1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Screenshot uit een demo voor de X06:

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    exotische wagens in forza? Welke forza heb jij gespeeld? Het was het eerste spel op de xbox waar je in echt normale auto's kon rijden (nog meer dan in pgr2). Ik vind een peugeot 206 en een honda civic niet echt exotisch namelijk ;). De hele D-klasse bestond uit erg normale auto's....

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg vet!

4. mars15

mars15 Guest

Mooi Screenie :D

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Peugeot 206 GTi ja, en misschien wel een Golf, maar dan doen ze de R32 (met een V6) erin.

Forza had wel "normale" auto's, maar dan wel de topmodellen van die auto's... Waarom niet gewoon een 1.8 ltr 4 cilinder auto ofzo, doe daar een stuk van 75 vd 300+ in, dat zou vet zijn. In combinatie met (hopelijk) een realistische gameplay, kan je echt een beetje voelen hoe het in het echt zou zijn als je met je eigen auto zou racen. :)

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t dus helemaal niks als ze 75 van die standaard bakken erin duwen...:-(

Doe mij maar exclusief spul:)

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook vet! Gewoon beetje standaard bakken, en die vet maken en tunen! *denkt terug aan forza, en heeft zin in forza2*_O_

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mijn spreekbuis doet het nog :thumbs:

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja, maar ik heb ook een best kleine kamer. En als je een kleine kamer hebt, dan ga je er niet een tv van 100 cm ofzo neerzetten. Een 38 cm tv is perfect, een 52 cm tv is goed, maar eigenlijks al teveel.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou laat die demo maar komen, inmiddels ook het bij behorende Theme Pack gekocht :cool:

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

Dat is een lotus ....

12. JeePee

JeePee Guest

Echt 8) :+

Ik doelde niet op die screen, maar gewoon op het feit dat Ferrari in GT:HD zit.

@ Marieke, welk themepack heb jij niet :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2006
  13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    edit:+

zeer mooie screen btw

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat toch ook om gran tourismo;)

16. JeePee

JeePee Guest

@ Oliver,
    Wel realistischer, maar niet mooier.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welk van de twee ik mooier moet vinden, ze hebben allebei verschillende dingen die mooi zijn _O_

btw, deze afbeelding is toch niet van de final versie van pgr3?

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  18. bubu

bubu Guest

ik vind pgr 3 er realistischer uitzien.. forza heeft teveel bloom ofso.., niet realistisch..,
    en ga niet liggen zeiken over hoe ik realistisch schrijf :p

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    realistisch is goed geschreven :):

ik denk dat je bedoelt dat de reflecties te helder zijn. dat vind ik in ieder geval.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is toch echt het Forza 2 draadje ;)

Maargoed, vooralsnog vind ik de graphics van Forza 2 er goed uit zien. Ik weet niet van welke build deze graphics zijn, maar tot nu toe allemaal mooi. In verhouding tot Forza 1 ziet het er vooral realistischer en scherper uit naar mijn mening, en in verhouding tot PGR3 vind ik dat eigenlijk ook. Veel meer kan je logischerwijze niet zeggen, want zoveel valt er tot nu toe nog niet te zien van Forza 2.

Ik verwacht iig wel een game met goede graphics, hoop alleen niet dat ze net als met GT:HD foto's gaan gebruiken voor achtergronden, want dan heb ik nooit echt het gevoel dat je auto één is met de omgeving (al ziet zo'n foto-achtergrond van GT er wel onwijs mooi uit), maargoed dat is mijn mening, en ik wil geen Forza vs GT meer uitlokken, want ik schaam me nog steeds voor de discussies die ik vroeger daarover had. 8)

Hoop gewoon dat ze snel een demo releasen.. Weet nog niet of ik die zal downloaden, want dat gaan het "speciale moment" dat je hebt als je een net gekochte game voor het eerst in de cd-lade doet eraf, maar dan weten we wel welke kant Forza opgaat. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina