1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, sta op het punt de game (eindelijk) uit te spelen.
    Maar de meeste cirquits komen me eigenlijk de strot wel uit, heb ook echt geen zin om te gaan lopen kloten met de GT40 om bijvoorbeeld 20 minuten lang Silverstone te gaan rijden.Ik heb ruim 90% van de game zelf gereden met alles uit (TCS,ABS enz..)maar ben het nu toch wel zat aan het worden.
    Laat nu gewoon de computer de "kut" auto's rijden en rijd zelf lekker de R1's en de A,B en C klasses enzo.Dit vind ik namelijk toch de leukste klasses op te rijden...
    Hoop alleen dat ik genoeg credits heb om alles te kunnen kopen =(
     
  2. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik ben nu lvl 41 en ga nu beginnen met sommige races door AI te laten rijden. Ik eb gn zin om een wagen in mn handen geduwd te krijgen waar ik dan per se 4 races van elk 10 laps of meer moet mee rijden. Vooral aan sommige van die japanse brol ben ik niet zo. (is maar mijn mening é, schijt me ni uit en kom niet met argumenten wrm ze mss beter zouden zijn)

    Voor de andere races zoals endurances/professional series gaat het nog heel lang duren tegen dat ik ze beu ben. Heb ondertussen C-klasse endurance al 3 keer gedaan, de D en B-klasse al elk 2 keer. :) Als het autos zijn die ik zelf getuned/gepaint heb en wat werk aan gehad heb geraak ik de track niet beu, dan kan ik gerust een endurance van 45 minuten volhouden alleen met de gedachte: gvd wat een lekkere bak en doet de track er precies minder toe. Geraak ik hem toch beu dan tune ik een andere auto naar die klasse en kan ik me terug amuseren. Zet AI op hard, laat mn acceleration laag staan want als je je auto te goed tuned zit je na lap 2 al 300 meter voor en wordt het wel saai. 45 min lang AI in je reet hebben, 1 klein foutje en je ligt 3e ==> racing as it should be. :)
    Trouwens zoals al gezegd, ik heb liever een realistische track dan bv mugello waar ineens een brug staat die er langs geen kanten thuis hoort. Zo kunnen ze evengoed kerstlichtjes langs de baan ophangen om het wat leuker te maken maar das meer NFS ofzo..

    Had het zalig gevonden moest er na endurance nog iets geweest zijn waar je zelf races kunt maken. Voor de devs ging dat ietsiepietsie extra werk zijn. Laps instellen, restrictions instellen, geld krijgen op dezelfde basis als je het online krijgt. Mss dat ik na mn 2e zit eens gold koop zodat ik dat online kan doen. Voorlopig vind ik het de moeite niet voor het uurtje per dag dak ik race in mn pauzes.

    Ik typ teveel :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb Forza net gekregen bij mijn 360. Straks ga ik beginnnen met de career mode, iemand een idee welke auto ik het best kan kiezen aan het begin?O-)
     
  4. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke region gaje nemen? Europa zou ik Golf GTI of audi TT aanraden.
     
  5. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening maakt dat echt niet zoveel uit. :) Na 1 event had ik de camaro z28 (das dus na 10 min) en ging daarmee verder. Omdat ik wel een AWD auto als startauto had genomen kon ik wel meteen ook de AWD challenge doen, dat was wel handig.

    Ik koos dus in het begin één van de snellere met een andere drivetrain dan RWD (want dat zijn alle muscle cars en die vind ik chill) zodat je direct wat meer events kan doen.
     
  6. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    kies gewoon een auto die je leuk vind. zoveel maakt het nou ook weer niet uit. Ik ben met die Saab 93 begonnen omdat ik iets met Saabs heb. En omdat ze maar zelden in games zitten hehe.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik heb ook van mijn broertje gehoord dat je je Xbox 360 ook direct kan aansluiten op je PC als je plaatjes op je auto's wil. Je moet dan bepaalde software hebben geloof ik om makkelijker plaatjes aan te brengen. Mijn tweede vraag is dan ook:

    Hoe kan ik die aansluiting krijgen en waar haal ik die software vandaan om dat te doen? ;):confused:
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat broertje van jou ruikt naar illegaliteit. =(
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hehe daar dacht ik ook na het lezen van die reacite. Die mooie afbeeldingen op je auto plaatsen gaat naar mijn weten alleen doormiddel van vierkantjes,cirkels en driehoeken met elkaar te "mengen".

    Maar waarom vraag je dan niet gewoon aan je broertje hoe je eraan komt?:x

    Anyway, ik ben met de career mode begonnen en heb de Peugeot 207 genomen. Ben nu level 4:9
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze zoveel zelfde porsche in hebben gezet. In de plaats zoveel GT3 cup modelen met ander paints gewoon andere wagens...

    Bezit zo een 270 wagens nu :9
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het broertje van Yellow 13 en ik dacht dat sommige personen op die manier hun design maakten, weet het dus niet zeker en heb ook nooit gezegd dat ie dat maar moet proberen. O-)
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke software zou dat mogelijk maken?
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 30 vanmorgen gehaald :)

    Levellen duurt best lang :9
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag begonnen met nu bijna level 6O-)
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu level 50, ben met een vriend bezig nu alle auto's te halen
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik dacht het ook alleen maar. :)
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog meer mensen hier, van wie de 360 defect raakte tijdens/na het spelen van Forza2? Eerst wordt de kleur van het scherm zo nu en dan tijdens de races heel onscherp en na een dag of 2 valt het hele geluid en beeld weg.
    Kan ik 1,5 maand geen Forza meer spelen.:{ Was net bij de Professional Series aanbeland...
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog geen last van gehad (klopt af) , wel krassen in mijn forza disc|:-
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je Xbox kaduuk gaat heeft niets met Forza te maken, je 360 staat op het punt het te begeven. Welke game je aan het spelen bent maakt dus weinig uit.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het toevallig ook met Forza 2. Maakte ineens krassen op al mn discs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina