1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor dat soort dingen heb je een pits. Ikzelf heb een keer meegemaakt dat ik zonder benzine kwam te staan op de endurance Maple valley class B. Ik reed drie keer de pits in maar mijn auto bleef niet stil staan om bij te tanken. Wat bleek nou, dat de pitsstop voor jouw auto helemaal de eerste is. Dus als je volgas die pits inrijd kan je auto niet op tijd stoppen om in zijn pits-plek te gaan staan.:9
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0


    Dat is impel je eigen schuld. voor de racen moet je even pit in. Dan nog je banden gaan niet echt helemaal kapot ( ze springen niet kapot of zo.)
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game gister even gespeeld voor de eerste keer.
    Heb me er nog niet zo in verdiept, maar lijkt me een groot spel :).
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een groot spel Aphrodite. Misschien zitten er wat weinig circuits in, maar je bent er wel een tijd mee bezig voordat je hem heb uitgespeeld.
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ willem NL ik weet niet hoe jij rijdt maar je banden worden al veel eerder Geel (slijtage) dan 38 rondes , rond de 25 meestal al of jij rijd met alles aan zodat je nooit is slipt of wat dan ook;)
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 50 gehaald! \o/
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    en jij hoeft niet te tanken in die 45 rondjes tijd?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tanken en bandenslijtage kan je uizetten. Ik geloof alleen niet dat het de banden waren, omdat dat (volgens mij) niet mogelijk is. Je kan niet stil komen te staan doordat je banden versleten zijn. Kan wel dat je tank leeg was, en dat daardoor de finish niet werd gehaald.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Door je banden kan je never nooit stil komen te staan idd, want ik had eerst 100% schade (door gewoon de heletijd rond te slippen) bij alle 4 mijn banden en toen kon ik ook nog vrolijk doorrijden (het was toen vooral glijden geblazen :D).

    Echt zwaar genaaid als je in de laatste bocht zonder benzine komt te staan. :mad:
     
  10. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Of heel dom.
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had precies met de zelfde race precies het zelfde afgelopen zondag na 42 ronde stopte hij er ineens mee ik wist niet eens dat je daadwerkelijk de pitstop moest gebruiken
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, moet dat ook nog. O-) Ik dacht dat brandstof niet eens in de game zat. 8)

    Staan dus aan bij mij. ^^ En 't zal wel aan benzine gelegen hebbe je.

    :)

    Klote he. :+


    Heb 'm nu trouwens wel gehaald met een stop in rondje 27 van de 45. Reed toen maar 10 sec. voor op nr. 2 door een aantal foutjes. Maar gek genoeg werd ik niet ingehaald, terwijl nummer 2 net over dat lange rechte stuk ging. Dus kon ik na m'n stop nog 18 rondjes hard doorrijden. Nog een keertje m'n tijd verbeterd dus dat ging allemaal lekker. En na die race was m'n auto opeens level 5. :+
    En even later ook nog de Professional D Series gehaald! 5 van de 5 races eerste geworden, dus met 50 punten gewonnen.
     
  13. Haze NL

    Haze NL wtf

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje heeft iemand dit nog meer ik kan 1 race doen en bij de tweede race freezed de xbox elke x en alleen bij forza andere spellen geen last van
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens om de disc bij een maat te spelen en probeer of het bij hem goed gaat. Zo niet is het de disc. Gaat het wel is het je Xbox 360. Dan is dara iets mis mee en zal dit echt na ene tijd erger gaan worden.
     
  15. Haze NL

    Haze NL wtf

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heb het getest op mijn andere 360 in het is niet de game dat wil zeggen dat mij 360 nu voor de 5 x terug gaat waneer krijg ik nu eens een goed exemplaar
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige met problemen.
    Ik deed zojuist Forza 2 in de 360 die ik sinds afgelopen weekend heb...en opeens krijg ik dubbel beeld?!!
    Nu kan ik niet eens meer een game spelen! Snap er niets van. Aan de tv ligt het niet, hoor gewoon geluid en zie het beeld. Alleen alles dubbel. Ik bedoel daarmee dat je boven hetzelfde als onder ziet...heel vaag en ik baal enorm :mad:.
     
  17. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde met nfs carbon heb hem (nog) niet bij een maat kunnen testen want die wil carbon niet in zijn lijst :9 verder ken ik geen mensen met een 360 =(
     
  18. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gotcha,

    Je kan hem toch ook bij je maat testen, als die gewoon niet in zijn profiel laad.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil hem best op mijn andere profiel spelen hoor. Als het idd maar niet in mijn goede lijst komt.

    Ik heb btw mijn xbox terug. Nouja mijn xbox. Volgensmij heb ik een nieuwe gekregen :D Dus ik ben weer vol op Forza aan het spelen. Morgen Live weer even recht zetten als het lukt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Doet mij een beetje denken aan Mika Hakkinen op Monza 2001 als ik me niet vergis. In het hart van Ferarri, en tranen dat hij deed. Die had toen ook echt sociale hulp nodig. ;):)

    En bij mij zit ook een fucked probleem in het spel. Ik speel een kampioenschap van de Proffesional Series, die series voor de Endurance. Ik speel het tweede kampioenschap, de derde race op Silverstone. Ik moet 4 rondes verplicht in een C Klasse auto. Ik ben na de eerste bocht al 1e, en na de tweede ook. Maar als ik bij die kleine S bocht kom vlak na de bocht van start finish, in de eerste ronde, dan staat in eens het beeld stil. Wel GVD denk ik dan, dit pik ik niet. Dus ik maar kwaad mijn credits online uitgeven aan een Star Wars auto, Fair Lady Z, om het daarna nog maar eens te proberen. Ik probeerde het dus nog een aantal keren, en keer op keer liep dat ding op dezelfde bocht weer vast. DoH! Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad? ;):mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina