1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden dus bij 'Buy Car' moeten staan?
    Nou daar staan ze niet.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sinds kort heb ik alle drie de unicorn cars, (die je niet in career kunt kopen). De Ellise Espionage en die speciale EVO had ik al een tijdje, maar nu ook de Camaro. En het mooie is: Ik heb er geen cent voor betaald!

3. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou moeten ja.

4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    @Berrie
    Heb je ze gedownload terwijl je Forza2 speelde?
    In dat geval moet je even terug naar het titelscherm van Forza en daarna weer het hoofdmenu in. Op dat moment is alle nieuwe content geladen.
    Ik neem aan dat je nu niet meer in de game zit en de content dus sowieso ziet als je weer gaat spelen...

5. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kom je aan deze auto`s dan?

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  7. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die unicorn evo helemaal in het begin gekregen. Ze hadden toen het boekje dat je bij de special edition kreeg gewoon online gezet. Ik heb een mail gestuurd dat ik dat schandalig vond (terwyl het me niet kon schelen) omdat ik meer betaald heb voor die special edition en dat ik een unicorn car wou als compensatie. Volgende dag kreeg ik mail terug en mocht ik één kiezen. :lol:

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn eerste was ook de evo. Eigenlijk zou ik hem wat moeten upgraden tot Randje A ofzo, zodat ik hem kan gebruiken online. Altijd leuk om in een redelijk unieke auto rond te rijden!

9. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij de secret achievements geven?
    en hoe geraak je ooit aan level 50?

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Een van de secret achievements is dat je tegen de richting in moet rijden zonder geraakt te worden en ook nog sneller te zijn dan de tegenstanders, met willekeurige mode/auto/baan. Succes!

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Da's niet waar :)

Level 50 word je door gewoon veel geld te winnen!
    Secret achievements:
    Tuner cars zijn geloof ik auto's als de Tommy Kaira Impreza en de Mine's Skyline R32 e.d.

12. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel vet zijn :):9

13. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je stijgt toch alleen maar in level als je die punten scoort? of is dit ook het geld wat je krijgt? en als je geld wint als je een toernooi hebt gewonnen, telt dit dan ook mee?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Punten scoren? Je kunt helemaal geen punten scoren. Ik neem aan dat je gewoon het geld bedoelt na elke race. De bonus die je na een toernooi winst krijgt telt niet mee.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Punten scoren?
    Geld dat je wint in online races telt ook mee. Geld dat je verdient met auto's verkopen in de AH niet.

16. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    alleen punten verdient d.m.v. krijg je een bonus in level experience mee dus niet

-autos verkopen on/offline
    -extra geld winst toernooi

17. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 49, maar als je van region swapt, unlock je dan alle auto's die je zou hebben als je altijd al die region was? Ben nu europe, maar wil misschien swappen naar Asia.

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt auto's in Europa waarvoor je een bepaald level moet hebben en je in de Europese regio moet zitten maar dat geldt dus ook voor de andere regio's.

Als je alle auto's wilt dan kun je het beste tot level 50 gaan, alle Europese auto's kopen en dan switchen naar een andere regio om daar ook alles te kunnen kopen.

19. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad want van region switchen word iedere keer dat je switcht duurder niet? Of toch de eerste 3 keer tot het je per keer een miljoen kost ofzo dacht ik.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook gewoon de auto's uit andere regions kopen in het auction house?

Ben nu trouwens een hired driver een endurance aan het laten rijden, is nu al bijna 3 kwartier bezig8)

EDIT:

Heb nu een aantal dingen met hired drivers gedaan, maar waarom veranderen de difficulty settings ongevraagd? Ik stel alles zo hoog mogelijk in, alleen AI op easy, en als de driver klaar is met de race blijkt opeens dat alles verandert is naar het makkelijkste, en heb ik dus heel veel min credits vanwege alle makkelijke settings... Weet iemand wat ik fout doe?

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina