Die tweede is een Mitsubitschischiti EVO VI TME EDIT: Zoals Chorus zei dus... Nooit geweten dat TME voor 'Tommy Makkinen Edition' stond.
Geen idee.. Maar als iemand toevallig nog zon code heeft liggen, wil ik die erg graag hebben En waarom zijn die unicorn auto's zo speciaal?
Inderdaad een Camaro ja. Waarom zijn ze speciaal? Omdat je ze niet kunt kopen bij 'buy cars' in de Career mode. Er worden er heel af en toe door Turn 10 een paar op de AH gezet, waar dan heel veel mensen op gaan bieden. ('vroeger in ieder geval', ik weet niet of dat nu nog zo is). Je kon deze auto's ook winnen door wedstrijden die Turn10 uitschreef (foto's en autodesignen vooral) te winnen. Dan kreeg je een auto naar keuze, en eventueel dus ook een Unicorn. Zo ben ik aan de auto's gekomen.
Kimi, zin om weer een keer te driften? Ben weer aan de gang gegaan met Forza.. Cod4 had mij een beetje opgeslokt, vandaar. Binnenkort verloopt mijn live, maar haal als ik terug ben van vakantie weer nieuwe.
ja.. wil cker keer driften.. zie je PM.. ik wil nog altijd die shoot met die Rx7's overdoen.. ik heb jou witte paintjob nog altijd.. moet ik weer ff over mijn andere Rx7 heen zetten..
Audi R8. Bij toeval eigenlijk opgevallen, dus info voor iedereen die het nog niet wist: Die Audi R8 is te downgraden van oorspronkelijke A class naar een B700 class auto. De R8 tot nu toe vermeden omdat ik bijna altijd in B class race. Ik denk dat ik daarom voor de B class een lekkere tune ga maken en daarna voor de A class.
Ja, lijkt me leuk kimi. Gewoon fotoshootje doen! Ik heb nu trouwens 3 rx7's, allemaal apexi. Dus dan hebben we nog iemand nodig die kan driften. zal nog wel fotos maken en hier posten, ben ik nu mee bezig. EDIT: Check ook ff het Show Your Ride topic, ik heb daar net een deel van mijn auto's gepost.. Kimi NL, zin om dadelijk te driften?
Ik wil dat spel echt hebben het is echt een beauty volgens mij. Heb net nieuw stuur gehaald: Joytech Nitro Racing Wheel\o/ Is echt een fijn stuurtje alleen nu nog Forza 2. Gewoon 300 auto's dat is echt veel. Maar heb je ook nog opdrachten en dat soort dingetjes in het spel??
nee.. gewoon racen.. maar met vrienden racen enzo is leuker.. check www.jcmaw.nl daar houden wij een competitie.. en daar komen veel beginners als jou en er is een Makkelijke poule en een Moeilijke Poule.. je bent hartelijk welkom..
Damm vandaag binnen gekregen en net even wat geprobeert met dat stikkeren. Zie meteen dat daar veel tijd in gaat zitten.
Als je ff oefent, gaat het al een stuk sneller.. Zie het Show Your Ride topic. (ik was toch op vakantie? Ja klopt, ik heb hier ook internet. En een dikke LSD tv. maar dat wist ik niet anders had ik mn 360 wel meegenomen.)
Tuurlijk je leert het meest als je het zelf doet en naar andere ontwerpen kijkt. Je zal wel een keertje een foto van me zien
Kijk anders eens in het Show your ride topic, pagina 19. In die spoiler staan een paar van mijn designs. Wat ook help is om een paar goede designs van Auction House te kopen, dan kun je zien hoe die layers opgebouwd zijn.