1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vigil, 16 okt 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En het feit dat er een Forza2 officieel aankwman was ook te mooi om waar te zijn!

2. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat forza 2 komt is wel officieel alleen die screens nog niet!

3. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich knap gemaakt, jammer dat het geen screens zijn. Ennuh, bij mij in de buurt staat een Ferrarie, en die staat hoger op z'n bandjes :).

4. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    kan je verlagen he :p

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    hopenlijk maken ze de game nog uitgebreider .
    de pitstops beter uitwerken , een qualificatie voor de race zou ook wel vet zijn , meer tracks met betere info-data , timetrail beter uitwerken met tussen metingen in tijden .

ze moeten het gewoon nog realistieser maken !!!

6. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon echte racekarren erin rossen.
    Dat zou ook wel vet zijn, aangezien er volgens mij de laatste tijd niet er veel F1 spelle meer uitzijn gekomen.
    Ik denk dat dat best wel zou werken?

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Eens een Goed Formule 1 spel mag ook wel eens jah :).
    Maar sony heeft alle rechten ofzo?
    Ik weet niet of ze dan van deze wagens in Forza Motorsport mogen stoppen.

8. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    zonde, maar het zou wel stoer zijn.
    Een spel waarbij je je eigen F1 mag creeeren.
    Lijkt mij wel vet, als ze het natuurlijk eens een keertje fatsoenlijk weten uit te werken.

9. *Boo*

*Boo* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel van Forza vondt ik al kk gaar. Ze zullen dit nieuwe deel denk ik ook verneuken

10. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    Meningen zijn leuk maar je kunt ze toch op z'n minst wel een beetje uitleggen.
    Of nog een idee als je het spel TOTAAL niks vind post dan gewoon niks.

ontopic//> is er onderandere al meer bekend?
    van screens en dergelijke, auto soorten of iets?

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hij is nog niet officieel aangekondigd, maar ik vermoed dat Forza 2 er ooit wel komt. De A.I. moet echt verbeterd worden. In Forza Motorsport was de AI soms echt belabberd. Voor de rest was de game top.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    omg, die plaatjes uit de eerste post, ik heb er eentje als achtergrond, uitgespreid en dergelijke, maar die is gewoon nog steeds helemaal strak _O_

Hoe bedoel je, veel pixels _O_
    Echt knap als je zoiets kan _O_

13. *Boo*

*Boo* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal ik doen.
    Waarom ik het zo gaar vindt komt door die hulpmiddelen. Omdat je dan altijd sneller bent en je ziet veel minder wie er nou echt goed is. En als je zelf schakelt ben je ook in het nadeel. Met die hulpmidddelen wordt je gewoon teveel geholpen en dat is niet meer leuk. Jij raced zonder hulpmiddelen en de ander met, dan is die ene met al die shit aan veel sneller dan jou. En dat kon je bijv. ook niet in het menu aanpassen zo dat iedereen met die hulpmiddelen uit raced.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Jij praat nu dus alleen maar over online play he ;) , vertel nu eens werkelijk wat je dan zo (kk???) gaar aan dit spel vind vooral buiten de online play om dan (wat ik zelf meer zie als een extra functie).

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dus niet he.....

1. De lijn die wordt uitgestippeld geeft regelmatig niet de beste racelijn aan. Plus de rempunten staan vaak niet eens goed.

2. Met tractiecontrol aan verlies je bij het uitkomen van bochten vaak onnodig veel tractie.

3. Met STM aan is het hetzelfde verhaal.

Kortom ik rijd een stuk sneller met al hulpmiddelen uit dan aan. ABS is voor mij een uitzondering, maar ik ken gasten die ook met ABS sneller zijn!

Dus je verhaal klopt niet helemaal. Het zal wellicht zo zijn voor de gemiddelde "mindere" rijders dat dit op gaat.

16. *Boo*

*Boo* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik nu alleen over online praat is wel zo maar daar gaat het bij mij ook om.
    Singleplayer zelf ja die vondt ik wel leuk hoor. (Ik vindt xbox live niet een extra functie mar die singleplayer was wel oke.)

maar bv met abs kan ik voor een bocht veel later remmen dan zonder want zonder kan je niet heel je rempedaal indrukken voor een bocht want dan blokkeer je je wielen. Dus wat jij nou zegt AJK is de grootste bullshit wat ik ooit over dit spel heb gehoord.

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zonder hulpmiddelen ben je vele malen sneller. :)

18. smarty_peanuts

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat er ook maar net aan ligt ik bedoel de gemiddelde racer is met handmatig schakelen ook veel langzamer, maar als je het kunt er ermee om kunt gaan dan ben je echt veel sneller dan de rest.
    Al heb ik forza1 nooit kunnen spelen omdat mijn xbox vlak voor de release ervan chrashte/naar de filisteinen ging/ kaduuk ging/vertrok naar de eeuwige electronica hemelen hoe je het maar wilt neomen

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Het zou zeker vet zijn als ze Forza 2 mooier en meer simulatie gaan maken, het is indd waar dat als je hulpmiddelen uit doet dat je dan wel sneller kan zijn, waarom heten ze dan hulpmiddelen. Ik bedoel maar dat die hulpmiddelen er in forza niet erg goed in zijn gedaan. Want doe de TC maar eens uit in een Formule 1 auto. Om nog maar te zwijgen over andere hulpmiddelen. Ik heb bijv altijd mijn eigen perfecte lijn. Ik racete een keer om het uit te proberen met die van de computer, meteen een paar seconde langzamer. :confused:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Als je nou nog even goed leest.|:-

Ik geef zelf al aan dat ik enkel ABS heb aanstaan, maar dat ik mensen ken waarbij ze daarmee ook sneller zijn als ze het ui zetten. Tevens geef ik aan dat we het wel hebben over de betere rijder. De gemiddelde rijder zal ongetwijfeld baat hebben bij de hulpmiddelen.

Afijn het zegt al genoeg dat je enkel op het ABS verhaal ingaat en daarmee niet eens je gelijk behaald en de rest afdoet als bullshit. |:-

Deel Deze Pagina