1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf totaal geen assists en vond het weekly tournament van 'n paar weken terug dan ook super toen ik zag dat je geen assists mocht gebruiken.
    Maar ik denk dat er niet veel mensen overblijven met zulke regels. De 1e ronde van het toernooi waren de lobby's netjes gevuld maar 60-75% verliet de game alweer in de 1e ronde. Van de 8 in onze lobby kwamen er maar 3 over de finishlijn.
    Helaas ging het mis in de halve finale omdat de race van onze lobby nooit tot 'n start kwam door onbekende oorzaak en er willekeurig 4 mensen naar de finale werden geplaatst.
     
  2. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    amen!!

    Alles uit 4 life! \o/
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gelukkig niet, ik zou echt pissed zijn als ze dat deden. What's the point anyway?
     
  4. Tg I Commando

    Tg I Commando Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ze beter rijden als mij :p lol maar de lijn helpt eigelijk niet echt omdat als je in R1 rijdt klopt de remlijn niet. Geldt ook voor de andere klassen. Het is alleen handig omtezien wannner je moet insturen. En wat axi alzegt veel mensen haken af wanneer alle assist uit moeten staan.
    En het toernooi wordt geupgrade naar 32personen dus er kunnen zich nog 16mensen aanmelden.


    meer info: http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?t=27425
    Om mee te doen aan toernooi eerst een clan aan maken op de singles ladder: http://forza2.360.consolegaming.eu/make.php
    En dan: http://forza2.360.consolegaming.eu/t...ents.php?id=40
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Maar je verremt je NOOIT. En circuitkennis hoef je ook niet te hebben. Ik zeg niet dat alles uit moet (je bent toch langzamer met TCS en STM) maar iig die racing line.
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Racing Line alleen aan het begin van 't spel aan om de banen wat sneller te leren kennen maar het is minder leuk én je krijgt minder credits.
     
  7. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit de racing line gebruikt
     
  8. Tg I Commando

    Tg I Commando Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon je eigen keus of je hem aanzet of niet. Mij maakt het niks uit of hij aan of uit staat en of hij bij de tegenstander aan of uit staat. Het is gwn wat je fijn vindt.


    Edit: Als je met STM en TCS sneller bent en jij zet het uit dan moet je toch kunnen winnen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    TC hangt wel af van de wagen, zonder is het heel goed te doen maar ik heb 'm aan staan.
     
  10. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Braking Line alleen aan staan en Traction en ABS uit. Vond ABS uit altijd heel lastig maar ben er nu mee gewend en ik ben daardoor nu ook sneller door de bochten.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Er is toch kans dat je een foutje maakt? Dat kans dat je tegenstander dat doet mét hulpmiddelen is aanzienlijk kleiner.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wilt iemand nog forza 2 limited edition kopen?
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog nieuwe circuits in de planning staan??
     
  14. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht
    ik ben ook gebeten door die klote scoreboard wipe
    Al mijn Career tijden zijn verdwenen en mijn trueskill rank netjes terug op 0 geplaatst.
    Dit is gisteren of eergisteren gebeurd, mijn tijden waren nog eens niet top.
    Ik heb alleen altijd in manual transmission gereden en zo te zien is dat al genoeg om van de scoreboards geflikkerd te worden daarbuiten voldoe ik niet aan de criteria die ze stellen bij Turn10 om je tijd te verliezen :'-(
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke criteria stellen ze dan? :{
     
  16. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde, alles weg..

    Ze kunnen mooi de tering krijgen, ik ga echt niet alles overnieuw rijden.. Erg jammer dat ze mijn game-ervaring en die van mijn online gamevrienden zo moeten verpesten, geen tijden meer vergelijken.. Mijn trueskill rank is ook weer 0, lachwekkend gewoon de prutsers.. |:-

    Erg jammer dit..
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is inderdaad wel héél slecht dit! Ook al weer even geleden dat ik echt FM2 heb gespeeld. Hoopte zo dat dit niet zou gebeuren, maar het is toch gebeurt.
     
  18. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het totaal niet erg en het was toch bekend gemaakt dat het ging gebeuren. Hoewel ik een totale reset van de score boards een betere oplossing had gevonden.
    Nu kan Forza 2 eindelijk beginnen . :D:D
     
  19. The Flash

    The Flash Guest

    Heb de game ook net binnen (meteen al een paar tijden in de top 10 van de wereld gereden :D) en moet zeggen, damn, super chill. Echt die bakken die er in voor komen, gruwlijk gewoon. Heb FM1 helemaal zwart gespeeld, maar vind deze nu al beter. Pfff, petje af voor Turn 10.

    Maar heb ff klein vraagje, hoe kan je overstappen naar een ander continent, snap er geen drol van :confused:.
     
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah!! Ik hou van regional championships!! Iedereen gewoon gelijk!!

    In de NSX-R challenge heb ik de 4e tijd van de wereld gezet op de Sunset track!! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina