1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan, maar dat is niet het snelste geloof ik.

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    \

ahwahwahwh :p

Ik ben er sneller mee dan bijvoorbeeld duco3101 hierboven :p

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft dat alleen met remmen te maken?

4. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat denk ik het minste. Meer bochtenwerk.

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, inderdaad, ik heb altijd problemen met bochten. het beste ben ik op het rechte stuk:D

6. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah grapjas

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arrrrrgggg, wat is de single player toch een ramp. maak ik in de een na laatste bocht in mn f430 een stuurfout op de nordschleife waardoor ik min of meer crash. moet ik hem weer helemaal opnieuw doen.

8. JeePee

JeePee Guest

Geowned door de Schwalbenschwanz :cool:
    Opnieuw over de Nordschleife heen in een F430 is toch geen ramp? :+

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nah, voor mij wel. ik weet dat het raar klinkt, maar ik had forza vanaf de release en nog steeds zit ik meer op de kaart te kijken dan op de weg, aangezien ik het circuit nog steeds niet ken en kan.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik vind die baan zelfs ruk en ik ken alle 176 bochten uit me hoofd :eek:. Je zou is PGR moeten doen. (L)

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    zat ff op me werk pwik dus kan niet lang internetten daar, moet ook gewerkt worden :D en netjes dan boelie :thumbs:

12. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nummer 2 gereden op Silverstone grand prix (r1) met een verschil van .030 van het wr.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Norschleiffe is juist nog de enige baan die ik doe met forza2. Ik kan hem wel dromen.

Heb het idee dat er in de echte versie toch wel wat meer reliëf inzit.

Die laatste bocht is best gevaarlijk. Je moet daar gewoon niet al te hard willen gaan en gewoon netjes aan de binnenkant blijven.

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, mede omdat ik dit jaar daar weer in het echt wil rijden. Tuurlijk is in het echt rijden heel anders, maar je leert de baan wel beter kennen, is mijn ervaring.

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Nurburgring kende ik al van PGR2, maar in Forza2 was ie toch weer zo anders. Het scheelt iig een hoop als je orientatie hebt en je weet waar je heen moet.

Moeilijk te zeggen of in het echt nou meer reliëf is. Ik ben met de ringtaxi geweest en m'n vader had er gereden met mij voorin en het waren zeker hoogteverschillen van jewelste, maar misschien lijkt het in games gewoon wat minder omdat je vanuit ander perspectief kijkt.

Anyway, de Ring staat zeker nog op mijn 'to go' lijstje, zeker nu ik m'n rijbewijs heb.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik mn rijbewijs heb. het is toch iets van 20 euro ofzo per ronde?

17. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht €12, maarja.. De baan is ook niet zoals in Forza hé! Het rechte stuk bestaat uit vele kleine bochten om daar de snelheid uit te halen bv.

18. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In FM2 heb je minder 't gevoel van hoogte e.d. en hou je gewoon 't gas erop ook al weet je niet wat er achter de volgende bocht zit e.d. In het echt heb je net wat minder overzicht van alles, althans dat is mijn ervaring (6 rondjes). Voordeel van een spel zoals FM2 is voornamelijk dat je ongeveer weet wat voor soort bocht er bv komt (links, rechts etc.). Dit kan dan weer handig zijn wanneer je er echt rijdt. Ik weet nog bij m'n eerste rondjes dat ik mijn mederijder precies kon vertellen wat voor bocht e.d. er kwam, ondanks ik er nooit eerder had gereden.

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    net ff gekeken, het kost €21,- per rondje. €70,- per 4 rondjes en €135,- voor 8 rondjes. Nog best de toen vergeleken met benzinekosten heen en terug. (ohja, wieweet krijg ik ooit de leaseauto van m'n pa mee, gratis)

20. JeePee

JeePee Guest

Bij 8 rondjes mag je ook nog flappen neerleggen voor nieuw rubber ;) Zal weinig profiel meer opzitten na 8 ronden stampen. Ook gaat de ophanging van een normaal gezinsauto'tje het niet zo fijn vinden ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2009

Deel Deze Pagina