Wat is de extratoegevoegde waarde om auto's van de ah te halen?? Zijn ze goedkoper dan nieuw?? of alleen voor de custom paint jobs? of dat je een leuke getunede auto voor een prikkie op pikt? En nog een vraag(ben eigenlijk te lui om het te proberen) : Als ik een event uit de carreer mode win en een auto krijg. Als ik die zelfde event weer doe win ik dan weer een auto??
Ik had gisteren ff die Motegi en Road America trackpacks gedownload. En vooral Motegi is erg nice, vooral wanneer je met een Carrera GT door die tunnels scheurt!
KUT dan ben ik hem misgelopen.. Heb hem wel zien staan maar op AH kan je kleine bestickering niet zien..
ik had die Volvo gekocht maar was er niet zeker van of het een official seller was best eng haha maar was het uiteindelijk wel
- Kijk naar de naam - De prijs: de buyout is altijd 5.000 Cr hoger dan bieden - Staan er >3 is het ook zeker - Ronde prijzen (geen 735.000 oid) - PI (714 bv is geen echte)
Welke evenementen hebben de Nurburgring eigenlijk,en welke auto klasse kun je ervoor gebruiken? Want ik wil alvast een wagen ervoor klaarstomen.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
vrijdag avond geraced met 2 maten, zouden eigenlijk met meer zijn, maar ja... we hadden besloten om allemaal de standaard clio te tunen tot max(is nie hoger als S) haha dat was pas racen! Wilde eigenlijk 25 rondjes, maar hadden t op 10 gehouden... (en dan serie race van 4 race's Eerst uurtje lopen afstellen, racen en verder afstellen! En dan rondetijden posten... en je dan afvragen hoe die ander toch sneller is ff 2 fototje:
7 miljoen is erg veel.. maar dat is nog niks met de LE's van de grote tuningshops.. gaan soms voor 35 miljoen weg.. maaar hij is wel mooi.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ik heb een auto ooit verkocht voor 282 miljoen, had ik wel niet zelf gepaint, maar toch. Toen forza net uit was werd er veel meer met geld gesmeten als dat nu gebeurd.
van dat bedrag niet veel, omdat toen de money cap erin kwam, en ik heb 100 miljoen aan mensen in de community gegeven. maar heb heb nog steeds 9 cijfertjes hoor