Hmm, dan vraag ik me een ding af: maakt het uit wat voor performence upgrades je koopt? Dus, maakt het uit of je bijv. je acceleratie naar 6.5 brengt door nieuwe Intake, of een nieuwe Ignition? Ik begrijp dat het uitmaakt of je weight reduced of een turbo erin gooit. Maar zie bovenstaande vraag .
Haha, ik hoef je setup/upgrades niet te weten hoor, daar ben ik niet op uit. Ik ben gewoon benieuwd of 't wat uitmaakt. Overigens heb ik zelf gekozen voor: alle handling upgrades (uiteraard), race weight reduction, beste banden, grotere velgen, en wat kleine engine upgrades (ignition, exhaust, intake).
ja.. je zit redelijk in de buurt.. maar als je een replay bekijkt zie je zo wat er nog aan moet gebeuren.. maar ik ben op Death Adder de top 100 binnengekropen. sta nu op 96 met een 38.519 met 0.002 sec achterstand op de nummer 95.. erg netjes vind ik na 1 dagje tunen.
ik denk dat hij er maar 1 heeft.. en als hij er meer heeft wil ik er ook 1.. die nissan is de enige ontbrekende auto die niet op mijn Harddisk staat.
Je zou er voor kunnen kiezen om ietsje slechtere banden te pakken (of een 'slechter' merk) en het daardoor mogelijk maken om een betere motorupgrade te kopen. Je moet de balans vinden tussen handling en vermogensupgrades. Toch? EDIT: Mijn Lancia Delta bijvoorbeeld (A850) heeft standaard banden en daardoor kon de moter worden upgegrade naar meer dan 400pk.
pff... 350.000 voor een flut auto met een setup die hoogstwaarschijnlijk niet eens bij mijn rijstijl past... dacht het niet. Ik vroeg alleen om je upgrades zodat ik me met jou kon meten, aangezien je het zelf een hele prestatie vind. Als het niet hoeft dan hoeft het niet hoor.
Ik bedoelde meer of het uitmaakt of je bijv. je intake upgrade of je exhaust. Maar het zal waarschijnlijk gaan om het aantal KW dat de auto krijgt. Beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel. Persoonlijk vind ik goede handeling fijner dan wat meer vermogen. Ook afhankelijk van de track natuurlijk . Overigens vreten die bandjes en weight reduction wel aan je PI .
Als zo'n intake en exhaust evenveel PI toevoegt dan maakt het geloof ik niet veel uit welke je kiest. Ik ga dan altijd voor de exhaust, als het goed is verandert dan het geluid van de auto.
Zouden jullie op mij willen voten... please.. dit mag alleen als je meer dan 15 posts hebt maar dat hebben de meeste wel.. http://forums.forzamotorsport.net/forums/1271216/ShowThread.aspx#1271216
ligt eraan welke baan je gaat racen.. ik heb hem wel gebruikt op Death Adder maar niet oop Maple Valley.. en die spoiler is belangrijkst..
Unicorns krijg je niet met een code, die moet je verdienen! (of duur kopen in de AH) Ik heb ze inmiddels alle drie, van de caddilac heb ik geen foto's