Zeker niet als je het voor meer geld doet . Zag vroeger altijd paints van 800.000 cr langskomen, terwijl ik ze gewoon voor 250.000 had ofzo. Lamers .
Ja het staat er nog steeds vol mee. Onoriginele mensen die niet zelf kunnen painten dus dan maar andermans paint gaan doorverkopen met winst, bah Ik heb niet over de mensen hier trouwens hoor Meer over de mensen die dit elke dag weer met massa's tegelijk doen. Met een klein beetje moeite en een beetje creativiteit kom je al een heel eind, en als je origineel bent, kun je aardig wat credits vangen nog voor je paints..
Heb denk ik al 500 miljoen verdiend aan fotowedstrijden (als ik alle credits zou incasseren) en datzelfde bedrag aan (zeldzame) waardevolle auto's. Jammer alleen dat je er geen reet mee opschiet in het echte leven, haha Dus ook foto's zijn 'lucratieve business' Spoiler -->wilde dat woord altijd al eens gebruiken. Maar straks bij FM3 zal dat in het begin natuurlijk niet zo hard gaan, omdat dan nog niemand veel credits heeft, en mensen die wel credits hebben geven ze dan niet weg in een fotowedstrijd natuurlijk. *) Die geven hun credits uit aan auto's met een mooie paint en/of setup.
gewoon een slotje op je auto gooien. painten ben ik helaas held in dus voor mij komt het op racen aan
Ja, heb nu 3 auto's met slotje gekocht, mooie gears auto's ! Maar heb al opgezocht op Youtube enzo om "Vette paint's " te kunnen maken maar het lukt gewoon niet bestaat er een boek ofzo ( liefst Nederlands) om te leren painten??
Daar gaat het me niet echt om. Gaat me meer om mijn eigen decal auto.. waar best veel tijd in is gaan zitten. Ik wil toch wel graag met mijn eigen decal kunnen rijden in 3. nIk heb niet veel zin om overnieuw.
Zou best wel stom zijn ja als je dan die mooie auto niet meer kan rijden... Hebben ze daar dan niks over gezegd? Er zijn nu al meerdere mensen ( niet op forum) die dat al aan me vroegen...
Er is geen manier. Gewoon aankloten, en veel layers gebruiken. Verklein desnoods tot het allerkleinst, maar als je precies te werk wilt gaan, moet je gewoon niet rekenen dat je binnen 400 layers klaar bent. Mijn eerste wagens waren ook niet echt vet, maar na oefening verkocht ik mijn wagens ook voor miljoenen. Best rijk mee geworden
Ik weet gewoon niet hoe ik de vorm moet krijgen en hoe ik moet beginnen enzo... ik denk dat als ik eenmaal bezig ben het wel lukt.
Probeer iets te maken zonder schaduwen, en alleen met harde vormen. Dat is iig wat makkelijker dan gezichten enz.
Iemand een XBW auto kopen? Logo op de zijkanten en op motorkap incl xbox en xbox 360 logo. Ook XBW 360 nummerplaten (worden dan wel geel voor NL) of custom platen kunnen geregeld worden (bv met je nickname) Livry staat op de Ferrari 360 Modena, uitgerust met König Blatant velgen. Wagens word voor 300.000cr locked verkocht. Worden er maar 5 van gemaakt, waaronder 1 van mijzelf.