1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is je grafische kaart van je XBox aan het sneuvelen en dit soort dingen kunnen nooit aan de games liggen..
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Hitte heeft je Grafiche kaart hoogstwaarschijnlijk beetje los doen komen of doorbuigen. Maar het is zeker je grafiche kaart.
     
  3. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan je nou die tune setups van andere mensen inladen, want zelf tunen lukt me maar amper.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dode pixels kunnen alleen aanwezig zijn op LCD en TFT panelen en zijn altijd zwart.
     
  5. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Blaupunkt auto gemaakt... (idee niet stelen graag) vind hem zelf echt heel mooi geworden. Stuur zo de foto ;). Maar hoe doe je mee aan de forza motorsport contest? Weet je wel dat je je design op stuurt?
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    En nu? Heb ik hier 'garantie' op, ook al is die allang verstreken?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom zou je geen garantie meer hebben? Of heb je de xbox 360 open gemaakt? Want na aankoop heb je 3 jaar garantie.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je garantie is 2 jaar voor iedere probleem. Op ring of death heb je wel 3 jaar.
    Maar vermits de xbox 360 nog geen 2 jaar hier uit is. kan je garantie nog niet om zijn.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt, ik zal morgen eens met de helpdesk gaan bellen.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga naar de scoreboard, klik op elke tijd die je ziet en de eerste met onderaan download setup daarop klikken.

    Voor de race kan je altijd een setup laden, zolang je ze maar bewaart
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn beloofde foto's van mijn blaupunkt auto :

    [​IMG]

    Volledige Plaatje

    Grtzzz Jesse
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooie auto man:9 Misschien kan je de foto's beter in dit topic plaatsen*)

    Anyway, ik wou net die Endurance race van 30 laps starten. Ik starten achteraan dus ik besloot om een andere auto te kopen. Omdat het een klasse C auto moest zijn heb ik een Lotus Elise L... gekocht...

    Iemand nog tips voor goede auto's voor deze races? Ik wil ze zo snel mogelijk gedaan hebben.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon de zelfde auto kiezen als diegene met de beste PI in een race. Misschien kan je dan nog wat kleine dingen veranderen.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    In diezelfde race start ook dezelfde Lotus die ik heb gekocht. Ik heb precies alles geupgrade zodat het net geen klasse B auto is. Toch staat hij 2 plaatsen voor mij...:confused:
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Lekker boeiend... Je hebt toch 30 ronden om hem in te halen.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht Road America en 1 andere baan, misschien 2. Hopelijk zit Spa daarbij, Sarthe mag van mij ook.
     
  17. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar, mn 360 word nooit zo heet als bij forza2, echt een groot verschil met andere games. Oké, ligt niet echt aan forza maar eerder aan het feit dat een 360 niet genoeg koelt maar goed. Ik zet er sinds begin een ventilator op, voorkomt ongelooflijk veel. Als ik heel soms eens m'n ventilator vergeet aan te zetten krijg ik vastlopers enz. Met ventilator heb ik ng NOOIT een probleem gehad. (Ik speel dit spel echt veel dus tis geen toeval) Vriend van mij heeft trouwens hetzelfde. Ik raad iedereen aan ventilator op je 360 te zetten, toch zeker bij forza2. Wat ze ook zeggen ik ben er 100% van overtuigd dat je je levensduur van je 360 zo flink de lucht in helpt.
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon deze extra koeler op m'n 360 zitten :)

    (Excuus voor het grote plaatje..)

    [​IMG]
     
  19. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meerdere keren zien terugkomen dat aangezien deze direct stroom van je adapter/360 haalt dat die voor stroom- of voltwisselingen(of wat het ook is) zorgt en dat je 360 daar niet zo goed mee overweg kan. Dus dat je eingelijk evenveel kwaad doet dan je goed doet. Hiervan weet ik echter niet of dit klopt dus maak me niet direct af é. :)
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer leren mensen in godsnaam nou eens dat games niet voor defecte hardware kunnen zorgen... Is het nou echt zo moeilijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina