1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je geen simulatie-fan.
    Forza is zeker wel een topper! PGR, TDU, NFS, allemaal van die arcade waar ik weinig van moet hebben.

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, vond Gran Turismo voor de PS1 helemaal top. _O_ Maar Forza biedt te weinig nieuws (parkoersen, mist dag en nacht en weerstypen), zeker t.o.v zijn voorganger (heb ik ook de LE van :+ die vond ik beter).

3. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen vertellen welke auto het snelste is en met welke afstellingen? Daar zou die persoon mij heel veel plezier mee doen namelijk!:)

Gr. Sander

4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wonderbaarlijk bizar. Zoals ik al eerder in dit topic had gemeld, dat m'n forza2 cd vol zat met te krassen (gelukkig niet diepe, dus alleen zichtbaar als je de disc onder een scherpe lamp deed). Elke keer wou hij steeds minder laden en maakt m'n xbox360 tikkend geluid (dat dus die laser de disc raakt gok ik) bij het laden. Dus ik dacht gisteren zo van, laat ik eens de disc onder een scherpe felle lamp leggen en rustig alle plekken schoonmaken met een nat doekje en natuurlijk afdrogen meteen.

Dus forza2 in het doosje gedaan, en een dag gewacht. Dus ik doe net Forza2 in mn 360. Ik hoopte dat het werkte, en bizar genoeg werkt alles perfect weer. Hij laad de Suzuka tracks echt meteen, en stottert of laad niet vreemd meer, en alle endurance races doen het weer (en heb geen missende textures). Natuurlijk moet ik dit niet te snel zeggen, maar ik ga forza2 effe een tijdje spelen om te zien of het echt geholpen heeft of dat het puur geluk is.

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de r1 klasse in het snelst op een bochtencircuit en een u klasse auto op de speedway. op de gemiddelde bochtencircuits is de ferrari het snelst. de standaard afstelling is prima of je moet zin hebben om uren te verspelen aan tuning( wat ik dus wel doe)

6. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar ik bedoelde meer welke auto met modificeren het snelst wordt overall met de dyno? Hoogste top speed en accelaration!;)

7. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je van een 4WD auto een RWD auto?
    Of kan dat niet...?

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dan moet je de drivetrain (toch??) veranderen (buy upgrades, en dan volgens mij het laatste motoronderdeel), maar de meeste AWD auto's kun je geen RWD drivetrain beschikbaar.

9. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt :) Zal morgen eens kijken.
    Mijn 997 Turbo moet RWD worden ffs...

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Met de skyline iig wel.

11. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt die skyline is een lekkere drifter RWD dan heh:b:

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komen er misschien nog extra achievements?

13. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    997 Turbo kan je geen RWD van maken! :mad:
    Mijn IV R32 haalt nu 356km/h :D

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand goeie auto's aanraden voor de R 1/2/3/4 races? Ga er nou een beetje mee beginnen en heb alleen nog maar gewonnen auto's voor. Maar ze zijn ook redelijk prijzig dus ik heb graag een goeie.

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    R1: Ferrari F333SP
    R2: Corvette, Saleen, soms de McLaren F1 GT
    R3: Persoonlijk vind ik de F430 GT de beste, sommige kiezen ook voor de Supra
    R4: De Audi (naam kwijt maar is rood en zilver), anders een Porsche.

Als je ze al hebt natuurlijk. :)

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt!

17. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van FWD een RWD maakt met drivetrain swap, dan gaat de performance zwaar achteruit, moet je alles dan weer opnieuw upgraden?

18. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij R4 vind ik de Viper ook wel aardig. Maar wat moeilijkere races win je er niet mee (ik niet iig :'-()

19. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus alles opnieuw upgraden.
    Gaat nergens over, als je de drivetrain vervangt heeft de Ignition/Turbo/Exhaust enzo er niks mee te maken:'-(

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Racen jullie trouwens veel online? Ik heb tot nu toe alleen nog maar mn career gedaan + time trials.

Is er nog een soort online career systeem of iets anders wat het de moeite waard maakt? Of is het gewoon racen tegen anderen? Verdien je credits met online racen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina