1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Geinige baan ja. Je moest alleen oppassen bij bocht 11. die korte kink die niks lijkt, maar door een heuvel schoot je vaak door zo de vangrail in.
     
  2. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep maar goed genomen kon je daar veel tijd winnen.
     
  3. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heb hier nog een code voor de LCE auto's liggen en de code voor de pre-order auto. als iemand interesse heeft moet die maar even bij x-bazar kijken.
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een bericht neer gezet.

    Ik zit aan level 48 nu. Ik heb al ene hele hoop auto's. Blijft leuke game. Al vliegen in online soms nog al wat auto's snel de lucht in. Maar zorgt wel voor fun :)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij die kink bij bocht 11 ben ik in het begin wel vaak tegen de vangrail aan gereden, maar na een tijdje weet je natuurlijk wel dat je moet opletten daar.
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders:

    Kan ik FM2 ergens nog kopen voor 54 euro? Eerst was dat zo'n actie, maar nu zie ik hem alleen nog voor minimaal 59.99

    Anders zou ik er wel 59.99 voor over hebben -> superspel!
     
  7. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze natuurlijk ook kopen of geschonken krijgen. _0/
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het spel nu net een klein weekje. Heb nog niet heel veel tijd gehad om hem te spelen, dus nog strikt singleplayer. Ben nu net level 22 geloof ik. Mijn taktiek is om zo snel mogelijk races te rijden waar je redelijk veel verdient, om zsm levels omhoog te gaan. Heb nu alle type races in de career vrijgespeeld. Ga me morgenochtend eens aan een endurance race wagen denkik :)

    Vind het tot nu toe echt een super, fantastisch spel. Het ziet er prima uit, maar boven alles voelt het zo verschrikkelijk goed aan. Heb werkelijk waar nog nooit een SIM racer gespeeld wat zo goed te spelen was met de controller. De subtiele feedback die je via rumble doorkrijgt geeft je zo veel tja.. info over wat je auto doet. Heerlijk gewoon.

    Ik heb om eerlijk te zijn mijn stuur nog niet echt gebruikt (vind mijn hele raceframe vaak in de weg staan in mijn woonkamer) en ben zelfs aan het twijfelen of ik niet mijn hele raceframe + stuur ga verkopen. Dat was voor mij bij GT4 bv ondenkbaar, maar Forza 2 voelt al fantastisch aan met controller.

    Heb heel veel zin om a.s. weekend lekker flink door te knallen in de singleplayer en hopelijk zondag nog even online ofzo. Misschien dat ik al een heel klein beetje partij kan bieden.. Heeft iemand nog tips voor bepaalde auto's in bepaalde klasses (ook voor sp)? Ik ben nog niet echt bijgelezen sinds ik terug ben uit Rhodos :)
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry kut ging iets fout emt posten kijk de post hieronder
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0



    ben ik volledig met je eens , en over die auto's en klasses je moet zelf kijken wat je lekker vindt rijden wie ben ik nou om te zeggen van die en die is goed , het ligt ook een beetje aan de upgrades het afstellen en zo maak je de auto naar je eigensmaak;)
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/forza motorsport 2_Xbox360.html

    Bij Media Markten is ie volgens mij ook iets goedkoper dan 60 euro maar dat weet ik niet zeker.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is ook zo. Maar vooral bij de endurance vind ik het belangrijk een auto te kiezen die ook een tijdje mee kan in de race (robuust, niet te weinig grip of vermogen)..

    Heb al meerdere super spannende races meegemaakt in het spel tegen de A.I. Dan had mijn auto duidelijk minder vermogen maar wat meer grip. Lekker draften, in de bochten meer risico nemen en natuurlijk later remmen. Op het randje rijden en dan net winnen. Zo veel voldoening :cool: Voorlopig is de SP alles behalve saai.

    En dat het spel niet zo gigantisch veel banen heeft vind ik wel prima. Vond daarom de eerste MotoGP ook leuker als de laatste (met al die extreme banen). Reallife tracks liggen mij ook het best, dus dit spel is wat dat betreft prima voor mij!
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    welke klasse moet die endurance zijn dan ?
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn zoveel auto's die je kunt gebruiken! Op alles hard, zonder lijn en evt. abs kun je sowieso de eerste drie gemakkelijk met mega voorsprong winnen, met zowat iedere auto die je lekker vindt rijden. Iig tot en met B klasse, A en S heb ik nog niet geprobeerd want daar heb ik nog geen goede auto's voor 8)

