1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    *Kuch* GTR *kuch*

    Maar wel goed om te horen dat de game op 60fps loopt. De framerate van deel 1 was niet om aan te zien.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ach ja gelukkig heb ik het niet geschreven, maar iemand van de crew :) kuch*xbox fanboy*kuch 8)
     
  3. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik niet zomaar anderen uitmaken voor fanboy.
    Misschien wordt Forza2 wel realistischer dan GTR ze hebben namelijk aangegeven dat ze veel aandacht besteden aan het weggevoel.
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt nooit realistischer dan GTR. Het kan bijna niet realistischer dan GTR en ze willen Forza natuurlijk wel toegankelijk houden.
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    GTR heeft ook alle data van de auto's die erin zitten. Ook data van de races en daardoor komt het heel dicht bij het echte werk.

    De makers van Forza hebben geen bakken met data over een honda civic en een golf r32. Dus het zal nooit helemaal realistisch zijn.
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Shit sorry ik trek mijn reactie heel snel terug hoor :): Dat de makers heel veel aandacht zullen besteden aan de besturing/realisme wil niet meteen zeggen dat het de meest realistisch racegame gaat worden.Ik bedoel ontwikkelaars kunnen tegenwoordig wel veel beloven, maar er bestaat tegenwoordig ook iets al UITVOEREN.Op dit moment steekt GTR met kop en schouders boven de anderen uit.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ow, en in GTR besteden ze daar geen aandacht aan natuurlijk ;) Stom van ons.

    Maar nu weer serieus: Zeggen dat Forza 2 realistischer gaat worden dan GTR is hetzelfde als zeggen dat Colin McRea 6 realistischer wordt dan Richard Burns Rally. Zoals FredKroket al zegt, in GTR hebben ze alle data die ze maar kunnen wensen. Daar zal Forza nooit en te nimmer aan kunnen tippen.
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Is er eigenlijks al een beetje een car list bekent van FM 2, lijkt me niet maar mischien dat iemand het weet. Dan hoef je uiteraard niet aan te komen met een zelfgemaakt lijstje met alleen de auto's van de trailers erop, want die weet ik ook wel. Alvast bedankt.
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Is helaas nog niet bekend, ik denk dat we vooral de auto's uit het vorige deel kunnen verwachten maar dan ook nieuwere modellen erbij en alles, niet veel nieuws. Maar god wat hoop ik dat ze er een In-car view in stoppen zeg! daar ben ik nu helemaal gewend aan door PGR3!
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    In-car-view zal er helaas niet komen.
    Bij PGR3 was dat idd wel leuk ja....maar op de een of andere manier hoeft dat van mij niet zo bij FM2.
    Het is wel zonde dat je de achterkant van je GTR Dodge Viper niet kan zien:9
    En de kans om de bochten zonder schade door te komen is groter plus het feit dat het moeilijk wordt om van meer dan 300 auto's een cockpit-view te maken. Dat kunnen ze beter gebruiken om andere aspecten gedetailleerder van te maken, zoals een realistische pitstop.
    Damn, ik kan echt niet meer wachten op dit spel!
    Volgens Micromedia komt ie 1 december en de Limited Edition 2 dagen eerder.
     
  11. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Release Date:
    US: October 2, 2006
    Europe: November 13, 2006

    Bron: ign.com
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik ben benieuwd. Jammer dat ik dan weg ben :mad:.

    Als het goed is, is er nog beter nieuws: klikje.
    Als dat zo is, spring ik een gat in de lucht :).
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ga zeker de Limited Edition halen, ook al zou ik er alleen maar een stikker ofzo bij krijgen, ik wil gewoon het beste van het beste. En Rox, ik hoop dat het zo is, dan spring ik ook een gat in de lucht, zo groot als de grand canyon. Dan kan ik lekker in mijn vakantie nog ff FM 2 spelen. Btw, zal ook wel ff wat research doen, om te kijken hoe betrouwbaar dit is.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ben ook van plan om de limited edition tehalen .
    deze game is voor mij de nummer 1. most wanted !

    weet iemand of ze de pitstops gaan verbeteren ? , want dat was echt slecht uitgewerkt op de xbox.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 21 augustus 2006 - De muziek in Forza Motorsport had altijd een Nederlands tintje. Onze eigen Junkie XL kreeg vaak positieve reacties op zijn werk voor de game. Ondanks de populaire nummers die hij maakte voor het eerste deel, gooien ze het roer om bij het tweede deel.

    Junkie XL zal niet meewerken aan de soundtrack van het tweede deel in de Forza Motorsport franchise. Dit meldt men in de nieuwe wekelijkse update van Turn 10. De muziek in Forza 2 zal veel gevarieerder worden en nummers van verschillende grote artiesten van verschillende genres bezitten.

    Daarnaast zijn ze druk bezig met het opnemen van de autogeluiden. Dit is een heel karwei, want er zitten meer dan 300 auto’s in de game. Het neemt zo’n zes tot acht weken in beslag en de laatste opnames zijn van de 2003 Aston Martin DB7 en een 1995 Mitsubishi 3000GT.

    Als extraatje van de weekly update hebben ze nog een kort interview met Art Director John Wendll online gezet. Dit kun je op de volgende link lezen, evenals de rest van de update.

    Interview met John Wendll over Forza Motorsport 2: http://forzamotorsport.net/devcorner/pitpass/pitpass12.htm

    http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2068
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    beter dat ze verschillende muziek gernes gebruiken , want die amerikaanse rock begint me echt tevervelen in al die games .
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dan zet je toch je eigen CD's erop?
     
  18. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uit noodzaak maar ik vond ook dat de soundtrack van FM1 vrij pover was

    En misschien nog niets over de pit-stops ... komt er wel een goede pit-lanes and stuff want mss het feit dat ik er nog nie achter op zoek ben geweest in interviews maar zo en dan heb ik er nog niet iets horen vertellen.
    Ik vrees dat we daar dan toch niet teveel mogen van verwachten, lijkt me logisch als de pit-lane er zeer gedetaileerd uitziet dan er al lang daarover uitleg is geweest. We krijgen steeds praatjes over het race-gevoel and het customizen wat ik zeker goed beaam maar een pit-stop met mannetjes alsof het tv is ... daar is nog nie zoveel bekend over denk ik
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  19. JeePee

    JeePee Guest

    In dat opzicht mogen ze van mij Gran Turismo wel ff na-apen. Zag vanmorgen voor het eerst dit filmpje.
     
  20. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja best wel
    maar filmpje dateert al vanop de E3 2005, zoiets zou wel zoet zijn voor de ogen maar zoiets gelijksaardig in Forza 2 dat betwijlfel ik hoor
    Ik denk eerlijk gezegd dat da maar een ge-renderd filmpje is net zoals vele andere filmpjes van toen op de E3 :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina