1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    White power gaat ver, simpleweg omdat dat racistisch is. Maar een hakenkruis op een auto hier wordt als "extreem slecht" verkondigd, maar weerloze burgers doodschieten in GTA kan weer wel. Mensen zonder reden doorrijden, allemaal ok, niets aan het handje :confused:
    Beete raar, niet?

    Oja hardcore zuigt... dat moeten ze bannen :9
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hakenkruis op een auto zetten in een game waar dat zeker niet voor bedoelt is, is heel wat anders dan weerloze burgers doodschieten in GTA, waar het spel wel voor is bedoelt.

    Forza is ook voor kinderen, hij is voor 3 jaar en ouder. GTA is 18 plus.
    En omdat er in forza 2 geen geweld in voor komt, of andere schokkende dingen, is het niet de bedoeling dat iemand van ongeveer 3, 6 of 11 een paar tieten met rosbief op een auto gaat bekijken, of white power/hakenkruis symbolen.
    dat is ook niet legaal omdat je via het registreren van je xbox live een overeenkomst bent aangegaan waarin je toezegt niet aan dit soort dingen mee te doen.
    Doe je dit dus wel, krijg je die 2 week ban of meer... vandaar dat er best veel mensen met dit soort auto's even offline zijn ;)

    Plus een hakenkruis die wordt gebruikt in dit soort situaties, zijn meestal erop gezet door nazi/hitler symphatisanten die het symbool niet voor mooie doeleinden gebruiken. Puur voor de shock of om te stangen dus. bannen maar die hap.

    Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor geertbargeman, maar zo zwart/wit als microsoft het behandelt, is wat mij betreft de enige manier. tenzij ze een 18+ auction house erin bouwen, en er speciale 18+ races zijn, kunnen zij dit niet toestaan.. ongeacht de bedoelingen van iemand met hakenkruizen op zijn/haar auto.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Gedoseerd gasgeven. Formule 1 wagens liggen als pattex op de weg, maar zodra je Traction Control eraf haalt en je accelereerd volgas uit een bocht spin je alsnog weg. De meeste auto's die je tuned hebben veelste veel kracht voor die miezerige bandjes die eronder zitten. Dat werkt gewoon niet :) Dus gedoseerd gasgeven is het enigste wat je hoeft te doen. Heb je overstuur bij het ingaan van de bocht, dan kan je de achterkant meer negatieve camber geven, de voorkant meer positief, de achterkant een zachtere banden spanning, en de achterkant meer vleugel geven... of de voorkant wat minder. Heb je een auto die niet af te stellen valt... dan moet je je rijstijl aanpassen. Een race win je niet in één bocht, dus met een onstabiele auto moet je rustig de bochten in en uit gaan en zorgen dat je strak blijft liggen. Gedoseerd gasgeven en gedoseerd remmen dus, daar kom je al een heel eind mee ;)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308


    Nouja, zomaar burgers neerschieten is natuurlijk nooit de bedoeling van de game. Maakt hem wel leuker. Maar betekend dat dan direct dat ik een moordlustig persoon ben, die zoiets in praktijk zou brengen? Nee, inderdaad. En daarom denk ik dat het "hakenkruis mannetje" een zielige 13 jarige jongetje is, die alles doet om aandacht. En dat heeft ie :9

    Anyway, het gaat mij dus meer om de schijnheiligheid van sommige mensen hier. Een hakenkruis op een auto wordt als "extreem slecht" gezien, terwijl ik toch echt ergere (schokkendere) dingen hebben gezien in games.
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh kom op, kom alsjeblieft niet met die ratingsystemen aan, dat is echt de grootste en puurste klets die er maar bestaat. Bij ons in de winkel komen er dagelijks jongetjes van 5 jaar die het constant over neuken en vechten hebben. De zieltjes van de huidige jeugd zijn allang verdorven. De gemiddelde kinderen van 10 zijn tegenwoordig al ieder weekend zo zat als een tientje en misbruiken ook meisjes. Die hele rating op games is echt de meest lachwekkende operatie die ooit heeft plaatsgevonden... Alsof een jochie van 7 nachtmerries krijgt als hij bij Gears of War iemands kop doormidden splijt of met Manhunt iemand levend scalpeert. Tuurlijk niet ...
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... in wat voor getto leef jij? Jongetjes van 5 die het over neuken hebben?! Kinderen van 10 die zat zijn??! Overdrijven is ook een kunst he.

    En zelfs als dat zo zou zijn, dan moet het niet zo zijn dat grote bedrijven deze zieltjes verder gaan bederven. Het rating-systeem mag dan weliswaar niet werken volgens jou, maar het is absoluut beter dan geen systeem inbrengen. Vaak zijn de ouders degene die fout zitten.
     
  7. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allen voor het advies.
    In mijn geval gaat het ook om standaard auto's ...
    Het zal dus aan mijn rijsteil liggen ... :D
    Ik heb nog maar sinds kort de xbox en is mijn eerste (echte) console ....
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje is 7 , die heeft het ook constant over neuken en 'sexen' en over dat hij vaak een stijve heeft enzo ... dus het is wel degelijk waar dat de 'jongeren' steeds bijdehander en een grotere taalschat krijgen.
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik best, maar volgens Gangsterdwerg hebben jongetjes van 5 het er dagelijks én constant over. En is het 'gemiddelde' 10-jarige kind 'zat als een tientje en misbruiken meisjes'. Dat is gewoon niet waar.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Eindelijk xbox terug en Forza 2 :D Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen van blijdschap.
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op level 29.
    Ik heb de regio Asia gekozen en bij sommige auto's van andere regio's staat dat ik bijv. level 17 moet halen in regio North America. Maar volgens mij veranderd je driver-level niet als je naar een andere regio gaat. Maar als je bijv. level 29 heb in regio EU heb en als je dan naar regio North America gaat en dat daar een auto is die op level 17 moet unlocken. Heb je die auto dan meteen, omdat je al op level 29 zit??
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je dan switcht naar North-America unlock je inderdaad die wagen van level 17. Je level, credits, auto's enzovoort neem je mee naar een andere regio.

    Maar om vroeg in de game te switchen voor bijvoorbeeld maar 1 auto is niet erg slim, want uiteindelijk wil je denk ik alle auto's hebben? Maar dan moet je weer naar de andere regio switchen en dat kost veel geld. 100.000 credits de 1e keer, 500.000 credits de 2e keer en 2.000.000 de volgende keren daarop dat je switcht.
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Bedankt AntraXxX
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja en?

    Dat is het hele punt niet wat ze bij jou in de buurt doen, ik schreef toch duidelijk zo zwart/wit aldus zakelijk als microsoft het behandelt, zo hoort het dan ook... dus geen rare fratsen in een spel die bedoelt is voor kinderen vanaf 3 jaar. zo simpel ligt het.

    Microsoft heeft verder geen boodschap aan wat jongentjes van 5 bij jou in de buurt zeggen en doen, of dat de jeugd volgens jou allang bedorven is. onzin. daarvoor zijn ratingsystemen nou juist.

    Ik neem dan ook aan dat je geen kinderen hebt, want de dag dat jij kinderen zult krijgen zul je hier wel even anders over denken en wil jij je kinderen ook beschermen van dit soort dingen.. je argument slaat echt nergens op.
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bijna level 40 en nog steeds verslaafd.. Wat een spel
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Als iemand nog behoefte heeft aan een #12 Ferrari F333 SP uit de R1 (snelste wagen van het spel) moet je ff de Auction House checken. Ik heb hem dubbel, dus ik gooi er één weg voor 300.000 :)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, ik koop ze voor 350.000 en verkoop ze voor 450.000. Meestal heb ik er een stuk of 5 in een keer erop staan.
     
  18. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah mooi zo...

    Ik reken op 1 of 2 tracks en 5 auto's... road america als eerst dan maar?
    Nog mooier is die patch.. dan kan je eindelijk je eigen geschilderde auto's rustig verkopen zonder dat iemand je paintjob jat en zelf verkoopt...

    En ik hoop dat ze toch een limiet qua geld gaan instellen.. of in ieder geval de auction house weer wat stabieler gaan maken.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    En de Ford GT 40 dan. Die is volgens alles het snelste hoor. Helemaal getuned dan. ;)

    Mijn pokke xbox is zo dood als het maar zijn kan dus ik zat nog lekker in de langzame bakken fase helaas. Ik wil echt zo graag spelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina