1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je vergeet er nog een paar :+ Zeker irritant ja. Ik vind zelf die auto's met zo'n tekening erop helemaal niets, hele kale auto met zon halfnaakt kind erop :confused: Ik vind de race designs veel interessanter. Op forzacentral hebben veel mensen een eigen thread met auto's, is iets makkelijker zoeken. Ook op fm.net staan er veel maar daar is het net zo'n zooi als de ah zelf :+

    Edit: De originele Bruce Lee auto gin weg voor 1.000.000.000 credits :x

    Zeker tres gay als je iemand anders paintjob (waar hij een week aan heeft gewerkt) opkoopt en met tientallen teglijk op iedere auto die er is plakt en te koop zet :x Opzouten ermee _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als de ontwerper zijn design niet locked, is het mooi dom :) Dan hoeft de persoon die er geld uit slaat echt niet gebanned te worden. Het gaat (volgens mij) meer om de mensen die dmv. exploits designs unlocken, en vervolgens gaan verkopen. Tevens lijkt het mij dan zo te zijn dat dit gemodde xboxen moeten zijn :) Dus nee, die mensen zal ik op live niet missen :)
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk zijn die wel gelocked... Er is een glitch om ze te unlocken zonder gemodde xbox ;) dus idd opgeruimd staat netjes. Ben trouwens wel even klaar met dat AH, heb nu 15 miljoen en ik hoef er nu gelukkig nooit meer naar toe :D
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zonder gemodde xbox kan je unlocken? :eek: Dan weer een matige programmeer fout :) Desalnietemin mogen ze van mij iedereen (levenslang) bannen die hier misbruik van maakt.
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker. Dat ah is zo echt verpest. Hoe denk je dat ik aan 15 mil kom? Niet omdat ik zo'n fantastisch design heb gemaakt maar omdat ik hem aan 4 mensen heb verkocht die hele sloten met geld hebben. Naja, zoals ik al zei boeien die mega dure paintjobs me totaal niet. Tis alleen wel jammer als je voor een mooie race auto meteen 4 - 5 mil moet betalen. Laat dan maar zitten :eek: Dat krijg je met gewoon racen nooit niet bij elkaar - lijkt nu wel een paintspel ipv een racespel |:-
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar je mag je zelfgemaakte design toch wel naar dezelfde auto's verplaatsen en dan meerdere malen verkopen? Tenminste daar ben ik nu wel mee bezig.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tuurlijk, geen enkel probleem. Het is immers jouw design. Maar het gaat om de mensen die designs stelen van mensen die er uren werk in hebben zitten. die moeten een perm-ban van xbox live krijgen.
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom krijg je trouwens niet op alle auto's in dezelfde Region 50% korting?
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen de standaard productieauto's :mad:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een nadeel van het spel is dat je bij elk event +/- 8 rondjes op New York moet racen, ik bedoel dat circuit kunnen mensen met een handje nog spelen:mad: ik heb ook vaker die driver ingehuurd dan nodig is...
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook 90% van alle races.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb jij 90% van alle races een driver ingehuurd Chorus! :eek:


    @mattiejj, als je wat verder in het spel bent kom je dat New York circuit nauwelijks meer tegen. Maar als ik hem tegen kom laat ik soms een driver inhuren, maar alleen als het met een D, C of B klasse auto is anders rijd ik hem zelf gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik voor hem dat ie maar een stuk of 4-5 races heeft gedaan.. want anders is het best wel zonde om een game te kopen en de computer al het werk te laten doen.. lol.

    Maar goed, zelf weten natuurlijk.
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de time trials , unlock je dan de auto waarmee je racet.
    En zijn ze een beetje te doen die timetrials?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Triple X, ja dan unlock je inderdaad de auto waar je mee racet.

    Ze zijn aardig goed te doen, maar er zit soms wel een uitdaging in zoals met een R1 auto op de Nurburgring want als je daar een fout maakt kan je zowat al overnieuw beginnen. :9
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm , dalijk maar is beginnen \o/
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Je unlockt de auto niet in de dealership en je krijgt hem ook niet cadeau in je Career. Hij is alleen bruikbaar in online races en free run.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de 1e paar races heb ik wel zelf gedaan, maar de Professional Series, Endurance, Factory-Spec, Regional Championship en een paar van de Rivalry Face-offs heb ik door de computer laten doen. Ik koopte Forza 2 ook niet voor de single player, maar meer voor het tijd rijden en de multiplayer.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb je al wel level 50 gehaalt dan?




    Anyway, ik zit nu bijna op level 48 en ik ben op 82% van de career!

    De Top Secret 0-300 Supra, is echt een topwagen want hij ziet er goed uit en hij rijd erg lekker. Met een andere versnellingsbak erin gaat hij nu bijna 400km/h. Maar dat is misschien niet zo'n erg goed idee want hij glijd nogal snel in de bochten. Maar ik zal morgen eens kloten met ride height en onder en overstuur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina