1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met regio switchen? Hou ik dan al mijn auto's, levels en credits?

    En mijn gewonnen cups? of moet ik die ook allemaal weer halen? Ben nu regio Asia, daar heb ik alles gekocht, van Europa mis ik nog 5 wagens (Porsche's) van de VS mis ik ongeveer alles nog. Dus kan ik gewoon switchen voor 100.000?
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je switched hou je al je auto's en cups, maar die auto's die je met je level moet unlocken zoals die Toyota in R1 kun je dan niet meer kopen. Als je switched naar Europa kun je daar alle wagens kopen. Maar de 1e keer als je switched kost het 100.000, de 2e keer 500.000 en de 3e keer 2.000.000.
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik heb alle aziatische wagens :)

    Als ik dan zeg maar naar de VS straks switch, moet ik dan weer levelen? Of unlock ik gewoon alles daar omdat ik al level 50 ben in Azie?

    En hoe zit het me de discounts?
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik al heb gezegt, je houdt alle auto's die je met je level unlocked hebt. Stel je gaat naar de VS, dan kun je die wagens die je met je level in Azie hebt unlocked niet meer kopen. Je unlocked wel in een keer alle wagens dan in de VS omdat je toch al level 50 bent en dat level blijf je ook gewoon.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat klopt. Maar ik merkte 't pas toen ze oranje werden. Ze werden inderdaad in rondje 25/26 geel, want toen ben ik in rondje 27 ff gaan stoppen. ;)
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! :thumbs:

    Nu weet ik alleen nog niet hoe zit met die discounts? :):
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je naar de VS gaat, krijg je daar de discount en niet meer in Europa.
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Super! Dank je wel!
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En je krijgt alleen maar korting op standaard productie auto's, maar dat wist je denk ik al wel. (omdat je al zowat alle auto's hebt)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist de eerste Endurance race gedaan. Ik vind het echt leuk. Leuker als races met bijvoorbeeld 6 rondens.

    Ik reed in een 2003 Toyota Celica en starte als 4e. Ik reed heel de race zonder Penalty of schade. In ronde 30 had ik toch maar een keer gepit. In totaal had ik minimaal 6 auto's ingehaald. De laatste zelfs 2 keer. Op het laats won ik met 32 seconden voorsprong. Totaal 50 minuten gereden over 45 rondjes. Het was wel erg leuk vond ik.

    In een keer 2 levels omhoog 3 auto levels 200.000 credits en 2 achievements rijker. Scheelt toch een hoop als je net level 20 bent.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan je nou 6 auto's gedubbeld hebben en nummer 8 ook nog 's? Of reed nr. 2 met je mee? En inderdaad, ik vind die Endurance dinges ook veel leuker. Want je gaat veel normaler rijden. In 6 rondjes wil ik nog wel 's risico's nemen, of iemand zetje geven enzo, maar nu doe ik dat gewoon niet. En dan na een paar rondjes rijd je gewoon elke ronde foutloos! Heerlijk! _O_
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm. ik heb in middels een scheithekel gekregen aan de career mode. Je tegenstanders zijn gewoon blokken beton die over een rails schuiven. Altijd perfect zonder fouten en als jij ze aanraakt raak je in een spin. Scheitgame :'-(
    DTM3 daarintegen _O_
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, daar ben ik 't wel beetje mee eens. En als je ze dubbelt gaan ze ook totaal niet aan de kant. =( Maar zij kennen ook spinnen hoor, als je tegen ze aan rijd.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee de nummer acht was zo sloom als dikke schijt. Drie had ik er niet in kunnen halen geloof ik maar die laatste was gewoon te sloom.

    Painten gaat ook beter merk ik. Naja ik weet nu sneller iets moois neer te zetten. En rare dingen combineren zodat het een leuke auto word. Mja zaterdag zie je er wel een paar. Als live er weer op zit.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    vandaag toch maar FM2 gehaald. was op vakantie, en kreeg in de vakantie mn 360 weer terug uit Mofland. had al de demo gespeeld, maar tis wel te merken dat ik een PGR-type ben 8)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb nu ook de C Endurance gehaald! \o/ Ben nu lvl. 25 dus kan ook de B en A doen! Heb ik zin in, vind die Endurance races echt véél interessanter dan de rest. Gek genoeg rijd ik beter dan eerst in alle races. Als je 45 of 30 rondjes gewoon goed moet rijden, blijft dat toch hangen als dat lukt. Nog een vraagje tussendoor:
    Waarom wordt schade duurder? Reed dus die C Endurance race en had 19,000 schade! :eek: Dat kwam mede door twee spins (waar je naar beneden gaat in die twee haakse bochten) nadat ik al gestopt was. Toen heel de tijd achter nr. 1 aan moeten hangen en 'm moeten bangen om er voorbij te kunnen. Zo'n schade kost me in een andere race hooguit 3 á 4 duizend. Hoe zit dat nou?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het echt een hele goede game! Een van de beste 360 games tot nu toe. Ik heb de game nu ongeveer een maandje en heb er echt al uren ingestoken. Zit nu op level 36 en begin nu met wat endurance races te rijden.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    schade is procentueel dacht ik :)
     
  19. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor je banden en fuel. Je kunt het beste (als je wel goed aan kop ligt) de 1na laatste ronde ffies in de pitch rijden.
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel een weekje en al zo'n 15 minuten :+ gespeeld.
    Wat is de beste tactiek om lekker te racen, veel centjes te vangen en zo goed verder te komen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina