1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet zeggen, ik gebruik alleen de lijn voor het remmen, maar je vergeet idd wel eens op de baan te letten. Ik volg meestal de remlijn, misschien toch eens proberen zonder :p

Op het moment ben ik ff moe van forza 2, carreer uitgespeeld, zo veel mogelijk auto's gekocht voor de achievements. Na het kopen van alle auto's uit Italie bedacht ik me ineens dat ik ook alle DLC auto's heb, en dat ik die ook nog eens had gekocht.... Dag dag ongeveer 2 milioen...

Op het moment ben ik blut, moet nog een paar duitsers + heel Azie uitkopen, maar geen zin om te rijden voor geld. Mijn gebrek aan creativiteit helpt ook niet mee bij bijvoorbeeld verfen van auto's, en een top tuner ben ik ook niet :mad:.

Toch maar even doorbijten dan :D

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je unlocked ze voor quick play / multiplayer..

3. Logic3

Logic3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet weg geweest voor reparatie of vervanging of dergelijke, alleen hij van van beneden naar mn kamer boven verhuisd.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder de hulplijn ben je echt sneller. Het is misschien een paar keer wennen maar je leert de circuits echt goed kennen en je kan bochten beter inschatten. Ook kan je veel later remmen en beter insturen dan de lijn weergeeft. Ik raad iedereen zeker aan om zonder hulplijnen te rijden, zo is het spel ook bedoeld.

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is dat oneerlijk, die lijn zit er ook voor jou in. Hij maakt er gebruik van, jij niet.

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    m'n tegenstander wordt sneller door de lijn, maar ik ben sneller zonder lijn.
    het werkelijke verschil tussen driverskills wordt hiermee verkleind

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben sneller met de lijn (-->braking line) in FM2 maar dat was omdat ik in het begin zo dom was geweest om de lijn aan te zetten. Ik gebruik hem om m'n rempunten te bepalen en daardoor ben ik er nu gewend aan geraakt en lukt het niet zo goed meer zonder. In Race Pro heb ik gelijk de racelijn gelijk uitgezet en dat gaat zonder problemen. Ook in FM3 ga ik hem uitzetten, ik wil niet weer afhankelijk worden van dat ding.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    \o/\o/\o/ Zeker, dat ding komt bij mij ook niet meer aan! Is om gek van te worden, ik ga ook nog automatisch de lijn rijden waar die brakelijn staat...

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Zo'n lijn is leuk om een circuit een beetje te leren kennen, maar de braking points zijn veel te safe. Verder vind ik het irritant omdat ik dan constant bezig ben of ik niet te vroeg of te laat rem.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Snap ik. Ik rem ook niet altijd wanneer dat ding rood is maar ik gebruik het wel als referentie. Bijvoorbeeld wanneer ik het rood in de lijn passeer nog heel eventjes wachten en dan de rem indrukken, ipv bij het 100 meterbordje remmen.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mijn eerste slechte ervaring met die brake-line was online. De eerste keer dat ik online speelde hield ik me perfect aan de lijn, helaas was ik iets sneller weg dan andere rijders, en die zaten vervolgens achterin mijn auto.

Ik hoop maar dat ik me een beetje makkelijk aan kan passen in Forza 3.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die hetzelfde als mij rijdt, maar ik gebruikt dat ding in z'n geheel niet, staat alleen aan maar zonder kan ik het niet :'-(

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik kan het ook niet meer zonder, best wel erg eigenlijk. In het begin van Forza vond ik het echt een wereld uitvinding, in Forza 3 ga ik hem dus niet meer gebruiken.

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    zozo ik startte ff een discussie over de remlijn en je ziet echt dat mensen er van afhankelijk zijn geworden. gelukkig krijgen die mensen een nieuwe kans in het nieuwe deel :p

zelf ben ik wel blij dat ik met race pro vanaf het begin handmatig ging schakelen, dat deed ik verder nooit, maar met race pro ben ik ermee begonnen en nu schakel ik in Forza ook zelf, het scheelt echt heel veel tijd :+
    dus in FM3 ga ik er ook mee beginnen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb 'm ook op brake only, en dan rem ik altijd net wat later, dan kom ik altijd precies uit :+

16. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    zelfde hier, alhoewel ik het meer als een richtlijn gebruik.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd zonder, maar bij die lijn klopt er toch geen bal van wanneer je moet remmen?
    kloppen de lijnen die je moet rijden wel of is dat ook verkeerd? want als dat ook verkeerd is, lijkt me die lijn alleen maar superirritant.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nee, daar klopt de lijn ook niet, maar het is wel een steun. Als de lijn rood wordt, en je wacht nog heel eventjes en je remt dan, dan rem je precies goed.

Hetzelfde is wanneer je het 100 meterbordje als referentie gebruikt maar niet remt bij precies 100 meter, maar eventjes na het 100 meterbord.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zet bij een game meteen alle hulpmiddelen uit, behalve traction control.
    Ja hallo, die heb ik op mn eigen auto ook, dus vind ik het normaal dat de raceauto het ook heeft.:+

Het zelf schakelen vind ik makkelijker dan automaat. In het begin loop je wel ff te klooien, maar bij een automaat ga ik steeds veels te hard een bocht in en dan begint de ellende.
    Met handmatig schakelen weet je op een gegeven moment dat je een bocht bijv in zn 3 moet nemen en dan is het remmen, terugschakelen naar zn 3 en er doorheen.

Ik heb een tijdje niet meer gespeeld, maar ben nu begonnen met de laatste lange afstandsraces. Ik heb er nogal moeite mee, terwijl ik de andere redelijk makkelijk won.
    Vooral Silverstone is een drama, dat parcours is zó glad lijkt het wel.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  20. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah die lange-afstand races...kheb hem na de 2e maar op easy gezet
    het sucks echt hard als je er ergens op het einde van de race alsnog afvliegt, wat mij 2x is overkomen

nu moet ik alleen nog f die achievements...ik overweeg om die glitch te gebruiken voor het geld
    iemand hier al ervaring mee??

Deel Deze Pagina