter:D
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ff gedrift met die nissan top secret , hij drift wel lekker opzich misschien hier en daar nog wat aan de downforcen en de gearbox werken en dan moet het goede auto zijn ;)

    Ik ga zo is beginnen aan die c-klasse endurance , welke auto lijkt jullie het meest geschikt
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt het nou aan mij of beginnen die banen bij jullie ook te vervelen?
    En die endurance races is niet aan mij besteed, doe mij maar 5 spannende rondes.

    Verder is de online multiplayer erg leuk met wat gezellige mensen!
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarschijnlijk ligt het aan jou, want ik heb de game nog niet eens en ik vind de tracks nu al leuk *) Als die xbox nou eens snel terug komt...
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het spel niet en je vindt de tracks nu al leuk ? die vat ik niet egtO-)
     
  13. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal zich volledig inleven bij het lezen van al jullie verhalen hier. \o/
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb die race gisteren nog gedaan met een Cadillac CTS-V, goede acceleration en topspeed. Een aanrader dus voor die race. :)
     
  15. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de C-klas endurance gereden met de Nissan Tommy Kaira met een paar upgrades. Is goed te doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    mm .. ik zit best krap bij kas ,ik zal is op de auction house kijken.
    Me broertje zit nog steeds op die ** xbox
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het spel sinds vandaag ook binnnen. Mijn oude gare golf ff gepaint en 4 races gedaan. Ik vind het een erg cool spel maar ik moet nog wel ff beter leren rijden. Dat tunen komt ook nog wel een keer als ik er zin in heb.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ modjes , is het niet is tijd voor een deel 5 alweer dik over de 1000 heen\o/
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lees hier net enkele dingen over de pitsstraat ingaan, levert dit ook enkele seconden winst op( wanneer de rest ook de pits induikt natuurlijk )?
    En heeft de beschadiging van je banden er ook iets mee te maken?

    In GrandPrix 2, jawel, dat F1-spel, had je altijd zo'n 5 seconden winst met pitten, erg onrealistisch. Maar omdat de Ferrari's en Benetton's altijd iets sneler waren, en ik dus op de rechte stukken het spaans benauwd kreeg, was die tijdwinst ook juist wel prettig. Maar in FM2 hoop ik dat het verschil in tijd bij pitten te maken heeft met de stand van je banden. Dus weinig slijtage t.o.v. de rest = tijdswinst. Erg verklote banden = lange pitsstop.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja... ben wel fan van de meeste tracks, maar op een gegeven moment ben je wel klaar met constant dezelfde tracks rijden tijdens de career mode... zeker als je 8 rondes per track moet later in de career mode.

    Gelukkig komen er wel meer.. moet je wel downloaden en lappen natuurlijk, maar goed.. doe mij maar weer road america en wat andere race tracks die in forza 1 wel zaten terug... en wat extra banen hopelijk, maar het ziet ernaar uit dat ze wat banen hebben onthouden zodat we die later massaal gaan downloaden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina