1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online racen ook niet erg leuk, omdat ik op de een of andere vage reden nooit iemand kan horen bij forza :confused:. Als ik ze dan een private chat stuur wel, maar tja dan hoor ik maar 1 iemand. Het ligt niet aan mijn headset want bij halo 2 doetie het nog gwn goed :confused:. Heeft iemand hier daar ook last van?

    Zou ik misschien een aantal accounts mogen toevoegen van jullie, anders zitk heel de tijd alleen te rijden :9 en tja als je dan ook nog eens niemand hoort en niemand jou, dan houd ik het vaak voor gezien :+ Alvast bedankt _O_

    Mijn account: iTz I Beretta (het is een hoofdletter i tussen beretta en itz ;))
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    je bent niet de enige, maar bij mij staat hij al vast bij het 'press start' screen:mad::mad:
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe! Zoek nog mensen die willen racen, aangezien ze me best vaak kicken omdat ik 'hun' plek afpak..

    Voeg me maar toe! :thumbs:
     
  4. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zal ik eens even doen, en aangezien ik ook nog 1 miljoen moet halen heb ik een vaste racer nodig
     
  5. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vaste en die slecht is anders heb je er nog niks aan :p
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed!

    Ben vanaaf wel ff online :)
     
  7. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een goede kan je misschien nog wat leren.
     
  8. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat voor auto je het beste kan pakken bij de Klasse A Endurance , ik wil die gehaald hebben zodat ik de Bentley heb en alle auto,s van Groot-Brittanniƫ heb.welke auto ik ook pak ze zijn nooit snel genoeg, welke hebbe jullie gepakt en met welke upgrades.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik kijk vaak gewoon naar de auto's van de tegenstanders in een race, en daarop uit maak ik mijn keuze. Je kan dan bijvoorbeeld een auto uit die lijst kiezen en die nog wat upgraden. Maar misschien is een Corvette Z06 of een Lamborghini Murcielago wat voor je. Die kun je dan wat betere remmen, banden en/of wat motor upgrades geven.
     
  10. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ZO6 heb ik al geprobeerd en hij is nihiel sneller , eigenlijk niks , en hij rijdt niet lekker door de bochten , en das toch belangrijker , heb ook naar de top gekeken en die rijdt in een Charger maar die heb ik nog niet unlocked en bji de AH vragen ze zich wel erg veel soms, of je bied 2 uur 8) denk dat ik dalijk toch maar eens de Lamborghini Murcielago ga pakken en zo goed mogelijk upgraden.

    toch bedankt ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Diablo GTR doet 't ook erg goed. Je kan 'm van me over kopen als je wilt? Op Auction House? Gaat je wel wat kosten, die auto kost in de 220 in 't spel. Dus gaat niet weg voor minder dan 120 denk ik. Heb 'm zelf ook via AH gekocht btw.
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg met trots dat ik op Sunset Infield Short, R1 class op plaats 15 sta, wie het niet gelooft add me maar "Flapion".
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de R2 class daar de snelste Ferrari 550M ter wereld!! :)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Held _O_

    Omdat alle toppers de moeite niet nemen om die auto te pakken ;)
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik sta ergens op plaats 135660\o/\o/
     
  16. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb hem al gehaald , toch bedankt voor het aanbod, met de Murcielago , na 14 ronde de pits in , had toch ff mijn twijfels , of het niet te vroeg was want hij lag opeen 1300 M verderop , maar hij ging pitse , heb hem ingehaald lag ie 200 M 8er en toen opeens zat ie 8er me voor de laatste 10 ronde ong. en de laatste 3 ging het toch weer slecht met me wielen , niet de banden maar dat 1ste schermpje , daar werd alles geel , en was echt spannend tot op het einde , dus die Endurance is lang maar wel realistisch, want kwam de pits uit met koude banden vloog bijna meteen het gras in en had ik opnieuw kunnen beginnen , maar heb het in 48 min gedaan , die van Silverstone.:)
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :p
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus toch gehaald met de Murcielago! :thumbs:
     
  19. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je elke keer zo lullig reageren, je vind jezelf wel erg boven de rest staan, he|:-

    Doe is een beetje volwassen en laat andere ook van hun moment genieten:thumbs:

    Greetz BTM
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat ik het stom vind dat mensen met plek 15 gaan patsen en andere bevelen een friendsrequest te sturen voor iets dat compleet niet speciaal is. Hetzelfde voor die andere gast die niet eens een tijd in de leaderboards heeft staan.

    Ik? Helemaal niet. Dat ik het nutteloos vind om te lezen wil niet zeggen dat ik het beter kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina