1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Dat is geen foto!!!
    Hier is duidelijk op te zien dat het 3D is, en als je de gameplay fimpjes bekijkt zie je dat je langs die berg kan rijden, en daarmee is ook duidelijk te zien dat het géén foto is.

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt nog steeds op een foto

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Screens van Forza 2 zien er goed uit, beter dan PGR3.
    Mijn voorkeur ligt bij Forza 2. GT heb ik eigenlijk na deel 3 wel gezien, deeltje 4 heeft mij niet lang weten te boeien.
    Daarnaast claimed GT de real driving simulator te zijn, maar dat klopt nou niet echt bepaald.
    Maargoed, dit is niet echt de thread voor deze discussie.

4. JeePee

JeePee Guest

En DTM Race Driver beweerd de Real Racing Simulator te zijn :9 Die titel hoort eigenlijk bij GTR.

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op de consoles wel. aan gezien GTR nog niet op een consoles is uit gekomen, klopt dat :9
    En er zijn nog geen in game trailer (en met in game bedoel ik met metertjes en achter de auto in een race en zo, want wie gaat er nu 100x zijn replay bekijken van de race ?) van beide games.

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  6. JeePee

JeePee Guest

Met beide games bedoel je Forza en GT:HD? Beter zoeken joh, want op gamespot en IGN staan genoeg ingame fimpjes van GT:HD.

7. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan maar interesseer me nog niet echt voor GT:HD want die PS3 komt hier veel later, ga me pas interesseren voor dit als ik die consoles heb en als het helemaal een nieuw spel is en geen update met een ferrari :{

8. mars15

mars15 Guest

lelijk doe eens weg |:-

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ook al zijn dat foto's, het ziet er goed uit, dus wat boeit het. GT4 ruled gewoon, wel met een paar grote nadelen, maar hij ruled gewoon, ik sta aan jouwn kant hoor jeepee.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    GT ruled op de playstation.. omdat er geen andere racegame is op de playstation die een beetje ze naam maakt.. Forza deed het meteen voor de eerste x goed op de xbox.. dat kan ik niet zegge van GT..

maar ik vind ze beide goed.. alleen vind forza lekkerder rijden.. en daar gaat het bij om..

11. JeePee

JeePee Guest

Gran Turismo 1 kreeg een 9.5 op IGN _0/

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het was ook de eerste uitgebreide racegame..
    het zette een nieuwe lat

13. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    De demo komt er aan _O_

Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ow ja?

wat is je bron?

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zijn puur geruchten. Hele leuke geruchten, maar niet meer dan dat. "Ik ken iemand, die kent iemand, die kent iemand dichtbij Microsoft die wat heeft laten weten". Weetjewel.

Er schijnd idd een Forza 2 demo te komen. Maar wanneer? De komende week zou een wel heel grote verrassing zijn. Zeker omdat de debug-versie die vorige week behind closed doors op de TGS is geshowd nog niet op 60 fps, maar op 30 fps (en zonder self-shadowing aangezet) draaide.

Lijkt me dat je wilt dat je demo toch wel enigzins representatief is voor het uiteindelijke product, want op dit soort dingen worden developers altijd compleet tot aan de grond toe afgebrand op fora, hoe irreel het ook mag zijn (het blijft een pre-release demo!).

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, de tekst kan je ook op twee manieren lezen. Maar ja, als het echt waar zou zijn :9

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nieuwe shots he *)

en meer
    \o/

18. Real_Guru

Real_Guru Guest

hij's ff down... :\ er zal wel nog meer info worden geupload

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Begint er steeds beter uit te zien zeg. Stel je dit voor op 60 fps. Woei.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina