1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik het zeker de moeite waard. En hoe de omgeving er precies uitziet vind ik niet echt belangrijk. Ik let meer op de weg ;) Plus was ik al zei: bij GT4 was dit circuit al een favo van me.

Nu nog dat ze mijn auto ook in het spel gooien ;)

Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  2. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik er trouwens over na denk, eigenlijk is het inderdaad veel geld voor zoiets. Maar goed, je wilt het toch hebben ;)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Jij kunt het ene drogreden noemen, maar voor mij, en velen anderen, zijn de levels, en dan vooral de sfeer enzo, wel erg belangrijk.

Rallisport Challenge 2 vind ik nog steeds de mooiste en leuke racegame die ik heb. En dat komt mede door die fantastische schitterende levels waar je doorheen scheurt.

Forza 2 zal dan maybe 10x zoveel polygoontjes en andere BS hebben... maar toch vind ik RS2 gewoon MOOIER, simpelweg vanwege de sfeer en de parcours enzo...

Belachelijk trouwens, deze DLC. 7 euro vragen voor iets wat gewoon allang in de game had moeten zitten. Maar goed, dit was al heel lang voorspeld, die hele DLC scam die tegenwoordig zo in is... =(

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Tja ik krijg hier wel een dubbel gevoel bij. Ze hadden oorspronkelijk al veel meer circuits in het spel moeten stoppen en ovals kunnen ze van mij lekker weglaten. En je kunt wel zeggen van er zijn 4 variaties. Dat is ook niet meer dan dezelfde omgeving gebruiken en dan een stel bandenstapels ergens neerzetten en een ander weggetje opengooien.

Als ik bijvoorbeeld naar Gt4 filmpjes kijk op youtube. Daar zie je ze over de heftigste banen scheuren.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Scam? Je bepaalt nog altijd zelf of je daar aan mee wil doen hoor. :)

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Motegi is egt een vette baan!

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Volgens mij koop je nog altijd een game met het idee een volledige game te kopen, en niet dat je na een paar maanden extra moet gaan dokken voor spul dat er zowiezo al standaard in had moeten zitten.

Als ze een game uitgeven die maar 3/4 compleet is, verkoop die game dan ook voor 3/4 van de prijs, zodat je na het betalen voor die DLC gewoon 60 euro kwijt bent voor het totale pakket, ipv 75-80 euro.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb niemand horen zeuren over een wel of niet complete game totdat bekend werd dat je dik moest gaan betalen voor 1 track.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Dan heb je niet opgelet, want velen, waaronder ik, zagen dit al aankomen toen men destijds aankondigde dat men er minder auto's en banen in zou doen, maar dat die dan later aangeboden zouden worden via DLC. En ook toen hebben we daar al flink over lopen zeiken.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Prima, maar toch heb je ondanks alles dus ZELF 60 euro gelapt voor een niet volledige game. ;)

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Ik niet, want ik heb hem gewonnen. En ik zou hem dus ook niet gekocht hebben. Om de reden dat ik dus geen zin heb in dat hele DLC scam gedoe.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Me to, ik kreeg hem van me broer .. zomaar :p

13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt triest, nouja, wel leuk dat er iets nieuws te downloaden valt, maar goed: op de forza site hebben ze een forum over welke tracks mensen graag willen hebben. Wat blijkt? de circuits die het meest genoemd worden zijn monaco, road america, f1 nurburgring en natuurlijk spa francorchamps. dan is het natuurlijk ook wel aardig als 1 van die 4 circuits aangeboden wordt. ik geloof dat motegi op dat forum niet genoemd is. waar hebben ze anders zo'n forum voor???? bijna 8 euro gaan betalen voor zo'n derderanks baantje???

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was er inderdaad van te voren al bekend dat er later nog extra tracks + auto's in het spel zouden komen. Jammer helaas dat ze daar dan wel weer best veel geld voor willen hebben. Hopelijk vallen de verkopen tegen en zakt die prijs t.z.t. ;) Ben alleen bang van niet, mede omdat ik (ondanks de prijs) 't wel de moeite waard vindt om het aan te schaffen.

15. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

Ik ben in een discussie met een collega van mij. Hij beweert (en ook een klant van hem die F2 heeft uitgespeeld) dus dat als je een auto in de Arcade unlockt, dat ie dan ook in de garage in Career Mode tevoorschijn komt...

Voorbeeld: de een na laatste time trial is op King Cobra met een Seat Cupra GT Prototype. Die time trial is gelukt en ik heb dus die auto unlocked. Leuk, aardig, ik koop die andere Seat er bij, en ik "own" alle auto's uit Spanje (achievement).
    Maar dan ga ik kijken, staan al die auto's die je in arcade unlockt niet in de Career Garage. Iemand die even verwoordt hoe dit precies zit?

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Die geunlockte Seat in arcade is vanaf dat moment beschikbaar om mee te rijden. Je kunt hem dan selecteren bij c,b,a,s e.d en NIET in career. Het is gewoon dat je vanaf dat moment in de basisgarage met alle auto's in die auto kan rijden. Om hem in career te unlocken en te kopen en te kunnen painten en upgraden moet je weer allerlei dingen in career doen.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dus de game kost je inclusief track €7,--
    Lijkt me geen gekke deal. ;)

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Klopt, maar het is een principe-kwestie ;)

Als je er nu voor gaat dokken, dan zul je de rest van je leven dit soort bullshit houden, dat men je 60 euro vraagt voor een game, en vervolgens ben je nog 20-30 euro kwijt om alles compleet te hebben. Ik ga daar niet aan meedoen. Zelfs als het zinloos is om het te boycotten.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe de oosterse markt tegen dit soort praktijken aankijkt. Ik neem aan dat die hier ook niet zo blij mee zijn. Misschien kun je de content straks wel gratis binnenhalen via een japanse account ;)

19. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga daar maar niet van uit, alleen mensen uit Europa klagen dat ze moeten betalen voor DLC, de rest van de wereld heeft de creditcard zowat naast de xbox liggen

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Ik heb me al bij aardig wat games geërgerd dat ik ineens de melding krijg dat ik een bepaalde map/auto/wapen/character niet heb, en uit de room word gesodemieterd.

Maar ik vind dit ook wel erg duur hoor. Het is natuurlijk gewoon 1 baan, ondanks dat ie in 4 circuits is opgedeeld. MS wil je gewoon zo veel mogelijk geld afhandig maken. Logisch, maar bij DLC vragen ze gewoon veel te veel, en maken in principe misbruik van hun machtspositie. Er is maar 1 partij die iets aanbied. Dat geld ook zo voor de PS3 (ik heb geen wii, kan er niet over oordelen), maar daar heb ik nog geen achterlijke prijzen gezien. Een 10tje voor Tekken Dark Ressurection en 30 euro voor Warhawk zijn hele nette prijzen. Tevens zijn de prijzen omlaag gehaald voor de Europeaan. Dat lijkt me toch wel fair met de huidige Dollar/Euro koers. Maar ik denk dat Playstation ook rekening houdt met de krenterigheid van de Europeaan.

Bij MS betaald je doodleuk 200 puntjes voor 1 Guitar Hero nummer. 3 nummers voor 500 was al duur, maar nu maken ze het nog leuker. 600 punten voor 1 track slaat ook compleet nergens op. Ze laten je blauw betalen.

Doe je niet mee, dan loop je dus de kans uit rooms te worden geflikkerd. Erg zuur als je 60 euro voor een spel hebt betaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina