1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik ben nu eenmaal een centen mannetje, en om die reden wil ik het liefst alleen credits verdienen door goedkope auto's voor veel door te verkopen met een goed design erop. Alleen is het wel zo dat ik geen enkele behoefte voel om 8 uur werk in een auto te steken voor bij wijze van spreken maar 50.000 credits. Dan wil ik toch echt dat iemand een buy out van 500.000 credits doet. In ieder geval zal ik nu wel even gaan proberen hoe alles moet, anders leer ik het nooit. Bedankt voor de informatie. ;):)
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten trouwens wel (kleine) verschillen in:
    [​IMG]
    Maar ja, plaatje is ook van 27 mei...
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vandaag level 20 bereikt. Gelijk even gekeken naar de nieuwe races. Gelijk schrok ik me het appenlazeris, 45 laps8) Iemand die deze races heeft gedaan?:confused:
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha, je hebt het over Endurance races! Dat zijn races die ongeveer 45-60 minuten duren waarbij je benzine zal opraken en je banden zullen verslijten, dus dan moet je ook de pit straat in. Ik vind het zeker gave races, alleen lijken ze in het begin een eeuwigheid te duren.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gaaf zijn ze denk ik wel. Het pitsen lijkt me wel cool, je moet echt een goed moment uitkiezen:)

    Misschien dat ik morgen 1 ga proberen\o/
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een echt goed moment uitkiezen van pitten is niet echt nodig volgens mij. Gewoon de pit in gaan als je benzine zo goed als op is. Ze zijn wel gaaf omdat je er zo veel geld voor krijgt. :thumbs:
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jep 100,000 CR\o/ Kan ik zeker wel gebruiken. Daar komt bij dat ik graag de singleplayer wel eens zou willen uitspelen, het zal dus doorbijten worden:9
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het zal meer dan 150.000 credits uiteindelijk worden afhankelijk van je schade, rarity en moeilijkheidsbonussen. :D
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Laatste race is van 500.000 ofzo.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond level 40 eindelijk gehaald..

    Iemand nog tips voor die online credits? Heb 2 races gewonnen, met het geweldige prijzenbedrag van 700 Credits..
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Veel mensen in de lobby, veel rondjes op een bepaalde baan.
    Damage en tyres/fuel op simulation, en zelf ook weinig hulpmiddelen gebruiken.

    Dan is 40.000 voor een race niet abnormaal ;)
     
  12. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de leukste races uit het spel!! :thumbs:
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra content deze week:
    of was het al bekend?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben zeer benieuwd naar die nieuwe bolides!
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerlijk gezegd vindt ik het nog erg vroeg. Ik ken niet veel mensen die dit spel al helemaal hebben uitgespeeld. Zit zelf ook nog maar op 40%. Al zijn nieuwe tracks (of modi) altijd welkom. Auto´s zitten er al genoeg in.
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vriend in mijn lijst staan. Die heeft hem al op 100% en 1000G. Het was een tijdje geleden toen die dat haalde. Ik dacht dat ik gek werd, toen ik dat zag.
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ene dele auto's te gaan in VS. Dan heb ik alle wagens. jammer dat die regio wisselen zo duur is. Wan dan moet je gaan wisselen om auto's goedkoper te hebben. Maar eerst nog deel auto's tunnen en painten rest koop ik later wel eens :)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een paar banen bij komen, prima.. dan schaf ik het wel aan.

    Maar als het maar 1 of 2 banen zijn, dan laat ik het liggen... ik ben de banen die we nu hebben al zo zat, ze hadden dit niet moeten doen. Ze hadden niet expres banen moeten weglaten in de hoop of wetenschap dat iedereen de weggelaten banen toch wel als DLC koopt.

    Meer auto's hoeft van mij echt niet, het balans klopt gewoon niet in het spel, er zijn veel auto's maar gewoon te weinig banen. en als het erop aankomt verkies ik een setje goede tracks boven meer auto's.
     
  19. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Zandvoort!! :) (lijkt me leuk)
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Leuk spel dit, maar waarschijnlijk heeft het mijn xbox kapot gemaakt. Ik start net een race op en zie allemaal kleine witte puntjes (volgens mij dode pixels, alhoewel die puntjes wel bewegen). Telkens als ik langs start rijd schokt het beeld en zie ik een groene blurr. Heel vreemd want gisteravond had ik nergens last van. Ben gewoon verder gegaan waar ik gisteren was gebleven.
    Uiteindelijk rainbow six erin gestopt, wilde graag weten of het aan de xbox of aan het spel lag, maar daar is het in mindere mate ook het geval. Ben ik de enige die dit heeft?

    Die witte puntjes geven hetzelfde effect als, je videokaart op de computer een computerspelletje niet volledig aankan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina