1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2/DTM op 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door thepunisher, 11 feb 2006.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is nog eens goed nieuws, hopelijk wordt het niet veel anders dan de huidige versie want iedereen zegt dat die top is en dat lijk ie me ook. Straks misschien drie must-haves voor de 360, SC: DA, Halo 3 en DTM 3. :D

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    zeker goed nieuws dat DTM naar de 360 komt .

maargoed tegenvallende verkoopcijfers voor Forza mag dan wel zo zijn maar het is/was een populaire game op Live .

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws!!8) :D
    Trouwens, wanneer wordt DTM verwacht?

Nu forza 2 nog:9

4. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe dTM wordt nu speciaal voor de 360 ontwikkeld

5. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza was de beste game op Xbox Live!
    echt supervet.

Ik heb ook in Xboxworld UK gelezen dat DTM nu wordt gemaakt en dat er ook een Forza 2 komt. Wanneer geen idee. Zal wel weer na de zomervakantie zijn:-(

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, ik vind Forza de beste racer ooit! Ik vind de rest echt schijt. Alleen Gran Turismo komt in de buurt. Project Gotham vind ik ook niet leuk omdat het gewoon simpel neer komt op: races winnen, nieuwe auto's kopen en dat tot het einde. Met Forza kan je ook je auto's tunen en verschillende disciplines doen, was veel realistischer (alleen jammer dat het niet de 800 auto's net als Gran Turismo had en geen Cockpit view net als Project Gotham).

Ten tweede, ik ben BLIJ dat Forza 2 niet binnenkort komt :p Ik heb nog Oblivion voor de deur staan en die games zijn al veel te duur :p

7. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    nou ik kan niet wachten tot Forza2 uitkomt aangezien PGR3 online zuigt .

alleen maar crashen en beuken .... :mad:

8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad wordt PGR3 online verneukt doordat er van die wauzen rondrijden die je van de baan afketsen!!!:-(

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    toc vind ik het vreemd dat als dit pc schreens zijn (tuurlijk absoluut geen xbox 1 screens) waarom is de pc demo dan niet van deze kwaliteit?

10. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    bij pgr3 moet je een ding doen alleen maar spelen met friends deze mensen spelen serieus en voor de fun dus het is gezellig en je word niet zo gek van de crash kiddies

11. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    klopt , het gaat iedereen om de 1e plaats ipv een spannende race met veel actie !

12. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Zo, Forza 2 is ons inmiddels wel bekend dat ie binnenkort uitkomt, nu hoop ik alleen nog op DTM en een F1 game en dan heb ik niks meer te klagen. Oja, stiekem Rallisport Challenge 3 ookO-)

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Rally sport 3 komt waarschijnlijk niet. Sowieso niet binnenkort. F1 kunnen we denk ik ook nog wel even naar fluiten. DTM 3 mag snel komen :)

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    DTM 3 is wat oud niet? We willen DTM 4 :D Hopelijk kan codemasters ook de hele formule 1 er in stoppen.

15. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Haha keep dreaming...F1 en een volledig rallyseizoen in DTM zeker?:+

16. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ze hadden williams er al in toch? :p Verder lijkt het me dat ze met elk deel wel willen uitbreiden. DTM 2 had meer kampioenschappen dan deel 1 en deel 3 ging er nog een keer overheen.

17. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Ja das wel zo...maar een volledig realistisch F1-seizoen kan je niet verwachten denk ik. Dat verdomde Sony ook!:x

18. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is niet sony, die de oorzaak is... Sony geeft gewoon het geld voor de licenties en als de andere bedrijven dat ook deden, dan zouden zij ook gewoon de spellen mogen maken. Het probleem is dat alleen sony daar het geld voor over had...

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die verdomde sony zeg maar...

Deel Deze Pagina