    Voor een endurance tegen de AI hoef je niet veel op snelheid te letten, als je constant kunt rijden met een lekker gangetje is er totaal geen probleem als je eenmaal tussen de tegenstanders uit bent. Dus gewoon lekkere bandjes en Forza body is geen probleem.
    Online tegen gemodde auto's is dat natuurlijk wel anders ;)

    Ik heb D klasse met een Golf 2 gedaan, volgens mij lapte ik nr 2 twee rondjes ofzo... De truc is volle Forza kit en super veel grip, daarna ietsiepietsie aan de motor. C klasse zijn veel kandidaten voor, ik gebruikte een VIS mr2, lekker licht en leuk wagentje en doet het goed op LS.
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo maar is beginnen aan de klasse C endurance , wat het probleem is als ik eenmaal in de 10e ronde zit vin het het zo irritant worden dat me concentratie wegvalt , dus ik denk dat ik me surround lekker hard zet en er gwn ff doorbijt wil die credits wel graag hebben voor een nieuwe auto en natuurlijk unlock je weer een auto :thumbs:
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Marius, bij de D classe endurance had ik gewoon dezelfde auto als de best geklasseerde tegenstander gekozen (D398 ), en toen wat lichtere velgjes eronder gezet zodat hij precies D400 was. Voor de C klasse had ik een Cadillac CTS-V gekozen, hij heeft wel wat mindere braking en handling maar een goede topspeed en acceleration.



    Ik ben net even bezig geweest met het tweaken van mijn U999 auto's, vooral zorgen voor wat meer Downforce en grip was mijn hoofddoel. De Ferrari Enzo heb ik ook maar even gekocht, en dat is echt een super auto!
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    ik heb 'm afgelopen woensdag voor 55,- bij MM in maastricht vandaan... maar indd; check koopjes topic.


    Bij mij blijft de game opzich best vaak hangen. Heb m nu 2 dagen gespeeld (oke, wel best lang gespeeld). En hij is al 2 keer echt blijven hangen. Vaker dan bij andere games dus, is mijn ervaring. Hebben meer mensen hier last van?
     
  18. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gehad, en wat blijft budgetgaming.nl een top site hea! je weet gelijk of je te veel voor een game gaat betalen of niet!:D
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de D klasse endurance op tsubkika gedaan, 45 laps.

    Toen ik Klasse D 45 laps tsubkika zag staan dacht ik egt nooohhhh _0/, eenmaal aan de race begonnen waren me banden binnen 2 ronden op de goede temperatuur , vervolgens 23 rondes doorgereden met genoeg voorsprong omte pitte , wat misschien niet nodig was omdat me tank nog half vol zat maar misschien voor de banden die overigens na 23 ronden nog geen slijtage vertoonde.
    Toen als 3e weer op de baan gekomen , om vervolgens 2 ronde later weer op kop te rijden.
    Ronde 27 ging de 2e (die achter mij dus) pitten waardoor ik voldoende ruimte had om wat 'rustiger' aan te rijden.
    Eenmaal aangekomen ik ronde 37 maakte ik een grote fout , vanaf de laaste bocht het rechte stuk op ree ik over de curves , toen me auto naar links wegtrok pakte ik een heel stuk gras mee , dat uitliep op een 360 op het rechte stuk , de laaste 7 rondes flink doortrappen in zijn toeren ( wat overigens heerlijk is om in de 2e versnelling te doen) en zo laat mogelijk te remmen , tog nog de 1ste plek gepakt met nog 2 rondes te gaan bouwde ik mijn voorsrpon uit naar 2.1x.xx al met al een prachtige race , en zeker geen spijt van dat ik tog maar besloot hem te doen ...

    Overigens gereden met een Stock Camaro met helemaal niks geupgrade en getund.
    147.000 credits verdien omdat ik in de laaste 2 rondes me bumer verrot ree , overigens gelijk de achievement van car level 5 , een een R4 supra erbij en niet te vergeten de 50.000 bonus nou dit is wel weer genoeg geluld over de endurance , mzzl \o/
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  20. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik kan de code voor de LCE auto's op forzamotorsport.net verkopen voor 30 miljoen. dit is natuurlijk een goede deal want credits zijn altijd handig. maar toch twijfel ik. als ik dit doe betekent dit dan meteen dan ik level 50 heb gehaald? ik wil natuurlijk de career nog wel spelen en en het is toch wel leuk om net credits te weinig te hebben of net genoeg credit te hebben voor die ene auto die je zo graag wilt. iemand misschien tips of ik deze deal moet accepteren? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina