Ik moet nog Japan en de US, heb nog ongeveer een miljoen of 6 over. Het probleem is dus dat ik nog ongeveer 75 auto's kopen moet... zoveel duplicaten heb ik niet in mijn garage. Alleen voor die auto's waarvoor ik ze voor speciale banen heb (A, B, C en D klasse). *sighs Had ik maar eerst offline gedaan en dan online ^^
Misschien dat iemand mij even kan helpen. Ik ben weer eens verder gegaan met racen maar bij heel veel auto's heb ik last dat ze erg snel beginnen te slippen. Wat moet ik precies 'tweaken' aan die auto's om er voor te zorgen dat ze dat niet meer doen?
Eerst alle handling upgrades op je auto gooien, dan pas motorisch gaan upgraden. En dan is het afhankelijk van wat er gebeurt, onderstuur, overstuur, etc. Ik zou zeggen neem hier een kijkje, staat erg veel nuttige info in over het tunen (wel in het Engels): http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/214722.aspx Ik ben zelf ook niet zo'n top tuner, maar het begint te komen
als je echt een forza gek bent kun je ook dat boek kopen. Heb er wel handige tuning setups uit kunnen halen. Merk dat je ook veel moet oefenen op goed insturen van bochten. Scheelt af en toe zo veel tijd.
350 Volgens mij (het zit in de 330+ ) Je kan het zien door in je garage op 'RB' te drukken en dan 'Y'.
nee helaas met een beetje engels en wat verstand van autosport(lees technische afstelligen) moet het lukken. Moet zeggen dat je eigenlijk niet zo heel veel kunt afstellen bij forza. Bij de grand prix series kon je echt alles veranderen. bodemplaat, vering uitgebreid afstellen noem het maar op. word tijd dat de makers van dat spel weer eens uit de kast kruipen
Nou laten we zeggen dat engels niet mijn beste vak is En heb ook niet veel verstand van auto sport, dat geduld heb ik niet om zo een boek in het engels te gaan lezen
Nog een foto van mijn Volkswagen. @Coen the Stig, Hopelijk bied Forza 3 uitkomst op de 'afstel' functies.
Als je hire driver doet he, kan je driver dan ook uit de bocht vliegen enzo? Heb ze tot nu toe alleen nog maar netjes zien rijden...
Ja, kan ook zijn dat hij zich de muur in rijdt en dan niet weet hoe hij eruit moet komen, blijft hij dan maar gewoon gas geven in de muur In Forza 1 kon je tenminste nog je eigen drivatar trainen zodat hij beter werd.
niet ik wil precies nu eentje kiezen: Skill 10 fee: 100% of your winnings Country Italy Skill 10 is dus best wel goed Het gaat btw om mr. Rossie
Ik gooide de skill en de winst% door elkaar. Maar goed, 100% of your winnings is ook niet echt veel. Je moet er voor zorgen dat je Drivatar net snel genoeg is om de tegenstander te verslaan, zodat je zelf er nog wat mee verdient.
ik had gewoon 1 van de slechtse drivatar ingezet en dan het niveau van de AI zo laag mogelijk. Endurance race opzetten en zelf uiteraard de auto maxen, nou dan komt die drivatar er wel uit en krijg ik toch een zooi geld.
Racen jullie dan helemaal niet meer zelf Daar is dit spel toch voor bedoeld Ik doe dat alleen als ik die race niet haal, of dat ik net een silver troffee heb gehaald.