1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Proficiat..... Echter kost wel veel geld. En dat heb je hard nodig om de andere achievements te halen...
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat je de A.I driver rijden dan??
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, ik heb het spel net een dag.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een A.I driver kun je kiezen als je een race hebt gekozen.
    Dan kun je uiteindelijk bij die race kiezen: start race - tune car - HUD enzovoorts. Daarbij staat ook Hire Driver, en als ik jou was zou ik gewoon een driver van 55% nemen. Zo verdien je zelf ook nog wat, check die link van frankx eens!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Héhé!! Ik heb nu eindelijk alle races gedaan, ook heb ik alle wagens behalve die van Japan en Amerika alvast gekocht.

    Daarvoor heb ik ongeveer 6 miljoen credits aan uitgegeven... 8)
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vet hoor.. ik ben pas level 34


    1000 post op 0:01:)..

    een post van mij verwijdert. terug op 999:mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog een paar tentamens, en dan kan ik er ook vol tegaan. Eerst maar eens de solo career wat uitbereiden, en vervolgens mijn krachten online meten. Zit nu pas op level 28 ofzo :eek:
    Moet wel eerlijke zeggen mijn level enorm omhoog is geschoten sinds de endurances races beschikbaar zijn. Heel apart hoe het kan dat die zo snel beschikbaar zijn.
     
  9. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 47 nu, maar kijk wat voor artikel op www.powerweb.nl stond:
    MS begraaft Forza 2 problemen
    2 juli 2007 Forza 2 Motorsport is een vet spel, no doubt about it. Maar er schijnen wat probleempjes mee te zijn. Al probeert Microsoft die in een soort top secret CIA move van tafel te vegen. Uiteraard zonder succes, want censuur bestaat niet op the interwebs.


    Het verhaal start op het Forzamotorsport.net forum. Op deze website verschijnen elke dag meer en meer posts over Xboxen die crashen door toedoen van Forza 2. Ja je hoort het goed! Forza 2 laat je 360 regelmatig crashen en als je pech hebt gaat hij zelfs helemaal kapot! Het mooiste is nog dat Microsoft in plaats van een verklaring af te geven of een patch te beloven, gewoon alle posts van het forum delete! Hier stond bijvoorbeeld tot voor kort nog een post met ongeveer 900 replies van gedupeerde Forza 2 spelers. Nu staat er dat de post voor registered users only is. Maar ook als je jezelf registreert kun je de post niet lezen. Weten ze bij ome Bill op kantoor niet dat dit soort shit je meestal niet in dank wordt afgenomen? Ik ruik een lynchmob!

    Een bericht van een gedupeerde gebruiker:
    "Add me to the list. Mine freezes up about once per hour also, although its been getting worse. Console is well ventilated and in horizontal position. I've had the freezing problem and the "To play this disc please insert into an XBOX 360 console" problem. It occurs at the start up screen, in the menus, in the races..every part of the game. Like most people on here, Forza is the only game that I've had this problem with. When it freezes up I get a clicking sound from the console like a CD player skipping. Its frustrating cause I'm really addicted to the game....when it works."

    Hier zelfs een bericht van iemand bij wie Forza 2 maarliefst twee 360’s sloopte:
    "If we have problems, they should be fixed. Free. Because it's this game that is causing it, regardless if it's the 360's fault in hardware, THIS game is causing the hardware to fail and freeze and of couse I'm mad because I had to buy a new 360 because my old one BRICKED while playing Forza (no prior problems) and now my new one bricked too (playing FORZA) and I have to send it in for repairs. Within one week of buying it, my brand new out of the box 360 got 3 red lights. Because of FORZA."
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan dat nou toch............ Lekker dan.
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat Microsoft die posts simpelweg delete ipv een bericht verstuurd zoals: "We're looking into the problem. You will hear from us as soon as we know more."
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat je level omhoog gaat door geld te verdienen , en bij zo'n endurance race in 1 klap veel geld binnenhaald rank je dus sneller :thumbs:

    dat die endurance zo snel beschikbaar is denkik omdat je anders niet snel omhoog gaat om weer nieuwe race's te unlocken enzo anders zou je heel veel uit moeten spelen voordat je aan de endurance en professional kan beginnen.
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Alsof een spel een console kapot kan maken. Riiigghht. Als ze toevallig viva pinata er in hadden zitten, was dat spel de lul geweest.

    Het is trouwens alweer bekend geworden dat het NIET aan het spel ligt. Turn 10 heeft hier onderzoek naar gedaan.
     
  14. Melt

    Melt Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van :)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb gelukkig ook nergens last van, maar heb wel al op verschillende forums gelezen dat Forza 2 hun Xbox 360 had beschadigd.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    IIk had tijd geleden ring of death. Ik was met iemand aan het chatten. We zatten allebei Forza 2 te spelen. Het was hier bij mij heel licht aan het onweren. Bij de ander iets meer maar niet zo hard. Op een bepaalde moment kregen wij samen de ring of death ! maar na uit zetten en aanzetten ging alles weer goed. Bij hem was het dus totaal het zelfde.

    eind goed al goed :)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar hou betrouwbaar zijn onderzoeken waar de producent zijn eigen producten beoordeeld? :D
     
  18. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nergens last van
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nou, ik zal niet zeggen dat Forza je Xbox echt kapot maakt. Maar bij mij blijft met Forza m'n xbox wel vaker vasthangen dan bij elke andere game. En wanneer hij vasthangt, begint hij niet zo'n gezonde geluiden te maken.
     
  20. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je via de auctionhouse op forzamotorsport.net ook auot's kopen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina