Nou zijn de aziatische auto's standaard ook niet gebouwd om mee te driften, maar de driftsport komt wel daar vandaan. Vandaar dat er bijna alleen maar aziatische auto's worden gebruikt (tuners dus). Zie Formula Drift en D1 maar. Daar zijn 90% van de auto's aziatisch. En degene die niet aziatisch zijn, dat zijn amerikaanse auto's.(met enkele uitzonderingen natuurlijk). Ik zou iig nooit een exotic kopen om er mee te gaan driften.. Daar zijn ze ook veel te mooi voor trouwens.
Ja ik snap je Trouwens ben nu een tijdje aan het raggen met de Cobalt SS en ook die is voorwiel aandrijving,en drift ook al aardig weg maar niet dat ik haar daarvoor aangeschaft heb. Mijn voorgaande was een CRX wat ook voorwiel aangedreven was en drifte,schuifde of hoe je het ook noemen wilt? Misschien aan te raden voor mensen die niet zo goed met achterwiel Power overweg kunnen.
Ja, de golf kun je ook aardig mee oefenen. Dat is AWD, daar kun je goed mee leren driften. Ik heb ook leren driften met een AWD, dat is wat makkelijker en goed om het 'gevoel' te krijgen.
Hebben jullie al het nieuws gehoord over Race driver GRID maar die game gaat loodzwaar rocken,de racegames van Codemaster hebben altijd al voorop gelopen met zijn technologie en ik ik weet haast zeker dat GRID heel makkelijk de vloer gaat vegen om Forza 2 en GT 5 onder te soppen. Hoe Forza fan ik ook ben dit zal zeker gebeuren,of denken jullie anders?
Net nog even gecheckt of er iets bijstond op Xboxworld nieuws en daar staat iets van midden 2008 geloof ik maar ik ga eens wat graven naar verdere info Check tegelijk de screens ervan echt niet normaal de mooiste racegame ooit gemaakt als het er echt zo komt uit te zien
Nog wat info omtrent Race driver GRID van de Developer. “Race Driver: GRID gaat volledig over de race,” vertelde Gavin Raeburn, executive producer bij Codemasters Studios. “We gebruiken deze keer de DiRT engine samen met onze ervaring met race-games. Hierdoor kunnen we de speler centraal stellen in de actie zoals nooit tevoren. Schade, volle grids, intelligente tegenstanders en een ongeëvenaarde race day atmosfeer moeten de ervaring helemaal afmaken. De game moet spelers meenemen naar prachtige racelocaties verdeeld over drie continenten (Amerika, Europa en Japan) om hier tegen elkaar te strijden in een variëteit aan racing events. Elk continent heeft zijn eigen automerken en zijn eigen racecultuur. Dit betekend dus ook verschillende soorten races. Voorzien van de meest krachtige racewagens kunnen spelers racen over de meest prestigieuze officiële racetracks en meedoen aan officiële championships. Daarna kunnen ze nog verder gaan in de city-based competities. Dit zijn de stedelijke straat races.
Zijn er hier mensen die zin hebben om af en toe te racen in de online career? Ik wil de 1 miljoen halen live en heb nog geld nodig dus die wel eens kunnen racen voor aardig wat credits die kan me toevoegen. Dan word het mss nog eens leuk ipv in mijn eentje saai races uitrijden.
Als je met z'n 2en of 3en online racet verdien je veel minder dan dat je met zn 8en racet. Het is natuurlijk moeilijker om van 7 tegenstanders te winnen dan van 1 of 2. Ik heb met een van m'n auto's, een infinity G35 al meer dan 350K bij elkaar gereden, online, en mn border MR2 heeft me al 250K bezorgd, online. Het miljoen heb ik vorige maand gehaald. 2 sleutelwoorden: Je moet WINNEN, het liefst van VEEL TEGENSTANDERS EDIT: En de races met 'onbekenden' bevallen bijna altijd goed. Er wordt naar mijn mening over het algemeen best sportief en netjes geraced. (In A-klasse, waar ik het meest actief in ben) Veel plezier!
Dat weet ik allemaal wel hoor maar ik wil gewoon met een nederlander gewoon relax racen. Als ik een lange baan doe van 25+ rondes quit sowieso iedereen al. En dan krijg je dus ook bijna geen credits meer. Dus ik zoek gewoon wat mensen waarmee ik leuk kan racen en gewoon lekker wat credits kan winnen. Is het trouwens normaal dat je niet op de forzamotorsport site kunt inloggen? Ik kom er echt niet in.. Er staat windows live ID not avaible on this site. Hebben jullie dat ook of ben ik op een of andere manier gebanned ofzo?
Ja, ik ben altijd wel te porren voor een race in de r1 klasse. Het maakt mij echt niet uit of het 25 ronden zijn of slechts 3. Sinds kort sta ik in de top 1000 met m'n true skill, dus je kan rekenen op hevige tegenstand.
Op 7 december schijnt het dat er twee nieuwe packs komen, sowieso een nieuwe circuit (of meerdere) en ik zag een BMW staan maar hoeveel het er allemaal zullen zijn is volgens mij nog niet bekend, maar zeker een nieuw circuit is altijd welkom.
Woehoe! Hoop egt dat Le Mans of Zandvoort nu komt. In de carpack wil ik zeker de BMW M6 of M5, en de Peugeot 308 RC-Z Concept.
Mika kimi, heb je trouwens ook een bron? EDIT: Gevonden: Ze willen er nog niet veel over zeggen... Maar het is dus een van hun favorieten uit Forza 1... Welke Die-hard Forza 1 fan wil hier iets over zeggen? -BRON-
Misschien Tokyo, dat vond ik in ieder geval de leukste.. Die zou het best kunnen zijn. Ik hoop dat ze nog meer (Forza 1) tracks gaan releasen, dat was het enige minpunt aan de game.
Ik vond Blue Mountains veruit de leukste uit Forza 1. Maar de point-to-point track Ocean Docks mocht er ook wezen. Edit: Die auto die op de kop van de Pitpass report staat is een BMW 850i, zeker!