Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1 nee
    2 die plaatjes worden gemaakt in het spel zelf mbv allerlei figuren/lijnen etc. Er kan dus NIKS worden geupload naar het spel zelf.

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee hoe ik mijn saleen s281 e (opgevoerd natuurlijk) kan laten stoppen met dat achterlijk veel slippen?
    Bij de start moet ik gelijk naar z'n 4 schakelen wil ik niet tegen de muren op rijden :9

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een saleen S281? Denk dat je S981 bedoelt :9. Maar heb je al eens upgrades geprobeerd zoals race banden en je auto lichter maken. Upgrades zoals spoilers kunnen ook helpen omdat je dan de downforce kan veranderen waardoor je auto meer op de weg gedrukt word voor meer grip.

4. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat een S981?? Kan ook geen foto's vinden op google.
    SuxxeR, heeft het gewoon goed hoor, het is gewoon de Saleen S281

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  5. JeePee

JeePee Guest

Gedoseerd gasgeven natuurlijk.

6. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

volgens mij is hier sprake van verwarring in model-type en forza-klasse. :)
    Om de downforce van een spoiler te ervaren moet er wel wat lucht over/doorgaan, en aangezien je bij de start stilstaat halen die niet veel uit dacht ik. Best is zoals JeePee zegt: gedoseerd gas geven.

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een is een volledige bumper kit +skirts en een spoiler. rij dan rondjes om te kijken wat je de beste afstelling vindt , en zo stukje bij beetje krijg je je auto precies naar jouw smaak , dus het is gewoon creatief zijn met je auto , en idd wat jeepee zij gedoseerd gas geven:thumbs:

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties, ik ga et zo eens proberen.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja die verwarring was er inderdaad... |:-

Met die downforace van een spoiler (bumperkit) bedoelde ik eigenlijk meer minder slippen over het geheel. Voor de start is inderdaad het beste rustig en gedoseerd gas geven. :9

Ik heb nog een vraagje:

Kan je bij de BMW M3 GTR (A726 classe) ook de spoiler en achterbumper veranderen? Denk haast van wel omdat dat bij elke auto zowat wel kan, maar vraag het toch maar even voordat ik 175.000 credits voor niks uitgeef.. :) :+

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Niet teveel tunen want daar lijdt je handeling onder, als je hem maximaal tuned motorisch is de auto niet meer bestuurdbaar dus hou snelheid en Handeling in balans

11. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook settings voor Europa? Ik wil een drift auto hebben alleen op amerikaanse forums geven ze de settings door van amerika. Bijv. met mijn Ings Mazda RX 7, ik wil daar een drifter van maken alleen ik kan heel veel dingen niet doen maar ik zie het toch wel op het lijstje staan.

12. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De Phisics zijn hetzelfde, dus je moet een converter van de eenheden gebruiken, dan kun je die instelling uit amerika wel gebruiken! Maar driftauto maken is toch niet zo lastig! Probeer ut eens zelf! :)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sjongejongejonge wat een spammers hier. :{ Op naar deeltje 5!

link

slot

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina