Kijk dat is nog eens goed nieuws, hopelijk wordt het niet veel anders dan de huidige versie want iedereen zegt dat die top is en dat lijk ie me ook. Straks misschien drie must-haves voor de 360, SC: DA, Halo 3 en DTM 3.
zeker goed nieuws dat DTM naar de 360 komt . maargoed tegenvallende verkoopcijfers voor Forza mag dan wel zo zijn maar het is/was een populaire game op Live .
Forza was de beste game op Xbox Live! echt supervet. Ik heb ook in Xboxworld UK gelezen dat DTM nu wordt gemaakt en dat er ook een Forza 2 komt. Wanneer geen idee. Zal wel weer na de zomervakantie zijn:-(
Ten eerste, ik vind Forza de beste racer ooit! Ik vind de rest echt schijt. Alleen Gran Turismo komt in de buurt. Project Gotham vind ik ook niet leuk omdat het gewoon simpel neer komt op: races winnen, nieuwe auto's kopen en dat tot het einde. Met Forza kan je ook je auto's tunen en verschillende disciplines doen, was veel realistischer (alleen jammer dat het niet de 800 auto's net als Gran Turismo had en geen Cockpit view net als Project Gotham). Ten tweede, ik ben BLIJ dat Forza 2 niet binnenkort komt Ik heb nog Oblivion voor de deur staan en die games zijn al veel te duur
nou ik kan niet wachten tot Forza2 uitkomt aangezien PGR3 online zuigt . alleen maar crashen en beuken ....
inderdaad wordt PGR3 online verneukt doordat er van die wauzen rondrijden die je van de baan afketsen!!!:-(
toc vind ik het vreemd dat als dit pc schreens zijn (tuurlijk absoluut geen xbox 1 screens) waarom is de pc demo dan niet van deze kwaliteit?
bij pgr3 moet je een ding doen alleen maar spelen met friends deze mensen spelen serieus en voor de fun dus het is gezellig en je word niet zo gek van de crash kiddies
Zo, Forza 2 is ons inmiddels wel bekend dat ie binnenkort uitkomt, nu hoop ik alleen nog op DTM en een F1 game en dan heb ik niks meer te klagen. Oja, stiekem Rallisport Challenge 3 ook
Rally sport 3 komt waarschijnlijk niet. Sowieso niet binnenkort. F1 kunnen we denk ik ook nog wel even naar fluiten. DTM 3 mag snel komen
Nou ze hadden williams er al in toch? Verder lijkt het me dat ze met elk deel wel willen uitbreiden. DTM 2 had meer kampioenschappen dan deel 1 en deel 3 ging er nog een keer overheen.
Ja das wel zo...maar een volledig realistisch F1-seizoen kan je niet verwachten denk ik. Dat verdomde Sony ook!
Nou het is niet sony, die de oorzaak is... Sony geeft gewoon het geld voor de licenties en als de andere bedrijven dat ook deden, dan zouden zij ook gewoon de spellen mogen maken. Het probleem is dat alleen sony daar het geld voor over had...