Dat is geen foto!!! Hier is duidelijk op te zien dat het 3D is, en als je de gameplay fimpjes bekijkt zie je dat je langs die berg kan rijden, en daarmee is ook duidelijk te zien dat het géén foto is.
Screens van Forza 2 zien er goed uit, beter dan PGR3. Mijn voorkeur ligt bij Forza 2. GT heb ik eigenlijk na deel 3 wel gezien, deeltje 4 heeft mij niet lang weten te boeien. Daarnaast claimed GT de real driving simulator te zijn, maar dat klopt nou niet echt bepaald. Maargoed, dit is niet echt de thread voor deze discussie.
Maar op de consoles wel. aan gezien GTR nog niet op een consoles is uit gekomen, klopt dat En er zijn nog geen in game trailer (en met in game bedoel ik met metertjes en achter de auto in een race en zo, want wie gaat er nu 100x zijn replay bekijken van de race ?) van beide games.
Met beide games bedoel je Forza en GT:HD? Beter zoeken joh, want op gamespot en IGN staan genoeg ingame fimpjes van GT:HD.
Kan maar interesseer me nog niet echt voor GT:HD want die PS3 komt hier veel later, ga me pas interesseren voor dit als ik die consoles heb en als het helemaal een nieuw spel is en geen update met een ferrari :{
Ook al zijn dat foto's, het ziet er goed uit, dus wat boeit het. GT4 ruled gewoon, wel met een paar grote nadelen, maar hij ruled gewoon, ik sta aan jouwn kant hoor jeepee.
GT ruled op de playstation.. omdat er geen andere racegame is op de playstation die een beetje ze naam maakt.. Forza deed het meteen voor de eerste x goed op de xbox.. dat kan ik niet zegge van GT.. maar ik vind ze beide goed.. alleen vind forza lekkerder rijden.. en daar gaat het bij om..
Dat zijn puur geruchten. Hele leuke geruchten, maar niet meer dan dat. "Ik ken iemand, die kent iemand, die kent iemand dichtbij Microsoft die wat heeft laten weten". Weetjewel. Er schijnd idd een Forza 2 demo te komen. Maar wanneer? De komende week zou een wel heel grote verrassing zijn. Zeker omdat de debug-versie die vorige week behind closed doors op de TGS is geshowd nog niet op 60 fps, maar op 30 fps (en zonder self-shadowing aangezet) draaide. Lijkt me dat je wilt dat je demo toch wel enigzins representatief is voor het uiteindelijke product, want op dit soort dingen worden developers altijd compleet tot aan de grond toe afgebrand op fora, hoe irreel het ook mag zijn (het blijft een pre-release demo!).