1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker vet, alleen is het wel jammer dat die ene vette bocht op suzuka, die snelle voor die chicane, erg gemakkelijk is met de race klasse auto's, ze hebben gewoon te veel downforce. tzelfde geldt voor eau rouge op spa met die f1 wagens

2. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Die bocht vlieg ik zelfs vol doorheen in mijn Golf, zonder enige spoilers, bumpers of van die fratsen. Wel vol getuned.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die laatste bocht voordat je over start/finish gaat, ik heb in die bocht nog altijd een verkeerde lijn

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    heel laat remmen je auto bijna doorlaten schieten en weer insturen dan raak je net niet die bobbel die midden in de bocht zit en dan kan je hem vrij snel er doorheen knallen

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin sunset infield egt chill , muggelo ook wel suzuka sebring niet.
    Eerst vondt ik mapple valley ook egt kut maar na dat ik 25 rondes heb gereden daar vondt ik hem tog wel oke maar allen die bochten als je naar boven komt heb je een paar rechts/links die vindt ik egt zo K*T

6. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Sunset Infield short, daar kun je mooi driften, zitten een paar mooie bochten in.
    Voor de rest mugello ook leuk, suzuka.

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die bobbel aan de binnenkant van die bocht? aan de buitenkant zit er ook 1, maar tlijkt me dat je een lijn moet hebben die de binnenkant snijdt

8. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij het uitkomen van de bocht bij de binnenbocht bij de pion uitkomt zit je bijna altijd goed.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dikke fok. Onze hele internet heeft in eens Parkinson ofzo. De ene keer doet die van mij het niet op Live, de andere keer die van Mika Kimi of Head Ninja niet. Gisteren laatstegenoemde en ik niet al te blij, ik wou ff kijken of mijn Mini Cooper met Pirates of the Caribean paint was verkocht, maar dat word nu dus wisselvallig en sporadisch werk. MS belt over enkele dagen weer en dan zal ik het wel doorgeven. Ik moet ook nog 983000 C voor ik die online achievement heb. ;):):eek:

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vroeg me af wanneer het FM2 racetoernooi en timetrialtimetrial toernooi online komen.

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond aan een starter post beginnen

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het spel al een tijdje en ik vroeg me af of de hoeveelheid brandstof dat je bij je hebt invloed heeft op je snelheid en gewicht. of is dat nogal arcade? en kun je voor een race de hoeveelheid brandstof bepalen die je meeneemt? en bij een pitstop gooien ze hem altijd vol. kun je dat veranderen?

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je kunt niet veranderen hoeveel brandstof je meeneemt. Mijn rondetijden in enduranceraces veranderen wel, in de loop van de race, maar dat komt voor m'n gevoel meer door de banden dan door de brandstof.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, als je banden geeel/rood worden, op dat schermpje, dan gaan me rondetijden wel tot 5 sec per rondjje omlaag. best wel veel is dat. maar het is natuurlijk wel lekker realistisch. thx voor de info btw

en slechte banden geven echt veel onderstuur, dus in lange races met nog een rondje of 5-10 te gaan kun je beter een pitstop maken dan hem proberen uit te rijden op slechte banden

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    meaby dat je mijn replay kan kijken in R4 klasse op sebring dan zie je het wel wat ik bedoel :thumbs:

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je tegen iemand anders' ghost rijden?

17. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    ik dacht door op zijn naam te drukken in de leaderboards en dan download ghost weet het niet 100% zeker

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Competitie topic is open in het live gaming forum.

19. fm2comp

fm2comp Doe ook mee!

Leuk Bevonden:
    0
    De comp staat online , begin maar met tijden posten in dat topic.

20. Harro

Harro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo eindelijk de career uitgespeeld. Ik kom alleen nog 3 miljoen te kort voor de 10 auto's die ik nog moet kopen. :'-(

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina