1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vigil, 16 okt 2005.

1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt domme shit is het niet. Er valt helemaal niks over Forza Motorsport 2 te zeggen, omdat er geen geruchten over zijn, geen aankondigingen, helemaal niks is er bekend.. en of die er uberhaupt komt is ook niet zeker. Ik vind het een interessant onderwerp: hoe moeten ze de gameplay regelen.. sneller met of zonder hulpmiddelen? Kennenlijk moet daar aan gewerkt worden.

De AI in Forza was soms gewoon echt té slecht. En ook dat als iemand tegen je aanbotste, dat je dan ook extra tijd kreeg.. was ook echt brak. Dat maakte de single player behoorlijk frustrerend.. voor de rest was de game wel redelijk goed. Aantal auto's was prima.. ik hoef geen 500+ auto's te hebben, in elke klasse is er meestal toch 1 auto die er met kop en schouders boven uit steekt.. soms 2.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    [/QUOTE]
    De AI in Forza was soms gewoon echt té slecht. En ook dat als iemand tegen je aanbotste, dat je dan ook extra tijd kreeg.. was ook echt brak. Dat maakte de single player behoorlijk frustrerend.. voor de rest was de game wel redelijk goed. Aantal auto's was prima.. ik hoef geen 500+ auto's te hebben, in elke klasse is er meestal toch 1 auto die er met kop en schouders boven uit steekt.. soms 2.[/QUOTE]

Ik zou het niet erg vinden als er 500+ auto's in zaten, dan heb je in elk geval niet dat je favoriete auto er niet in zat. Alleen wat ik wel dom vond van FM is dat ze zeiden echt van creeer je eigen auto en dat als je online speelt dat geen enkele auto hetzelfde is en ontwerp je eigen auto en die zin in die trailers: First you tune it then you tune it more, then you drive it then you drive it more untill its no longer a machine its you. Alsof de tuning mogelijkheden onbeperkt waren, ok je kon met die vinyls leule dingen doen maar wat ze er allemaal van zeiden vond ik een beetje overdreven.
    Verder was bijv het gevoel voor snelheid wel goed, ik bedoel niet als Burnout maar ook niet als dat vage spel met die japanse vrouw die eerst een ambulance chauffeuze was en daarna een coureur. Iets met racing r of zoiets.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  3. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ze maar met een hele bende circuits komen. dat vond ik 1 van de slechtste zaken van forza. er waren echt maar heel weinig gave circuits! :{ uberhaupt veel te weinig circuist trouwens!

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel zou echt kwijlen worden op 720i/1080i....
    Hoop zowiezo dat dit uit zal komen, lang vermaakt met deel 1 :)

5. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eh, nog ff over terugkomen over semi-automaat. In dit topic wordt beweert dat dit sneller is dan handgeschakeld. Mijn vraag is nu alleen : semi automaat, heeft toch ook een vertraging door de software die de bak aanstuurt? Dit heb je in een handgeschakelde bak niet :confused: Ook hoor je ze vaak (b.v. in top gear) zeggen dat het een "flappy panel gearbox " is. Hiermee wordt bedoeld, dat de flippers (volgens mij semi-automaat) vertraging hebben, en daardoor klote zijn. En dan heb ik het niet over de minste auto's, zoals de Aston Martin Vanquish.

Ben benieuwd of dit klopt...

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Naja het scheelt mischien niet veel met handschakelen, maar als je bijv. kijkt naar bijna alle autosporten valt toch al op dat er vaak semi automaat gereden word, vooral in de rally's waar dan ook weer het flipper systeem vaak gebruikt word. Maargoed of het echt veel scheelt met handschakelen ligt volgens mij meer aan de persoon die rijd. :) Maar de echte man gaat natuurlijk gewoon voor handschakelen, automaat is voor mietjes.

7. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Alleen kan je je hierbij afvragen waarom ze dit doen. Stel, dat semi-automaat trager is, maar door de positie van de fippers en het gebruiksgemak, kiezen dan toch maar voor flippers. Ik denk eerlijk gezegt dat dat het is. Software is nooit best (studeer toevallig elektrotechniek, dus ik kan het weten ;)) Durf bijna wel te wedden, dat al kijk je naar een ideale situatie (dus iemand die ideaal schakeld), de normale traditionele handgeschakelde bak sneller is. Alleen niemand is ideaal.:cool:

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    de pitstops zijn niet goed uitgewerkt , en een qualificatie zou ook wel welkom zijn !!

Deel Deze Pagina