1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wint dan stijg je ook weer, én het hangt ervan af van wie je verliest.

    Ik zou een nieuwe CLK-GTR kopen, een goede setup (van bijv. Mugello) downloaden (leaderboards doorzoeken) die toepassen op je standaard CLK-GTR en dan bekijken welke upgrades je nodig hebt. :)
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Afschieten dat nazi volk! Deleten die shit. Niet verder verspreiden, uitroeien dat volk!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  3. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem heus niet verspreiden hoor, ben niet gek (had dat op Forza2 forum al gelezen) :p maarjah, ik heb de design eraf gehaald, dus nu is het mooi kale zwarte dodge charger :p
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    haha goede besteding geweest dus ;)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    zo is het.. die chargers zijn erg duur.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    en het zijn de mooiste muscle cars ever (mijn mening) _O_

    /edit: ik ga op een gewone charger de charger super bee namaken:

    [​IMG]

    en de nieuwe ook:

    [​IMG]
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'muscle cars' echt afzichtelijk. Stuk voor stuk. De zogenaamde 'tuners' vind ik wel weer wat hebben: vaak een sportieve look.
    Doet u mij maar mooie 'exotic.'
    (als je de auto's zo globaal mag indelen)
     
  8. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat ben ik ongelooflijk slecht in dit spel :) eindig altijd bij de laatste en heb ook altijd de slechtste auto's :p Vind het wel een tof spel maar ik bak er niets van :) tot tegenstelling bij PGR win ik altijd.
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip van de dag: doseren. Het mooie van die triggers is dat je ze rustig kan laten opkomen. Zorg dat alleen vol gas geeft / vol remt waar het kan.
    Hehe ik slingerde eerst ook van links naar rechts. Ik ben dan ook benieuwd hoe het me nu vergaat: ik heb 't 2 maanden niet gespeeld.
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb net een mugello setup gedownload van een gast uit de top10 en dat ging prima: ik had namelijk daarvoor alle mogelijke upgrades die mijn car beter zouden maken erop gegooid. bij de mugello setup ging dat prima, dus toch ook bij andere setups? want ik neem aan dat iedereen al die upgrades erop heeft, toch?

    sinds wanneer geef jij tips van de dag??:D;) maar je hebt helemaal gelijk. doseren is de kunst. ik reed eerst ook alleen maar met tc aan, maar nu nietmeer en ik moet nu echt doseren in de R1-klasse
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2007
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is altijd een droom van me geweest om het ooit eens te mogen adviseren. Ik had alleen nooit gedacht dat ik zo'n unieke kans zou krijgen en plotseling was de kans daar. Dus ik heb geen moment getwijfeld, verstand op nul en adviseren maar.
    Ik wil graag mijn ouders en mn vriendin bedanken, zonder hen zou ik het niet kunnen. Ze hebben altijd voor me klaar gestaan. Echter, op de eerste plaats komen natuurijk de XBW-users, jullie lezen immers mijn tip.
    World peace!!

    sorry voor topic-vervuiling :+

    On-topic: Ik sta op 't punt een stuurtje te kopen. Is alleen die 360 Wireless racing wheel compatible of werken de meeste stuurtjes? Is het trouwens echt fijner met stuur, of is 't een beetje waste of money (racen jullie met stuur)?

    Edit: nevermind, ik zie dat er al een topic over is.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    tuners zijn ook gaaf idd, een van mijn droomauto's is een nieuwe Lancer Evo X, en dan de MR met 400 PK _O_
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lancers en Impreza's _O_
     
  14. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, drifters die denken dat ze pro zijn met hun RX-7/Skyline/Trueno/American Muscle/Weetikveelwat
    eruit driften met een Civic is wel lachen, gaan ze je uitschelden :lol:
    Vanmorgen toen ik een half uurtje op Live kon gebeurde dit bij mij :D
     
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    En dat met de kerstdagen. Vrede op aarde ....O-)O-)O-)
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag eens zien achter MicroSoft Points. Dan alle downloads kopen. Ben ik wel weer even bezig neem ik aan :)
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de U-klasse denk ik wel ja, maar met de klasses daarvoor is het per circuit zowat weer anders. Maar Mugello is wel een mooi all-round circuit dat meestal goed werkt op andere circuits, alhoewel je daar natuurlijk ook nog naar kan kijken. Moet ik ook nog eens doen, voor die Mercedes heb ik alleen een setup voor Mugello en de Nordschleife.
     
  19. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tof :p

    Heeft er iemand een Drag-Setup voor de Cooper S?:thumbs:
     
  20. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    waar driften jullie dan online? gewoon in een career of exhibition race? want er zijn toch geen bepaalde driftlobby's??? ik race namelijk alleen maar om te winnen, niet om mooi te driften
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina