1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met die SL op Live gaat rondrijden heb je wel lef. Ik zou t nooit doen though.....

    die is gewoon TE hard:mad:
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, in dieverse oorlog spellen zie je ook hakekruizen, niet dat ik het gelijk geweldig vind als je het op een auto maakt ofzow.
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt te erg gewoon. Dat zou nou verboden moeten worden.
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is heel wat anders, hè.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kwam zonet een dope Ku Kux Klan auto tegen 8). Spookje voor op de auto geplakt, ach ja....tleek wel humor :+
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Godver de **** piep **** piep etc. Blijft mn xbox weer eens vasthangen... Precies als hij aan het saven is :mad:

    _0/ 15 miljoen credits
    _0/ Garage vol met auto's
    _0/ Al mn paintjobs
    _0/ Level 45

    zucht :mad:
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Benson, dammit wat lijkt me dat f*cking klote zeg! Echt jammer als je alles kwijtbent... :mad:
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    LOL!!!1111 :D :D Nou doe it het weer wel :confused: Naja, vaag ding... :lol:
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klote man, zou 't aan je HD kunnen liggen?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    juist beter dat hij het weer doet, maar wel vaag dat hij is het niet doet en dan wel. heb ik ook op de oude xbox gehad. met rallisport challenge 2.
    maar toen was alles wel weg:mad::mad::mad:
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Staat op memory unit. Hij sloeg af toen ik savede. Maar hij doet het weer :D Pff echt een hartverzakking. Moet echt op de een of andere manier kunnen backuppen 8)
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Past Forza 2 op de memory unit? Hitler zei van niet, hij wou een hardeschijf kopen.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto is al meerdere keren gerapporteerd.. ik zelf heb deze gast ook aangegeven vorige week omdat dit toch echt kwetsend is voor sommige mensen, daarnaast is het niet grappig en vrij smakeloos.
    Als die auto er nu nog opstaat, dan doet turn 10 te weinig om dit soort dingen te voorkomen... overigens krijgt deze gast meteen een ban van 2 week, mischien dat die nu wel is ingegaan.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gelukkig voor je Benson! ;)


    Ik heb op gamefaqs.com een legale geld glitch gevonden:

    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=932731&topic=36516413

    Het is een beetje hetzelfde als die engineswap glitch met die Volkswagen bij Forza Motorsport 1. Nu kun je 3 miljoen credits in een uur verdienen. Toch wel jammer! Want nu is geld verdienen geen kunst meer, en zo word de hele AH verkloot.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Don't like it. Haal al die verdomde glitches er aub uit in een patch en laat de mensen hun best doen voor die zuurverdiende centen, dan pas hecht je waarde aan je gekochte auto's en onderdelen!
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag die glitch inderdaad ook.. jammer hoor, het is nu niet anders en dit is volledig legaal ook nog eens.

    AH verkloot inderdaad, en geen waarde meer aan dure auto's, mooie paintjobs en waarom zou je dan nog races rijden nietwaar?
     
  17. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    5 topics met tig pagina's heb ik niet doorgelezen ........
    Maar ik wilde vragen hoe ik van dat overstuur afkom. In career mode krijg je auto's enzo ... maar de meest hebben zo'n verschikkelijke overstuur ...
    Ik heb nu een opgevoerde golf die lekker gaat .... maar ik heb een opgoerde mazda met laag gewicht, maar de rijd voor geen meter. En zo zijn eigenlijk de meeste auto's ... heel snel overstuur en dan in een slip.
    Wie kan me vertellen wat ik moet kopen of instellen zodat ze niet zo beroerd te rijden zijn.
     
  18. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hetzelfde probleem als GarFieldO, ik heb ook nog eens een stuur dus het is extra moeilijk geworden door die overstuur.
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen hardcore tuner, maar koop niet zoveel power upgrades maar juist handling en braking upgrades, verlaag daarna je bandenspanning wat zodat je niet zoveel meer slipt, en speel wat met je downforce. (kan goed dat ik er compleet naast zit maar zo zit het volgens mij) jeepee verbeter me anders even :cool:
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    ik heb ook een stuur, je moet gewoon niet te hard terugsturen, maar wel optijd. en als het heeel erge oversteer is, dan ga je naat tune car, en dan naar de allerrechter map zegmaar, de differentieel, en dan kan je de wagen wat fine tunen

    welkom op het forum:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina