1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat de stats van iedereen deze week reset zijn?
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou pas van continent wisselen als je alle autos uit een continent hebt gekocht.. de 1e keer kost het je 100.000, de 2e x volgens mij 500.000 en de derde keer 3.000.000. Die 3e keer wil je dus vermijden. Switch pas als je alle autos uit je huidige region hebt!
     
  3. The Flash

    The Flash Guest

    Niet allemaal toch, hmm, nee, want me broer had ook een tijd gereden, en die was wel een paar plaatsen gestegen, maar die was niet weg ofzoiets. Mjah, sta nu nog steeds vrij hoog dus. Maar ben nog wat aan het oefenen, vooral met de setup, heb het spel verder wel onder de knie, is ook heel makkelijk btw, maar t afstellen is wat moeilijker, tenminste als je het goed wilt doen. Het neemt in elk geval veel tijd in beslag.
     
  4. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot de volgende glitch ofzo zeker, en dan weer alles wissen zeker..

    Nee, ik heb er geen zin meer in zo.. 3 maanden werk weg.. En nee, ik heb nooit een glitch of wat dan ook gebruikt, ik zou niet eens weten hoe, alles gewoon normaal gereden.. Mijn tijden waren zelfs niet eens zo heel bijzonder (stond wel top 1000 bij de timetrials), en toch alles weg.. Ze worden bedankt!

    Gelukkig komt PGR4 binnenkort uit, gaan we die wel spelen..
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  5. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gelukkig komt PGR4 want daar worden gelukkig nooit de scoreboards van gewist omdat glitchen word toegestaan (o.a. shift-glitch, wall-bash, grass-cut in PGR3 ) . Geef mij maar Forza, daar word tenminste nog iets aan gedaan om alles zo eerlijk als mogelijk te laten verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    In PGR wordt ook gereset. De hele testtrack tijden zijn gereset en ook de Xbox Live Career kreeg ooit een reboot.
     
  7. The Flash

    The Flash Guest

    Waarom? Dat is echt zwaar genaaid. Sure, er zijn cheaters, die een toptijd rijden op een oneerlijke manier. Maar het meerendeel zal het toch eerlijk gedaan hebben. Dan moeten ze een manier verzinnen/maken om de cheaters er uit te pikken en weg te kicken.
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    De top 1000
     
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast cheaters of Glitch abusers heb je ook wel auto's die ze dan weer gedeeltelijk veranderen ( ik dacht dat ze bij 1 van de laatste updates zo'n auto hadden gefixed ) en dan moet je het wel resetten, want ik denk dat het moeilijk is om na te gaan of iemand bijvoorbeeld die FWD bug heeft gebruikt of dergelijke fouten.
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de online tijden uit de carreer zijn echt niet allemaal gewist hoor, want ik heb ergens in juli een top 10 tijd gereden in de Fctory Spec race met de Porsche GT2, en die staat er nog.

    Gister in de Factory spec met de NSX op Laguna seca de tweede tijd wereldwijd gezet! :)
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh??? Nu hebben ze mij ook verwijderd, maar andere gasten die er gister stonden staan er nog wel!!

    In de factory spec NSX-R op de Laguna Seca stond ik tweede met een 9.29.9XX, maar nu ben ik er opeens tussen uit gehaald!

    WAAROM DOEN ZE DAT????
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]
     
  13. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er cheaters etc zijn boeit me niks, dat hou je toch niet tegen tenzij ze een 100% bug- en glitchvrije game maken, maar die ben ik nog nooit tegengekomen.. Het ging mij om mijn tijden en die van de mensen op mijn vriendenlijst, om die te vergelijken, wat de rest doet boeit me niks.. Daarom voel ik me zo genaaid nu, sommige tijden heb ik echt veel moeite voor moeten doen, nu is alles weg! Kunnen ze dan niet alleen de glitchtijden verwijderen ofzo? Ik vind dit echt een ondoordachte brute oplossing, zo van we wissen gewoon de top 1000 en klaar.. Heel veel eerlijke spelers zijn nu genaaid..

    Achja..
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn tijden zouden worden verwijderd zou ik echt niet blij worden maar ik vind het nu ook al klote, het is inderdaad leuk om te vergelijken en nu ik de Time Trials bijna klaar heb geeft het totaal geen goed beeld.
     
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Right... Ik ben wel de laatste die zou cheaten, zeker in een racegame...
     
  16. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die met de Elan hebben gereden (vooral D klasse), zijn als (een van de) eerste aan de beurt met de scoreboard whipe. Het betreft alleen de top 1000. Dus mocht je in sommige klasses een top 1000 tijd hebben, dan ben je die dus kwijt.
    Had zelf ook met de Elan gereden, die is nu echter aangepast, en dezelfde Elan van toen D400 is nu in B klasse met meer dan 550 Pi...
    Maareh, bij mij is alles gewist, want had alles top 1000 tijd (ook time trials enzo). Toch wel balen van een kant, maar aan de andere kant staan er geen cheaters meer boven jouw tijd.
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik had deze suspension guide gevonden.. die jullie vast allemaal wel kennen.. maar er stond ook een link naar een gearing/transmission guide... als je de link volgt dan kom je op een forza2 forum.. maar dan staat er dat het excel bestand niet langer wordt vernieuwd.. maar ik kan het bestand ook nergens meer vinden op die site.. ook op www is het lastig zoeken..

    mijn vraag heeft iemand hier nog de spreadsheet van deze site/gast waarmee je schijnbaar zeer relaxed je gearratio's kunt afstellen!?
    http://www.croisened.com/Default.aspx
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben ik nog niet met time trials begonnen :+ wil eerst 1000G halen :cool:
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik begin deze game nu ook weer regelmatig te spelen. Het blijft gewoon leuk om rondjes te rijden op bijvoorbeeld de "Green Hell" en Mazda Laguna Seca! _O_
     
  20. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 3e op sunset infield short in de R1 klasse
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina