1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Officiële screenshots Forza Motorsport 2

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    focking mooi! word nog mooier hoop ik

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik zie niet gelijk een grote verbetering t.o.v. van PGR3 kwa graphics :{

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat perse nodig dan?
    Ik ben allang blij dat ik forza kan gaan spelen op de 360.
    Op de officiele site staan de nieuwe screenshots nog niet. Maar het klopt wel dat ze vandaag zouden komen.

En ik vind het er zeker goed genoeg uit zien hoor. Laat maar komen :).

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    opzich niet, zolang de gameplay maar goed is :)
    maar voor een game wat een jaar na PGR3 uitkomt, mag je toch wel een wat grotere verbetering verwachten O-)

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja zoals een schademodel, anti aliasing, reflecties en shaders, realistische physics, 12 man op de baan, enige vorm van AI, uitgebreid tunen en decals plakken :x
    |:-

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    kan best zijn, maar van de graphics di ik nú op die screenshots zie, is er niet veel verbetering

deze dingen zaten toch ook al in FM1, PGR2 (tunen niet) enz... is iig niet zo speciaal, zou eerder vreemd zijn als ze het níet hadden

(mss andere dingen die je genoemd hebt ook maar dat weet ik niet zeker)

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat erom dat je appels met bananen vergelijkt... Al die dingen die ik noemde zaten niet of nauwelijks in pgr3 maar kosten wél een bak aan rekenkracht...
    Bij PGR3 gaat het immers allemaal om de ‘flash’, de graphics dus. Aangezien er weinig anders gebeurt “onder de kap” is het makkelijk een hele zooi polygoontjes op het beeld te toveren op 30hz \0_

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik had gewoon wat meer verwacht van een next-gen game _0/
    zeker van een game die een jaar na de release van de 360 uitkomt, want zoals ik al zei: een aantal van die dingetjes wat je opnoemt zaten ook al in FM1 of PGR2, dus zóveel rekenkracht kan dat toch niet kosten :{

maar goed :9 ik heb ook nooit gezegd dat het er slecht uitziet ;)

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ziet er goed uit, vooral die evo is gruwelijk, en die a4 ahh master auto heb der nu al zin in :thumbs:

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat de "fake" plaatjes dan toch echt zijn er dus ook Mugello erin zit. :)

Graphics zien er ietwat gelikter uit dan PGR3, en vooral realistischer qua kleuren, maar niet echt een supergrote verbetring, mooi, maar niet gewedlig IMO :cool:

Hopelijk zorgt de gameplay en online-mode voor de meeste fun...

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die plaatjes er prima uitzien.. gelukkig is de hysterische gekte omtrend deze plaatjes hier niet los gebarsten.. overal waar je wat leest over deze plaatjes lijken de meeste alleen maar te willen roepen dat forza 1 er nog beter uitziet en dat dit niks is..

Het is niet helemaal wat de meeste in gedachte hadden denk ik, maar het spel is nog niet klaar, ik denk ook zeker niet dat we hem met de kerst gaan zien dit jaar, eerder begin 2007, maar goed...

Ik zou meer willen weten over de gameplay, settings en opties.. schade is altijd mooi, maar dat had deel 1 ook al..
    Ik zou wel noodzakelijke pitstops willen zien, benzine verlies, banden slijtage (zit er vast wel weer in) weersveranderingen, dag en nacht verandering tijdens het racen, tijdens endurance races...

en dit allemaal online natuurlijk.

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste alinea, daar ben ik het helemaal met je eens. :cool: Dat zijn toch de dingen waardoor je zo'n game blijft spelen.

14. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd weer erg veel Forza (1). En ik kan niet wachten tot deel 2 uitkomt.

Screens zien er goed uit maar zeggen nog niet erg veel.
    Ik ben wel benieuwd naar de hood-view, en blijf het jammer vinden dat er geen cockpitview in zit.
    Ik hoop maar dat ze dit keer niet zoveel races op dat test circuit laten plaatsvinden want dat vond ik erg irritant.

Forza is het enige spel waar ik voor de release date naar op zoek ben geweest, en met Forza 2 zal ik dit ongetwijfeld weer doen.

15. mars15

mars15 Guest

Jammer dat de screens zwaar tegenvallen

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

En deze game moest toch als een ''GT beater'' worden bestempeld ? :x Nou ik wacht nu al met smart op Gran Turismo 5, want Polyphony Digital zal even laten zien hoe het wel moet :)

Dit is volgens mij meer een grafische update van PGR 3, alhoewel ik PGR 3 op sommige dingen grafisch nog beter vind.

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    wat valt er tegen dan? ik denk dat je deze game moet zien als die spelend te zien is..

18. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad niet echt goed uit maar je mag het spel zeker niet op deze screens beoordelen. Je moet nog eens naar die laatse trailer kijken op een gegeven moment blijft de camera op een vaste plaats achter die nissan hangen net of je aan het spelen bent. Zelf verwacht ik ongeveer zulke graphics.

GT5 zal ook veel later uitkomen en dan nog jij weet toch niet hoe GT5 eruit gaat zien maar dit zal te maken hebben met dat jij een PS fanboy bent.

edit: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12820&type=wmv
    De secondes van 15 tot 17.

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  19. Tecnomic

Tecnomic Guest

PS fanboy of niet, dit ziet er gewoon matig uit. Een game als PGR 3 weet grafisch toch meer indruk op mij te maken dan dit. Maar goed ik heb de game nog altijd een voordeel van een twijfel. En ja wat betreft Gran Turismo: je hebt zeker geen een deel gespeeld uit deze franchise ? Als er een game op grafisch gebied niet teleursteld is Gran Tursimo het wel, maar goed laten we het maar hierbij houden. On-topic!

20. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er toch ook mee eens dat die screens er slecht uitzien. Ik zeg alleen maar dat je deze game niet op deze screens moet beoordelen, wacht maar op een stukje footage. Dit zijn de eerste screens en jij begint deze game al te beoordelen dat deze game slechte grafics zal hebben. Kijk effe dat stukje van die trailer zulke graphics verwacht ik dus wanneer je speelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina