1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    let wel, dat dit de eerste screens van het spel zijn en het ongetwijfeld nog wel een stukje mooier word. hij word toch wel uitgesteld... let maar op, en dat vind ik eigenlijk niks meer dan goed.

2. JeePee

JeePee Guest

Uhmm, vergeet niet dat Forza een photomode heeft, en het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat deze screens daaruit geplukt zijn. Zo zag je op die eerder uitgelekte ingame screen dat er meer blur was dan op deze pics, iets wat je met de sluitertijd aan kan passen in Photomode. Als ik kijk naar de graphische ingame kwaliteit, dan kijk ik naar de uitgelekte screens, want de vandaag uitgegeven screens zijn zeer waarschijnlijk gepre-renderd in de photomode. Die uitgelekte screens waren gewoon lelijk, en zeker onder het niveau ala PGR3. Vind ik toch niet kunnen voor een 'Gran Turimso beater'. Ik hoop op uitsel, want ik als graphichoer ben toch enigsinds teleurgesteld. Het enige positieve is dat Mugello erin zit.

3. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je deze dan al gelezen, van Che(werkt bij Turn 10)

Those leaked screens are real. First leaked batch were from a really old build which we had to use to make print magazine deadlines. Second batch (the same batch I'll post in the morning) are the official first screens of the game. Oh well. If you think they look awful or whatever, I'm not here to change your mind -- not much I can do about that. The haters will hate, I suppose. All this forum drama is pretty nuts.

Keep in mind that the game is far from finished and many of the graphical effects have yet to be stabilized in the build (HDR and various other car shaders). Sometimes you turn something on and it breaks other things. I dunno, there's a lot of weird code dependencies and complexities that I'm learning about game development and none it seems very easy.

Forza 2 will look really good when it's finished. Obviously, the game isn't finished right now. At this point, we'll probably keep releasing new assets going forward and hope folks like what they see and play in the months to come.

p.s. 3d grass exists but weren't in the screenshots. OMGWTF!!11

p.p.s. we don't have time to implement HDR1!11 can somebudy plz help"!!1

p.p.p.s. seriously, get a grip people.

En hij was volgens mij ook uitgesteld naar Q1 2007 maar dat weet ik niet zeker

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    enige wat ik niet mooi vind is het gras voor de rest ziet het er goed uit, kan niet w8en op het eerste ingame filmpje

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week dit bericht

En nu stond dit gister op fok!

vrij apart toch, zou het iets te maken hebben met de Europese release datum van de PS3? Er zit slechts iets meer als 1 week tussen deze 2 berichten/

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Begin 2007, maar 2007... Straks gaat Microsoft allemaal vette titels uitbrengen in die maand. Volgens velen een slimme zet, maar misschien ook júist niet. Want er zijn toch gamers die de PS3 wel kopen en ook een 360 hebben. Die gaan dan hun geld uitgeven aan de PS3 en niet aan de 360. En als er veel goede games op hetzelfde moment uitkomen is men ook niet 'in staat' om ze allemaal te kopen.

Just guessing

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens, ze moeten het een beetje spreiden, wel slim om een topper gelijk met de PS3 te doen, maar dan ook niet meer dan 1 of 2.

8. JeePee

JeePee Guest

Jep, dat was bij mij ook het geval (voordat het bericht kwam dat de PS3 werd uitgesteld). Ik wou altijd de PS3 halen op de 17de, en daarom geen GoW of andere 360 topper. Dat doe ik nu waarschijnlijk wel, omdat ik anders wel heel lang moet wachten op een goede/nieuwe game.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    helaas komt forza pas in Januari .

datum zouden ze bekend maken op de X06 .

word de game inieder geval niet gerusht en krijgen we een mooi eindresultaat :)

komen er voor Forza eigenlijk nog andere race sims uit ?

10. JeePee

JeePee Guest

Nee, wel daarna, namelijk World Exclusive: GTR. Zeer realistisch (ongeveer net zo echt als Richard Burns Rally)

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Alleen is het geen rally maar een GT-spel wat mij vele malen meer aanspreekt. Geef mij maar een Spa of een Nurbrurgring ipv een ijsbaan of modderpoel (ookal is dat soms ook vet, vind het veel minder lang interessant).

Niet dat RSC2 bv geen vet spel was (was het absoluut wel), maar GTR + dat FF stuur is toch wel een heel veel meer fijne gedachte :)

12. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Kwijlt met Marius mee :+

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Ook mee kwijlt met Marius en de Fred... :cool:

Weet alleen niet waar ik een eventueel stuurtje zou moeten laten 8) Maja, met controller ist ook vet.

14. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0

lijkt me een beetje overdreven als je al een 360 hebt om dan ook nog een ps3 van 800 eurie te kopen :confused:

15. JeePee

JeePee Guest

Tja, sommige mensen willen gewoon de vette games die erop komen spelen. En check your math ;) Dat ding is al te krijgen vanaf 499,-.

16. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    In europa toch alleen de duurste versie van 600 euro?

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Hoe kom je daar nou weer bij ?! In Europa zullen gewoon beide versies verschijnen, basta!

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oke... hij bedoelt het niet verkeerd ofzo. Damn.

19. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe info @ Xbox360Only

Dat eigen winkel maken klinkt echt lachen :9

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sounds great. Hopelijk geen glitches e.d. online zoals in PGR3 :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina