1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    mss speelt hij geen career mode.

2. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelijk career begonnen.
    En toen de Europese kant op gegaan.

En toen had ik de keus voor deze auto. :)

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hij ziet er toch best cool uit 8) Ik had zo een hele saaie.... :9

4. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:echt dom ik ben gekickt van forza 2. te veel domme mensen die voor niks op je stemmen. tampering with the game geeft het spel als reden

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh? gekicked van het spel zelf, of xbox live?

Ik ben ook wel eens van xboxlive verbannen voor 24 uur omdat te veel mensen mijn speel stijl irritant vonden (lees: winnen) ;) en dan trappen ze je op basis van teveel negatieve feedback van xbox live.

Maar van forza 2 verbannen worden heb ik nog nooit van gehoord.. tenzij je die glitch gebruikt om miljoenen te verdienen? of verkeerde auto's verft?

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Deed je echt niets verkeerd?

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is toch gewoon een Golf GTI? :+

9. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    heeft iemand enig idee waar ik um goedkoop kan halen? want ik heb wel weer zin in een racegame op de xbox8)

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

De bazaar? MM?

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook maar even wat auto's gekocht van italie, duitsland enzo. Maar nu kan ik niet meer auto's kopen (en ik moet nog japan en usa). Moet ik nou auto's gaan verkopen? Er was toch een achievement voor alle auto's enzo? Ik weet bij God niet meer wat die secrets waren...

13. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee zal straks weel weer ff proberen kan zijn dat hij het gewoon weer doet. Met race games ben ik vaak wel serieus en met forza ook wel sportief. Zoals andere al zeiden als je wint word er op je gestemd. Was de laatste tijd alleen maar time trials aan het rijden. stonden vaak top 2000/3000. Met cod 5 heb ik in het begin wel eens geclitcht. was vaak met andere en nooit last van gehad.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de 'Secret Collector 4' achievement moet je alle auto's in je garage hebben, dus je kunt ze niet verkopen. Voor de 'Secret Collector 1, 2 & 3' kun je ze wel natuurlijk verkopen.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je moet inderdaad alle auto's kopen (en volgens mij gelijktijdig in je garage hebben).
    Hoop voor je dat je nog niet van regio bent geswitched. Haal eerst level 50 en voltooi alle races. Dan kan je alles van 1 regio kopen en een heb je een hoop wagens van 2de en 3de regio. Dan moet je naar 2de regio switchen, zodat je weer wat wagens unlocked. Die koop je dan en daarna ga je naar 3de regio. Switchen kost behoorlijk veel geld.
    Had zelf de meeste wagens al bij het voltooien van alle races, en dan had ik nog niet alle hulpmiddelen uit en ging ik zelfs op laagste stand spelen.
    Wat je kan doen is laatste endurance race rijden, of een driver van 65% (dacht ik) inhuren. Als je zelf rijdt zit je op easy op ca 3+ ton en hired op 1 à 1,5 ton. Is wel een uur rijden (bij hired kan je zelf ff weg gaan ofzo). Of je doet de races in de serie ervoor. Zijn korter, wat gevarieerder en leveren uiteindelijk ook aardig wat op.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben de laatste dagen wat meer Forza gaan spelen (moet die 1 milion credit achievement hebben :p).

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de community SOMS echt bagger is, ik ben nu zeker al 5 keer gekickt (in 2 dagen tijd) zonder ook maar wat te kunnen doen. Ik geef mijn rank op de kop (Amateur) en misschien die ene keer dat ik mijn mic vergeten was :p.
    Aan de ene kant begrijp ik het wel, vooral bij een room met champions/veterans, sommige mensen met mijn rank, of lager doen echt rare dingen soms.

Gekickt vanwege mijn rijstijl ben ik (nog) niet, ik probeer een sportieve rijder te zijn, mensen die duidelijk sneller zijn laat ik er langs enzo, ik ga ook niet zinloos lopen beuken... Natuurlijk maak ik wel eens een foutje O-)

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn nog wel wat manieren: updates van je Xbox 360 afgooien en dan geld glitchen, zorgen dat mensen auto's jou als gift sturen, online oval races etc..

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je zult het wel verdient hebben :).

Edit: je wordt dus niet geblokt als je veel races wint :emo:

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Goedkoop? Gewoon in de winkel? Is maar 29 euro hoor.

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ze hebben hem niet overal meer he;) (including mijn stomme winkelcentrum:mad:)

Deel Deze Pagina