1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wel je settings opgeslagen ?

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt de settings (Voor het begin van de race) denk ik wel veranderd en daarna op B gedrukt en niet op A. Met B sla je de veranderingen niet op...

Je kunt inderdaad auto's uit andere regio's kopen, maar je kunt ze dan niet allemaal kopen. Voor sommige auto's moet je geloof ik eerst verhuizen naar die andere regio. Bovendien geloof ik dat je de meeste korting op auto's uit je eigen regio, maar dat weet ik niet zeker.

3. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De AI, dus ook hired driver rijdt toch altijd met TCS, STM en ABS? Ik heb dat ook al gemerkt dat als ik hire driver doe en TCS enzo staat af dat dat op het einde toch aan staat. De gewone difficulty zou je wel moeten kunnen veranderen naar medium of hard.

Ik dacht dat het zelf zo was dat je alleen maar korting kreeg op auto's van je eigen regio, ben het ook niet zeker..

4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje? Ik heb Forza ergens in de zomer gekocht, heb het gespeeld (vooral online) na een tijdje niet spelen merk ik dat ik niet meer online kan!!! Ik kan conecten als er mar 1/8 plekken bezet zijn!

Weet iemand hoe ik dit kan oplozen/ verkomen? alvast bedankt

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Er zijn nog steeds problemen op het Live netwerk :mad:

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    een vraag:

Ik kijk al ruime tijd op het ForzaMotorsport.net forum waar ik de pics van mijn auto's moet posten om kans te maken om in de PitPassreport te komen.. hier worden allerlei topics voor geopend maar ik die niet vinden.. ik welk Sub-Forum staan die topics.??

zou iemand die het weet mij een link kunnen geven.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    THanxxx mate..

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb forza sinds kerst niet meer gespeeld omdat ik geen ene lobby kon joinen etc... weet iemand of die problemen al gefixt zijn?

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb vandaag nog wat geraced, online. De eerste lobby die ik probeerde te joinen daar kon ik niet binnenkomen, bij een andere wel en daar heb ik een paar probleemloze races gehad, online.

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee dank u , maar ik doe de laatste tijd toch niks anders dan schieten op terroristjes in cod4

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza ook weer opgepakt \o/ Echt super om t weer een te doen. Ik wil nu wel meer online gaan racen.

@Duco3101, sorry dat ik niet reageerde op je 'wanna play' en 'wanna chat' dingen, maar ik zat in een nagelbijtende race :D. Die careermode heeft een beetje ups en downs. Dit was zeker een 'up' momentje.

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is mooi om te horen... FM2 werd in het weekend van Vrijdag 11 januari tot Zondag 13 januari meer dan 1.000.000 uur online gespeeld.. stond in de pittpass report..

14. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus!

15. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    best veel:)

16. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister online geraced als je eenmaal aan het racen bent is het super. Mijn Porsche 911 doet het erg goed in A klasse. 5 van de 6 races gewonnen :D (wel tegen andere beginners en een paar pro's).
    Het is alleen wel vervelend dat in veel servers lui aan het kloten zijn, of dat ze driften, of er zit een dwars ventje is die iedereen eraf beukt, of ze de game maar niet launchen :{. Maar als je dan eenmaal bezig bent, is 't erg gaaf.

17. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg morgen forza 2 binnen :) kijk wel weer naar goeie race game uit

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ga Forza 2 ook weer 's oppakken. M'n stage is nu afgelopen waardoor ik weer genoeg tijd heb! :cool:

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360

En wat is daar fout aan.. meestal kun je dat gewoon aan de lobby zien hoor.. zie je 2 mensen of 3 in een lobby met 75 laps.. dan is het Drag/Drift..

Drifting Is Not A Crime!!!!!!!!!

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar mensen die je van de baan beuken (perongeluk of expres) zijn wel irritant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina