1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik bij de Leon ook.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik weet wat onderstuur is. Ik vind het alleen raar dat hij het geweldig vind. Geweldig is het als je geen over en geen onderstuur hebt. En onderstuur heeft hij alleen als je gas geeft... écht onderstuur is dat je bij zowel het remmen als bij gaslos gewoon rechtdoor glijdt.

    En je kan helemaal niet harder een bocht door met onderstuur. Met onderstuur ga je namelijk gewoon rechtdoor, enkeltje grindbak.
     
  3. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderstuur is minder leuk om mee te spelen dan overstuur, zeker in het echt! Maar toch, vind de leon cupra erg prettig racen hoor! Je rijdt er meerdere B klassers mee zoek!
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als je bij die arcade races een gold medal haalt, en je haalt ze allemaal in 1 keer met gold, krijg je dan de 3 achievements van Bronze silver en gold, of moet je ze allemaal 3 keer halen
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles in 1 keer.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    k, probeer ik gewoon alles in 1 keer gold te halen :0
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    In vind het persoonlijk erg leuk.
     
  8. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    na een paar weken forza loos ben ik tot de ontdekking gekomen dat mn ranking en al mijn tijden pleite zijn, pffff
     
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, scoreboard whipe hé. Alle tijden van de top1000 waren gewist.
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , doe mij maar overstuur lekker corrigeren enzo .
    Maargoed die seat+upgrading+tuning = *)
     
  11. The Flash

    The Flash Guest

    Klopt, onderstuur is dat de voorkant rechtdoor wil (en dus de hele auto), overstuur is dat de achterkant rechtdoor wil (voorkant niet, dit resulteerd in een drift). Vrij simpel. :b:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Bij overstuur wil de achterkant helemaal niet rechtdoor. De achterkant wil dan de voorkant inhalen. Overstuur kan je namelijk ook krijgen tijdens het remmen als je stuur gewoon gecentreerd staat.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Waarom eigenlijks???? Mijn broertje had net voor het eerst in zijn leven een top 10 van de wereld tijd gereden.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Vanwege de shiftglitch.
     
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben ook maar weer eens veder gegaan met dit spel en ook maar gelijk maar die nieuwe auto's van live gekocht
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, vanwege de AWD en Elan glitch.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Het is misschien stom, maar ik laat mijn edurance races altijd rijden door een coureur, op een enkele race na dan misschien. Als ik dat doe bij de Nurburging loopt hij altijd vast als hij als eerste over de finish gaat in de laatste ronde. Kun jij me misschien vertellen hoe het zou kunnen komen naast een paar krasjes op mijn disc?

    Ik ga btw die disc laten repareren bij GameMania die morgen opent in Leeuwarden, misschien dat dat helpt. Iemand ervaring met die zaak???
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heya!

    Ik heb ook gehad dat ik een aantal diepere krassen had zitten op de buitenste ring van mijn disc. Daardoor liep forza vast, of verdwenen gewoon de tracks.

    Ik heb dit opgelost(maar dit is naar eigen risico) door een heel klein beetje tandpasta op de disc te doen, en dan dit licht uitwrijven. Afspoelen met water, even laten drogen NIET met handdoek droog wrijven.. krijg je alleen nog meer krassen van. Beetje deppen en wachten, als je kijkt naar je disc zie je dat de krassen minder zijn geworden.

    Ik heb dit gedaan omdat ik er gek van werd, en ik had zoiets.. ik kan de disc nu ook weggooien want hij doet t toch niet goed, of ik probeer de tandpasta truck.
    en warempel alle tracks spelen weer als vanouds!
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    AWD glitch is toch is met schakelen? Shiftglitch dus :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb het opgelost door gisteren naar een zaak te gaan en de disc te laten reaparen. Het schijnt dat je die apparaatjes met die techniek ook via internet kunt krijgen. Zelfs mijn auto's rijden nu ineens een stuk soepeler heb ik het idee. En waar je die truc van hebt weet ik ook niet, misschien uit grootmoeders tijd. ;):9:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina