Zojuist de D klasse endurance op tsubkika gedaan, 45 laps.
Toen ik Klasse D 45 laps tsubkika zag staan dacht ik egt nooohhhh _0/, eenmaal aan de race begonnen waren me banden binnen 2 ronden op de goede temperatuur , vervolgens 23 rondes doorgereden met genoeg voorsprong omte pitte , wat misschien niet nodig was omdat me tank nog half vol zat maar misschien voor de banden die overigens na 23 ronden nog geen slijtage vertoonde.
Toen als 3e weer op de baan gekomen , om vervolgens 2 ronde later weer op kop te rijden.
Ronde 27 ging de 2e (die achter mij dus) pitten waardoor ik voldoende ruimte had om wat 'rustiger' aan te rijden.
Eenmaal aangekomen ik ronde 37 maakte ik een grote fout , vanaf de laaste bocht het rechte stuk op ree ik over de curves , toen me auto naar links wegtrok pakte ik een heel stuk gras mee , dat uitliep op een 360 op het rechte stuk , de laaste 7 rondes flink doortrappen in zijn toeren ( wat overigens heerlijk is om in de 2e versnelling te doen) en zo laat mogelijk te remmen , tog nog de 1ste plek gepakt met nog 2 rondes te gaan bouwde ik mijn voorsrpon uit naar 2.1x.xx al met al een prachtige race , en zeker geen spijt van dat ik tog maar besloot hem te doen ...
Overigens gereden met een Stock Camaro met helemaal niks geupgrade en getund.
147.000 credits verdien omdat ik in de laaste 2 rondes me bumer verrot ree , overigens gelijk de achievement van car level 5 , een een R4 supra erbij en niet te vergeten de 50.000 bonus nou dit is wel weer genoeg geluld over de endurance , mzzl \o/
Laatst bewerkt: 22 jun 2007