Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, en een dashboard view zou ook niet misstaan. * Zoekt Forza 3 topic *

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de rev meter maar kan lezen, want in PGR4 kan ik ze amper zien bij sommige, of zelfs niet...

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat was inderdaad zo,waardoor je zelf moest gaan tellen in welke gear je zat.:D

Overgens,wie rijd hier ook graag met standaard wagens tijd ritten en sprints?Ben hier zelf al fanatiek mee vanaf de eerste Forza,om met een standaard wagen het uiterst uit de kan te halen op vooral de Nordschleife en natuurlijk manual shifting.

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe haast niet anders tegenwoordig ;) Mede omdat ik aan het oefenen ben omdat ik eind mei in het echt daar ga rijden. Meestal oefenen ik met de B of C klasse. Dan probeer ik meestal ook alle auto's uit die mijn interesse hebben. Ook uit nieuwsgierigheid welke type auto nu het snelst is.

5. Logic3

Logic3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej,

ik heb alle carpacks gekocht voor forza2. met van die mspionts. ik heb ze allemaal gedownload maar ik kan ze niet kopen in carreer.
    ik heb genoeg geld, en genoeg ruimte over om nog meer auto's te kopen (heb er nu nog maar 18). gratis autos downloaden lukt ook niet en het nissan tournament pack doet het ook niet. terwijl deze gratis dingen het een tijdje terug wel deden.

wie kan me helpen??

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig met alle Timetrials. Moet alleen de laatste 2 nog. Die zijn wel verrekkes moeilijk. Nurburgring zat ik 15 seconde boven, na een goede rit. En die 1 na laatste zat ik 30 seconde boven met 2 crashes dus die kan ik zeker nog wel halen. Timetrials is echt een leuk onderdeel, lekker uitdagend soms, lekker vaak proberen en wel voldoening als je hem dan eindelijk haalt!

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Time Trials zijn wel leuk af en toe maar ik vond ze juist in Forza Motorsport 2 gigantisch makkelijk. Moet je dan eens proberen om in elke PGR game alle platinum challenges te halen, dat is echt 10x moeilijker, vooral deel 2.

Maar dit is Forza Motorsport 2 8)

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tussen het kopen van de DLC en nu is je Xbox 360 niet weggeweest voor reparatie, of heb je niet een nieuwe Xbox gekocht?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Iemand wees op deze auto-in-auto reflecties in de (gameplay) filmpjes van FM3. Het ziet er indrukwekkend uit en het is zo ongeveer uniek tot nu toe geloof ik dat je de ene auto gereflecteerd in de ander ziet. Het biedt mogelijkheden voor leuke foto-effecten als dit ook in de uiteindelijke game is verwerkt.

De Lambo in de Audi (niet 100% gameplay, dit filmpje)

De Audi, Ford GT en de lambo in de Ferrari(?) _0_

10. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat deel 3 een grotere variatie aan tracks krijgt. Ik vond deel 2 echt een super leuk race spel met alle mogelijkheden en ontzettend veel auto´s. Echter werd het wel wat saai, omdat je elke keer steeds meer laps op dezelfde tracks moet rijden. Het begon een beetje eentonig te worden. Liever dat ze er wat meer fake levels in doen zodat het meer variatie heeft.

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de racelijn weer niet echt werkt, vind het zo'n onzin. Mensen moeten zelf maar leren rijden.

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    eens, waarom een racelijn? Net als assists, weg ermee :cool:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En nu durven ze er ook nog Autobrake erin te zetten, belachelijk.
    Btw dit is wel het Forza 2 Topic. ;)

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het mooie van al die assists is dat je ze ook uit kunt zetten. Vrij logische gedachte zit achter die assists want met die assists in de game is de doelgroep van je game plotseling een stuk groter, misschien wel verdubbeld.

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    hoef inmiddels nog alleen Nurnbergring. Opzich zijn ze niet zo moeilijk, maar een paar toch zeker uitdagend.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die auto's die je wint met die trials, waar gaan die heen? Je career garage of niet?

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet naar je career iig.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    assists gebruik ik maar al te graag. maar die racelijn. echt zo'n onzin. je leert er geen hond van, je hebt geen oog meer voor de baan, alleen nog maar voor de lijn. ook worden mensen die wat minder ervaren zijn maar wel proberen zonder lijn te rijden verslagen door mensen die slechtere coureurs zijn maar die wel een lijn aan hebben staan. das niet eerlijk.
    ik bedoel maar, ik kan zonder geintje veel beter rijden dan een vriend van me, maar hij rijdt altijd met lijn aan als dat kan en dan zijn de verschillen veel kleiner, nou maakt dat er in 1 opzicht ook wel weer leuker op, maarja als ik uitdaging wil dan kies ik wel een langzamere auto. Zo reed hij me eerst tijdens het oefenen voor de competitie van XRC er gewoon uit de eerste paar ronden vanwege de lijn. anders had hij zich wel ergens verremt.

eens met racelijn aan betekent dat ze gewoon niet meer zonder kunnen omdat ze de baan dan niet kennen en dat vind ik jammer. Je moet ook slechte coureurs de kans geven beter te worden.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die race lijn juist perfect om banen te leren kennen. Weliswaar alleen om te oefenen. In echte races tegen maten bijvoorbeeld vind ik het wel eerlijker om het uit te doen. Maar gewoon om te oefenen is het ideaal.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Met de race lijn ga ik juist slechter racen. Zet hem dus ook altijd uit.

Deel Deze Pagina