1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Mini kun je S klasse maken maximaal geloof ik, maar het probleem is, hij blijft voorwiel aandrijving, niet echt fijn bij zoveel pk's :+

Maar Porsches kun je er makkelijk uitrijden ja, ligt eraan welke ook natuurlijk :D

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt allen,en zo breng je een beetje humor in een racespel.Een keertje iets anders,dan steeds de getunede Japanner,hoewel ik daar zeker ook nog voor ga zoals de Nissan Fairlady dat blijft gewoon een top wagen.Heb het spel al een hele lange tijd niet meer gespeeld,vind het nu wel weer leuk.

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond/vind het wel leuk om zo'n kleine Peugeot 207 super 2000 up te graden naar u999 en S998 en A850 enzo, echt supervet dat zo'n klein bakkie zo retesnel kan optrekken. heerlijk

Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  4. JeePee

JeePee Guest

Een 207 S2000 een klein bakkie 8) ? Dat zijn gewoon volwaardige auto's hoor, veel breder krijg je het niet.

En ik vond 'm altijd al in de verkeerde klasse staan. Een 'standaard' S2000 is namelijk ziek snel.

[yt]h9kaxs20FzQ[/yt]

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    oke oke, vergeleken met de andere auto's waartegen je raced (als je heb zwaar hebt opgevoerd)
    blijft leuk om daar gehakt van te maken

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi filmpje,met een brute bak!Sowieso zijn die rally wagens echt cool,hopelijk vinden de makers een paar plekjes in die uitgebreide komende tracklist voor Forza 3 voor wat rally achtige stages.:D

7. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ MaxxRaptor:
    lijkt me ook vet...maar ik wil absoluut niet hetzelfde als dtm, dat je ook met crossautos enz moet, verneukt het een beetje voor mij

ohja nog vraagje: ik weet niet of jullie alle achievements al hebben...
    maar ik begin over een week ofzo(als ik hem eindelijk uit heb gespeeld) met autos kopen, iemand die graag beetje wil ruilen voor achievements enzo??

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36

Nee niet van die soort Buggy's nee,dat vind ik ook niks voor in Forza haha.
    Nu een Ferrari gekocht,en maar eens gaan beginnen aan een killer bestickering van een Iron Maiden CD hoes.Van AC/DC heb ik ook al vette wagens gezien.:cool:

9. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Mini Cooper kun je maximaal tot S nog wat brengen. Ik heb er zelf ook een helemaal opgetuned tot het maximale. En het paars/roze uiterlijk doet het hem helemaal :)

10. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen die gratis auto ontvangen Helaas is nu alleen mijn 360 er mee opgehouden.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is lachen,misschien wat witte stipjes erbij maken en het feest is compleet.:+:D

@Vtec

Dat is balen,heb dat ook een keer gehad met mijn eerste 360,zat ik Forza 2 te spelen en opeens hing die vast in het menu.Daarna opnieuw aangezet,en wat denkje?Juist een Ring of death!

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu zat ik zo het topic rondom Forza 2 door te nemen,en toch grappig hoe gamers heel divers op de game reageren en hun ervaring in hebben.

Zo word er genoemd dat er veel kartels op de auto's zijn te bespeuren,hier heb ik zelf geen last van en ziet alles er juist heel strak uit op mijn game tvtje.Misschien dat het daaraan ligt,wel in de foto's die je maakt is dat vaak wel merkbaar inderdaad.Ook vind men de omgevingen kaal,ben het daar zelf niet zo over eens en heb ik de indruk wel degelijk in een levende wereld te zitten.In PGR 3 en 4 vind ik dat levendige juist minder,je ziet wel publiek maar toch nog wat kil hier en daar.Ook de omgevingen in Forza 2 vind ik degelijk velen malen mooier en beter dan PGR 4,in de PGR serie zijn de steden heel mooi vol detail maar ik de rest eromheen vind ik veel te statisch en heeft het minder sfeer.

Begin Forza 2 nu pas echt goed te gamen,aangezien ik veel tijd moet vrijmaken om te gamen was dat er niet echt van gekomen.Maar ik vind racen in Forza 2 een waar genot,de auto's heel mooi vol detail en met redelijke en tot zeer geslaagde motor geluiden.En ik denk dat ik hier nog wel een review over ga schrijven,Bij Insidegamer vonden ze Forza 2 teveel op werk lijken,maar dat vind ik juist supervet om als coureur keihard te moeten racen om je doel te halen.

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin ook steeds meer de kracht van FM2 in te zien. Eerst vond ik het snel saai worden maar nu is het weer leuk met vrienden enzo. Wat mij vooral opvalt is dat FM2 nog steeds te best complete racegame is voor de 360 ondanks z'n leeftijd. Vooral dat het spel zo verzorgd is, maakt het aantrekkelijk om het weer te pakken

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Juist. Tijd voor FM3 :cool:

15. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met een controller kan ik FM2 best goed spelen, maar als ik mijn stuur bovenhaal flikker ik in de eerste bocht eral uit 8)
    Terwijl ik net op hetzelfde moment rem, draai en terug gas geef.
    Heel erg raar, maarja

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan sneller remmen en sturen met een pookje en een trigger, dan een heel stuur om gooien en je voet naar beneden halen...

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus later remmen, stuur heel om en gas daarna langzaam in?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iets eerder remmen lijkt mij dan, maargoed het rijden met stuur of controller zal sowieso een hele andere rij ervaring hebben.

19. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, de force feedback (of axial feedback op mijn logitech) voelt anders aan.
    Mss eens wat meer oefenen :p

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat verheug ik me op de game,ben echt benieuwd hoe dat allemaal word met die hoeveelheid tracks en deze keer hoop ik wat weersomstandigheden te ervaren.;)

Deel Deze Pagina