1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel je moet gaan time attacken, ik weet niet hoe die mode heet. Want je wilt geen tegenstanders hebben en je wilt steeds sneller gaan.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Free run bedoel je misschien,want die speel ik ook het meest.
    Racen doe ik de laatste tijden ook zelden,en race ik meer om mooie Replay's en foto's te maken:)

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind de races zo saai worden, ik ben nu op ongeveer 70% en ik vind het niet leuk meer. Zeker niet nu ik Grid gespeeld heb en gezien heb hoe bruut het wel kan. Ik vind Forza iets te lief geworden. :+

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Online races vind ik echt 1000x leuker dan offline, op een paar offline-races na dan. Online is elk potje spannend en uitdagend, en race je ook daadwerkelijk tegen echte mensen. Daarom race ik tegenwoordig (eigenlijk al bijna vanaf het begin) alleen maar online, niet offline.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zal binnenkort ook eens kijken, maar ik word er steeds uitgekickt :{ Maar de races die ik wel online deed, waren wel leuk ja! Volgens mij begin ik nu pas door te krijgen hoe je veel plezier met de 360 kunt hebben :D

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Online is ook het leukste :thumbs:

7. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Forza 2 nu ook eindelijk gekocht, en is echt een top spel.
    Maar had ergens iets gelezen van een banden trick, kan je wat extra geld mee verdienen. iemand enig idee hoe die werkt? Ik weet dat je hem enkel kan doen als je de eerste update niet hebt gehad, en die heb ik ook niet gehad (ik heb geen live verbining)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je moet eerst op een bepaald level zitten voordat je 50% korting op bepaalde banden zit. Dus in het begin kun je hem nog niet gebruiken. En daarnaast moet je een Chrysler ME 4 Twelve hebben, die je ook pas later in het spel kunt kopen.

Dat truukje is eigenlijk alleen maar leuk als je op het einde geld te kort komt voor alle Car collector achievements en je 100 races opnieuw wilt doen.

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is al gefixed met een update

10. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Als je nou eens 1 post naar boven kijkt....
    Hij heeft die updates niet omdat ie geen live verbinding heeft.

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *nevermind*

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad,Forza 2 is geen zomaar racespelletje als je dit Genre niet zo gewend bent,bedoel als je wist hoeveel ik gevloekt heb in laatste rondes nog van de weg geknalt te worden:)
    En een vriend van me vloekte de hele boel al bij elkaar met Forza 1,maarja die was technisch ook niet zo sterk als 2 natuurlijk.

Maar gewoon blijven oefenen degeen die moeite hebben,en je komt er wel:thumbs:

EDIT

Ronde na ronde tijden verbeteren in een race is voor een Coureur juist de uitdaging en passie,anders is er niks aan en kan je net zo goed NFS Pro street gaan spelen en checken hoe mooi je auto eruit ziet als die over de kop slaat.

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Handklap mooi gezegt:D

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wordt de career te makkelijk als je je auto wat sneller maakt en heb je geen tegenstand meer van de AI dus moet je je uitdaging toch ergens uithalen als je de career wil uitspelen. Alleen 2 sec. afhalen van je ronde, dan was je vorige ronde wel heel slordig :+.

Iig vind ik de races waar alle auto's gelijk zijn het leukste. Dan moet je echt goed rijden en gebruik maken van een slipstream. Jammer dat ik die races te weinig heb gehad en ik bij de non-factory races al in de eerste ronde een gat sla van 3 a 5 sec.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ r2p legendary

heb je die sebring setup van petitbob al?

en zijn hier mensen die ff in de R1 klasse 25 ronden op mugello willen racen? die pitsingang blijft geweldig!

17. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssss

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor u Compliment:thumbs:

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Waarom zou R klasse racen skill racen zijn, en DCBA racen niet?
    Ja, je hebt wat meer reactietijd in (online) DCBA races, maar de tegenstanders hebben dat ook. Om een DCBA race te winnen heb je net zo goed skills nodig, net als in een R-race. Noobs zullen waarschijnlijk minder vaak crashen in een DCBA race dan in een R-race, vanwege het bredere 'grensgebied' van de auto's, waardoor het misschien makkelijk lijkt, maar om een race te winnen heb je echt wel skills nodig hoor.
    Niet dat ik iets tegen R-races heb ofzo hoor\o/

Met je U-class auto racen tegen D-auto's heeft natuurlijk niets met skill te maken, tenzij je het doet om de (Career) tijden te verbeteren. Want ook van de career races zijn leaderboards beschikbaar.

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  20. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssss

Deel Deze Pagina