Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    allen de credits voor gewonnen races gelden volgens mij voor je rank:b: weet het alleen niet zeker:x
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    oke dus dan moet ik dus nog wel alles halen. dan denk ik dat de deal wel doorgaat. voor 30.000.000 kan ik ook wel een mooie auto op ah kopen...
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    wel meerdere ook:98)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou het niet doen als ik jouw was. Die credits krijg je vanzelf wel. Ik heb nu meer dan 150 wagens en heb nog steeds meer dan 5 miljoen over
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou het ook zeker niet doen. Die credits lijken leuk maar die komen wel met bakken als je verder in de game vordert. En die credits tellen ook niet mee voor je level, dus je word er geen level 50 door.



    Heeft misschien iemand wat tips om mijn auto's beter af te stellen?
    Want ik ben niet echt goed in dat getune met tire pressure, ride height enzovoort.
    Wil graag wat nuttige dingen weten waardoor ik meer grip en stabiliteit krijg.
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Istie dan !!!!! Bloed zweet en tranen...........

    [​IMG]
    Eindelijk !!!!


    Nu nog een paar events, alle auto's kopen en dan heb ik alle achievements binnen (op één na, de online 1 milj achievement).....
    Ben volgens de statistieken nu op 81% carreer mode.

    Phoooeee, maar ik moet zeggen dat ik in sommige races wel ff een tandje terug moet op de AI. Hard setting is soms echt té moelijk.......
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf dat je al level 50 bent! ;) Hoeveel geld heb je wel niet? :D
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Banden druk --> snelheid en grip.
    B.v. op de timetrail op de oval. je kunt alleen hoog op de rankings komen als je je banden keihard op-pomt. Reden: banden worden groter en omtrek dus ook. Hierdoor meer top snelheid maar minder grip.

    Kijk b.v. naar FWD auto's de voorbanden zijn snel warm dus meer grip. De achterbandjes blijven lang koud --> minder grip. Laat er wat lucht uit en ze worden sneller warm......

    Rijhoogte: -> door een auto lager te maken, zal het zwaarte punt van de auto dichter bij de grond komen hierdoor betere handeling. Maar té laag en je raakt de grond en dus controle kwijt.

    Hardheid vering: Je krijgt minder body-roll. Ofwel je auto zal minder overhellen in bochten dus strakker door de bocht gaan. Maar harde vering heeft ook nadeeltjes bij hobbels in de weg (is minder handeling)

    stabilisator stang: Hierdoor verdeel je de druk op de wielen beter zodat er meer snelheid ontwikkeld kan worden. Heeft ook te maken met onder en overstuur.

    Maar goed, dit zijn wat standaard dingen. En alles heb z'n voor en nadelen. Je moet er mee mixen totdat je voor je gevoel een prima auto hebt. Er bestaat ook geen standaard setup voor iedereen. Iedereen heeft zijn eigen rijstel en daar moet je dus je setup op afstellen. En alles met mate doen.

    Hoe kun je het beste tunen?
    Eerst met een standaard auto rondjes rijden en je tijden meten. Als je stabiel kunt rijden (dus vaak dezelfde tijden) iets gaan aanpassen (één ding maar) en dan weer rijden en meten. Ben je sneller is het goed anders weer de aanpassing ongedaan maken. En steeds maar één ding aanpassen, anders weet je niet wat je doet en welk effect welke optie heeft.

    Op onderstaand link nog en goed stukje over caster/camber. Het gaat over modelauto's maar deze instelling is ook zeker van toepassing op "echte" forza auto's

    http://www.pkracing.nl/cambercasterdoc-nl.html
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Benson, Triple X en Antraxxx bedankt voor de tips. Ga me morgen (oh wacht, dat is al later vandaag) aan een paar endurances wagen :)!
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze nacht ook al level 50 gehaald. Zit 99% carriere. Nog 1 race en dan is het gedaan. Maar ik moet bij amerikaanse auto's er nog wel 10 unlocken...
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar nu blijkt ie bij de Macro maar 54 euro te zijn. Maandag ff erheen, kijken of ze 'm hebben, anders neem ik er wel een van jouw lijstje

    Goede tijden breken aan *)
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik kan die manufacturing races niet doen :mad: ik had voor mijn wagen al een paar upgrades gekocht, maar als ik die terug zet op standard, kan ik ze nog niet doen :mad:
     
  13. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    op het forzamotorsport forum hebben ze het de hele tijd over 'car dupers' en 'money glitchers'. wat bedoelen ze hier nou mee?

    is het gewoon dat je op een bepaalde manier veel credits kan krijgen en dat de locks op een paint eraf gehaald kunnen worden zodat ze de auto's heel vaak kunnen verkopen?
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft geloof ik iets te maken met de auction house ja , maar meer weet ik ook niet , wel is van gehoord
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Dit is niet juist.

    Een auto met onderstuur heeft weinig grip aan de voorkant wat er voor zorgt dat de voorwielen over het wegdek glijden. Hierdoor ontstaat meer wrijving bij de voorwielen en dus worden de voorwielen het snelste warm, de achterwielen blijven gewoon koud. Wat je in jou geval dan zou doen is de achterbanden minder druk geven, maar hierdoor zorg je voor meer grip aan de achterkant wat resulteerd in nóg meer onderstuur. Hetzelfde geld met overstuur. Dan hebben je achterwielen te weinig grip en worden je voorwielen niet warm. Als je dan je voorwielen minder druk gaat geven krijg je nog meer overstuur.

    Spelen met de bandendruk moet je eigenlijk alleen doen als je alle 4 de wielen niet op tempratuur kan krijgen. In Forza is dit niet van toepassing, dus wat je dan het beste kunt doen is de banden die de minste grip hebben (de banden die dus het snelste warm worden) minder druk geven.
     
  16. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook ja.
    Car dupers: er is blijkbaar een manier(glitch) om locked designs te unlocken. Dupers unlocken de designs en zetten die op autos die ze dan weer voor veel geld verkopen. Zeer jammer voor de originele artiest natuurlijk. Dat heb ik ervan begrepen.
    Turn10 heeft hiervoor een patch aangekondigd.
    Ik zet in ieder geval geen één van mn creaties online tot deze patch er is.

    Money glitchers: weet niet juist, ofwel is dit hetzelfde als car dupen ofwel is er een andere manier om aan heel veel geld te geraken. Zoals je in forza1 iets met een engine swap ofzo kon doen waardoor je ook aan veel geld kon geraken?
    EDIT: eigenlijk niet 'geld' maar credits natuurlijk. :p
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Op e-bay staat het zelfs te koop die glitches !! Belachelijk.

    http://cgi.ebay.com/Forza-2-Cr-Mone...9QQihZ003QQcategoryZ62053QQrdZ1QQcmdZViewItem

    Maar op e-bay werden ook forza ii auto's verkocht voor echt geld. Je moest dan de verkoper betalen en de auto kreeg je dan via de "gift" optie. Inmiddels is hier hard tegen op getreden en zijn de verkopers door Microsoft van het live netwerk verwijderd. (een ban dus).
     
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dat is wel hatelijk. voor die artiest en zo kan je nooit meer een leuke auto op ah kopen omdat je altijd overboden wordt...:mad:
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een monster gecreeerd , een Fairlade U999 , in zen 1 ,2 3, 4 dik driften niet normaal meer dat ding denk dat ik de gear ratios maar s ga veranderenO-)
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een paar vraagjes over dit spel (sorry als ze al gevraagd zijn)
    1. er zijn ZOVEEL mogelijkheden in dit spel, wor dhet nou nooit onoverzichtelijk?
    2. Dat je je eigen auto kan maken weet ik, maar hoe krijg je die plaatjes van internet op je auto? want ik heb mensen gezien die hadden bijv. een james bond/star wars/enz. wagen, maar hoe krijg je die plaatjes het spel binnen?
    ik neem aan dat die niet al in het spel zitten...
    alvast bedankt:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina