1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een tip,maak de auto eerst zo licht mogelijk.En bouw dan de upgrades rondom de versnellingsbak,eventueel een andere knalpot maar verder niet teveel doen.Want sommige wagens worden dan te onhandelbaar in een drift,tja en de auto,probeer de Nissan Fairlady zou ik zeggen altijd een goede keus.:thumbs:

2. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou een mazda rx-7 gen 3 aanraden als beginners drift auto...beetje upgraden, en hij is makkelijk onder controle te houden.

dit is gewoon met een redelijk standaard rx-7...
    http://www.youtube.com/watch?v=ed2pqU-QFOI

Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  3. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, allebij bedankt voor je reactie. Ik ben nu aan het proberen te driften met de Nissan, lukt aardig. Ik ga die Mazda zo ook ff proberen. Maar als ik bij tuning kijk bij een auto kan ik alleen de banden spanning veranderen. Waarom kan ik de rest niet aanpassen? Op internet had ik een lijst gevonden met instellingen voor een auto om te driften. Alleen kan ik ze niet instellen. Heeft iemand enig iedee hoe dat komt? Doe ik iets fout?

4. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    eerst de auto upgraden.

andere versnellingsbak, ophanging enzo

5. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt, je hebt gelijk. Het lukt nu.

6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hoe zat dat ook alweer met die achievements om alle auto's te krijgen? :+ Ik heb nou alle races klaar, maar kan sommige auto's nog niet kopen. Heb nou wel Japan opgekocht en Korea, maar voor Korea kreeg ik wel een achievement maar voor Japan niet.

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je van regio switchen, dan unlock je bepaalde auto's

8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Oh fijn, gaat me nog meer geld kosten 8)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Koop eerst alle auto's van de regio waar je in rijdt. Als je die allemaal hebt (zelf had ik toen alle races gehaald), dan wissel je van regio. Koop je de laatste unlockte auto's van die regio en wissel je nog een keer van regio, om de allerlaatste unlockte auto's te kopen.
    En als je geld nodig hebt, de laatste endurance race doen, of de serie ervoor, of een driver van 55% inhuren voor laatste endurance race en dan op easy ofzo rijden. Je kan zelf extra rijhulp opties uitzetten, maar de hired driver zet ze vaak weer aan.
    Behoorlijk tijdrovend, maar toch wist de game me wel te blijven boeien om ze te halen, terwijl ik bij PGR3 niet voor rank1 wilde gaan, ondanks ik daar veel minder tijd voor nodig had.

10. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    je kunt ook op de auction house kijken of je de missende autos kan kopen, meestal staan er wel autos tussen die lekker goedkoop verkocht worden. Het is alleen maar de bedoeling dat je ze allemaal tegelijk in je garage hebt, maakt niet uit waar je ze gekocht hebt, dus je hoeft niet persé je regio te switchen.. Regio switchen is ook echt belachelijk duur maar ja...

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat je zeker 10 miljoen kosten. Duco kan het weten. Maar die 10 miljoen kreegtie van mij :p

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 miljoen, he;), waar ik nog maar 2.8 van over heb.

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja daar ben ik nu mee 'bezig' 8) Dit wordt mn 3e race die ik niet rijd. Heb geen zin om 50 minuten te rijden terwijl ik betere dingen kan doen :9

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is die single player van forza toch saai.... had het na ongeveer 50 races al gehad. naja, nu moet ik er nog ongeveer 60

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja tis redelijk saai ja. Soms deed ik gewoon een dag over een race omdat ik me verveelde en maar f ging computeren.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voordat race pro komt, wil ik nog gauw ff 1000/1000 hebben, anders komt het er helemaal niet meer van. het genre van race pro trekt mij denk ik iets meer dan forza. ik heb me natuurlijk wel goed vermaakt met forza, maar ik vind forza toch meer een auto game dan een race game.

17. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    nah duco misschien dat een groot deel van de "pro's" na een paar weken/maanden alweer terug bij forza2 zijn omdat tegen die tijd misschien forza 3 is aangekondigd. en misschien is race pro niet zo leuk als dat ze zeggen.

18. JeePee

JeePee Guest

Forza vergelijken met RACE Pro is krom. Dat is hetzelfde als PGR met Forza vergelijken. De arcade<>simulatie kloof is net zo groot namelijk. De echte simmers zullen zeker weten bij Pro blijven plakken. De mensen die setuppen iets minder vet vinden en het toch jammer vinden dat ze geen dirfts meer kunnen houden zullen wellicht terug gaan ja.

19. cornieatown

cornieatown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte drift setup 350z

Hey ik hoop mensen blij te kunnen maken met een perfecte drift setup(voor mij tenminste).
    Meeste onderdelen zet ik in engels zodat het makkelijk te vinden is met het spel. Afstelling zet ik gewoon in het nederlands.

Auto: 2003 Nissan Fairlady Z (350z)
    Power: 483 pk
    Klasse : A-926

1. Nadat je de auto hebt gekocht gooi je deze onderdelen erin:
    - Street Intake
    - Street Exhaust
    - Street Ignition
    - Sport Fuel System
    - Race Intercooler ( voor als je iets ervaren bent met driften, anders heb je iets te veel power)
    - Race Turbo Kit

- Race Brakes
    - Race Springs
    - Race antiroll Bar
    - Sport transmission
    - Race Clutch
    - Race Flywheel
    - Sport Differential
    - Race Weight Reduction

- Race Tire Compound
    - Maat voor : 245/40R18 (19 inch kan ook net wat je mooier vind)
    - Maat achter : 275/40R18 ( Raad wel 18 inch aan voor beste handling)

Nu gaan we over op het afstellen.
    - Druk banden voor : 3.03 bar
    - Druk banden achter : 2.48 bar

- Eindoverbrenging : 3.54

-Camber voor : -1.5
    -Camber achter : -0.8
    -Toe voor : +0.5
    -Toe achter : -0.5
    -Caster Front : +6.5

-Anti-Roll bar voor: +28.07
    -Anti-Roll bar achter: +18.70

-Veren voor: 66.27 kgs/mm
    -Veren achter: 66.34 kgs/mm
    -Rijhoogte voor: 8.2 cm
    -Rijhoogte achter :8.1 cm

-Demping voor : 7.2
    -Demping achter : 7.8
    -Stootkracht(bump) voor:5.4
    -Stootkracht(bump) achter :3.9

-Rembalans : 52% (<-- voorkant)
    -Remdruk : 115%

Differentieel acceleratie :90%

Ik hoop dat ik hier mensen een plezier mee doe. Het is een begin van de auto je kan altijd wat meer pk's erin gooien maar dan moet je weer met de afstelling knoeien en meer ervaring hebben met driften.

Graag reacties.

Kijk ook voor andere drift items op mijn driftteam site : http://2fast4race.come2me.nl

20. cornieatown

cornieatown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een fout gemaakt bij Differentieel acceleratie dat moet zijn 90% inplaats van 0% . Sorry voor de fout.

Deel Deze Pagina