1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu alweer wat weken aan het spelen en het blijft een top spel! Het enige wat ik mis zijn de weersomstandigheden. Ik vind het een gemis dat je niet zelf het weer in kunt stellen. Aangezien je al zo weinig variatie in tracks hebt, zou verschillende typen weer juist voor wat meer afwisseling zorgen vind ik.
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je in het begin een home region kiezen??
    Ik kan niet wachten totdat ik mijn xbox weer terug heb uit Duitsland, dan ga ik meteen deze game halen.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    jah, net zoals in forza 1 , je kunt kiezen uit asia, europe & amerika
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, ja ik wist het niet ik heb Forza 1 nooit gehad.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    grrrrr, k moet nog anderhalve week.:{
    * is jalloers!:9
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vind de fun in de open lobbys vaak ver te zoeken. Vanmiddag werd ik helemaal verrot gescholden omdat ik iemand eruit gebeukt zou hebben, terwijl ik juist gebeukt werd door de nummer 3, die niet wilde remmen, en mij vol in de nummer 1 beukt.

    Even later in een room vol met mensen die niet supersnel waren. Ik heb me de hele tijd ingehouden om ze maar niet aan te raken. Ze zwabberden nogal eens over de weg, en ik tik er 1tje perongeluk aan door zijn gezwabber. Vervolgens vergeet hij te remmen, beuk me aan gort, en kicked me uit de room.

    Weer wat later in een andere room, alles ging op zich lekker, had 3 racejes gewonnen, wordt ik gekicked omdat ik volgens hun raceline On had staan, en daardoor te snel was. En dat terwijl ik alleen ABS aan had staan :mad:

    Het is echt gewoon sneu hoe het online gaat, ik speel liever met collisions on, want uit vind ik nep. Maar zo is er niets aan. Iedereen denkt de race te kunnen winnen in de eerste bocht.
     
  7. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in een potje joint, moet je meteen een auto kiezen, kan je niet eerst zien wat de andere hebben gekozen??

    Laatst zat ik toevallig in een potje met nl'ers..ik wist dus niet in wat voor klasse auto's ze reden, ik neem dus een iets minder snelle auto.. allemaal rare woorden meteen tegen mij :confused:
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Heel herkenbaar dit. Vanvond ook eens online geraced.... (tja kmoet toch die laatste achievement halen van 1milj credits).
    Ben blij dat ik komende 2 weken op vakantie ben. Ik hoop dat de meeste eikels dan verdwenen zijn.
    Sommige mensen weten niet het verschil tussen een race ongeluk( Per ongeluk iemand aantikken) of vol de beuk erin want ze moeten en zullen de binnenkant bocht hebben HOE DAN OOK.....
    Laatste races heb ik dus bewust laat gestart om vaak als lachende laatste door de eerste twee bochten iedereen voorbij te rijden die óf te hard wilde gaan óf gebeukt is.

    Maar goed zo gaat het met iedere race game in het begin. Helaas zijn er zieke mensen die b.v. het leuk vinden om tegen de richting in te rijden. Als een gek gaan schreeuwen, of onzin uitkramen wat nergens over gaat.
    Als je b.v. twee races gewonnen hebt, is de kans groot dat de host je uit de room kickt......

    Maar goed over een paar weken zijn de kiddies weg (b.v. burnout spelen) en blijven de racers over die respect voor elkaar hebben en proberen netjes te racen.

    Ik wil niet zeggen dat ik nooit iemand aantik of wat dan ook, maar ik probeer rekening te houden met andere rijders. Dat zou al heel mooi zijn als andere dat ook deden.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat is juist het leuke van racen. Respect hebben voor elkaar en uitkijken waar je rijd en waar de rest ten opzichte van jou rijd. Zo blijft het eerlijk en leuk, zodra ik mn xbox terug heb race ik graag met de serieuze xboxworld racers.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    was met PGR3 hetzelfde, over een half jaar is het veel beter te doen ^^
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees de review alvast zou ik zeggen:cool: Dan kan je zeker niet wachten!8)
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou hem al met de release kopen, maar toen kwam ik erachter dat mijn 360 krassen maakte:'-( Dus heb ik nog ff gewacht totdat die gemaakt is, maar dat kan erg lang duren.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    je moet gewoon met geransie terug naar de winkel gaan, want dan bestellen ze een nieuwe.
    en microsoft maakt nu geen consoles meer die krassen maakt, want nu zette ze gewoon in elke xbox die ze maken dat veertje in de dvd speler.
    dus als ze dan een nieuwe bestellen krijg je automatisch een gerepareerde
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic
    Wat bedoel je van dat veertje in de dvd speler?? Mijn xbox is nu 10 werkdagen weg en ik had laatst een e-mail gehad dat ze hem gingen repareren.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ze hadden een test gedaan.
    en een aantal van de consoles maakte krassen.
    dus ze gingen het onderzoeken, en wat bleek.
    er is een ontwerpfout.
    want er mist een veertje in de speler en daardoor zit de lens te dicht op de disc. dus maakt hij krassen. dit geld alleen voor xbox 360 discs, en niet voor cd's en dvds omdat de discs van een 360spel dubbal layer zijn, dus iets dikker.
    na de test hebben ze een nieuwe speler gemaakt, de benq, natuurlijk met het ontbrekende veertje er in gemonteerd, daarnaast zet microsoft nu in alle consoles die hij nieuw maakt ook de veertjes.
    en imijn console maakte dus krassen, en ik krijg nu dus een nieuwe met veertje erin gemonteerd console...
    the end:9
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    heb mijn xbox 3 kwart jaar geleden gekocht. Dus met 'nieuwe' laser.
    Maar om nou te zeggen dat die foutloos z'n werk doet?
    Forza 2 blijft echt te vaak vast hangen bij mij... Echt niet leuk.
     
  17. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar niet vanuit dat je dan een Xbox hebt met 'nieuwe' laser.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    de benq kwam eind 2006 hè!
    dus meschien dat je nog de oude hebt.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb mijn Xbox 360 vanaf de launch in december 2005, met de LG driver en ik heb nog nooit problemen gehad. XD


    Maargoed ontopic:


    Ik zit nu bijna op leveltje 44, dus ik kan bijna de Mclaren F1 kopen! Afentoe word ik wel goed moe van die races waarbij je een D, C of B klasse auto moet hebben, want nu lijkt het nog langzamer te gaan dan het werkelijk gaat omdat ik de S en U klasse veel meer gewend ben.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik naar de leaderboards ga en ik druk op X om mijn friendslist te zien, hangt hij altijd vast. Ik heb nog nooit kunnen vergelijken met iemand uit mijn lijst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina