1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu bijna bij level 42 en ik zit nu op 68%. Ik geniet nog steeds van elke race maar kan best geloven dat je wel eens aardig moe word van elke keer de zelfde banen.

2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Idd alleen bij rond de 241 auto's in je garage kan ik het niet allemaal onthouden _0/. En nee je kunt niet alles met dezelfde auto doen.

3. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0

Waarom kan je hem dan op de pc bij AH vinden?

4. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal kunnen alleen mensen die ook code hebben de limited edition auto's kopen. Via auction house op het internet kan iedereen ze zien, doe je het via de forza site mss?
    (zo is het mij toch verteld)

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Inschatten maat_0/

Is veel leuker en realistischer met alle assists uit. ABS zet ik als enige aan omdat je daarmee sneller bent dan zonder ABS. Alle toptijden in de time trials hebben ABS uit.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik een race voor de 2e keer zou doen (en winnen), krijg ik dan ook steeds opnieuw de credits?
    Aangezien het Auction House voor mensen met silver is gesloten, moet ik toch aan credits zien te komen ;)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoera :)

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    En je krijgt volgens mij geen credits als je NA de race restart he? Als ik net 2e ben geworden wil ik het nog een keer proberen, maar het duurt een stuk langer als je eerst terug moet naar het menu.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt inderdaad :) Is vervelend, maar je moet eerst even terug naar het menu.

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Een Die-Hard rijder dus. Succes dan. En dat is het mooie aan Forza II ieder zijn ding op zijn nivo.
    Ik blijf voorlopig lekker rijden met ABS aan (ook vanwege da het sneller is) en mijn braking line aan. Hiermee haal ik de beste resultaten.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Die hard en goed ben ik niet, maar je moet toch toegeven dat het raar is om met een braking line op de weg te rijden in de driving simulator bij uitstek ;)

Natuurlijk zul je dan af en toe te laat of te vroeg remmen. Maar de uitdaging is juist om dat weer te corrigeren.

13. JeePee

JeePee Guest

Van die braking line klopt ook niks. Met die lijn weet je in ieder geval waar je NIET moet remmen :9

14. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft me wel wakker gehouden op de Endurance Race op de Ring

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de C klasse endurance gedaan op Laguna Seca , na 21 rondjes waren mij STOCK bandjes pas geel :eek: vindt ik wel netjes maar mijn tank was bijna leeg dus riskeerde ik niet nog een ronde en dook ik de pit maar in :)
    Het geeft ook elke keer weer een relijk geveol als je de 30 ronde in gaat hé:cool:
    En dan zie je op het eind die credits en dan zie je waar voor je het hebt gedaan.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als ik me aan die braking line houd, rem ik altijd veel te vroeg. Dan moet ik dus weer wat gas bijgeven en dan rustig de bocht nemen en weg accelereren.

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Is ook zo. Ik gebruik die lijn als een soort indicatie en niet om het exacte rempunt te bepalen. Er is nml een groot verschil in b.v. remmen met een Ferrari SP333 (R1) of een Dodge charger :)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik helaas wel jammer vind is dat echt iedereen een bijvoorbeeld D 400 wagen heeft. Dan is het eigenlijk al onmogelijk om te winnen met een D396. Ik heb daarom ook nog nooit gewonnen ookal rijd ik soms 25 rondes foutloos. Hun rijden mij er dik uit ook al scheelt het maar 4 'punten.'

En hoe zit het met auto's kopen online. Ik drukte perongeluk op bieden en hupsa 12.000 euro weg en een paar seconden later werd er overheen geboden. Krijg ik dat geld dan nog terug of niet?

Heeft iemand dalijk zin om een endurance te houden. Gewoon op een niet al te moeilijke baan 25 rondes racen? Voeg me anders maar even toe.

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat geld krijg je gewoon terug.

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    overigens ben ik van mening dat je zonder abs beter kunt remmen dan met abs, je moet het alleen zien te doseren. De enige driving aid die ik aan heb staan is de traction control, omdat het bij de snellere auto's met de triggers lastig te doseren is hoevel gas je wel of niet kunt geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina