1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop idd dat ze er een erg goede game van maken. Forza 2 komt wel érg vroeg, en aan de ene kant is dat goed, want des te sneller kunnen we 'em spelen. Maar ik heb wel liever kwaliteit boven snelheid, want een kwalitatief goede gameplay blijf je gewoon langer spelen, dus ik hoop niet dat ze rushen...

We zullen het zien, op papier klinkt het iig goed, 300+ auto, 18 omgevingen, meer tune/pimp opties. Nu alleen nog een goede (en diepgaande) gameplay en ik ben (tot nu toe :cool: ) tevreden. :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op papier klinkt het inderdaad erg goed. Ben ook erg benieuwd hoe de game uitpakt.
    Als Dan Greenwalt, director van Forza 2 niet tevreden is met de door Microsoft getoonde beelden, waarom laten ze dan zelf geen ingame beelden zien?
    Is het probleem opgelost, hij is blij en wij zijn blij. :cool:

Ik vraag me overigens wel af of men inderdaad de trailer qua graphics gaat overtreffen. Ze leggen de lat wel erg hoog voor zichzelf.
    We zullen zien. :)

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het eerlijk gezegd niet (en dat zou dan ook meteen de reden zijn waarom Dan er boos over was)
    Maarja, de graphics maken voor mij persoonlijk niet uit, in het begin is het vet, maar na 10+ uur spelen gaat het om de gameplay en dat is waar de replay-waarde goed kan zijn. Een diepgaande en realistische gameplay en daar hoop ik ook gewoon op. :)

(ik denk overigens toch niet dat ze deze winter halen, ik denk dat ze net als met Forza 1 de game wel zullen gaan uitstellen)

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik hoop dat de pitspops beter zijn uitgewerkt die waren namelijk niet realisties
    op de xbox !

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Interview van TeamXbox...

Bron: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1376/Forza-Motorsport-2/p1/

(Er staat daar rechts in het scherm trouwens ook bij dat hij HD TV 1080i ondersteunt, ik heb er de techneuten wel eens positief over horen praten dus volgens mij is dat goed. :cool: :) )

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  6. JeePee

JeePee Guest

Dat kan elke 360 game :+ Als er nou 1080p stond...

Waarschijnlijk zal 720p het meest gebruikt worden :)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
  7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Whatever 8)

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    klink goed, klinkt heel goed :9

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ben vooral blij dat die Dan het niet de hele tijd heeft over hoe goed zijn graphics enz wel niet zijn, maar dat ie echt alleen maar ingaat op gameplay etc, dat belooft veel goeds \o/ (ff zo`n nieuw smileytje erin he :p)

10. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    De omschrijvingen voor dit spel worden steeds beter! Jammer dat de game dan nog zolang ontwikkeld moet worden! MAar anderzijds des te beter hij word :p

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar d'r is nieuwe info/screens/logo's van XBW voor de starterspost...

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    Microsoft

Developer
    Microsoft

Genre
    Simulatie Racer

Release datum
    Xbox 360
    4e kwartaal 2006

Belangrijke Features
    Online marktplaats
    Online Multiplayer
    Online toernooien
    Spectator modus
    User Created Content

Uhu uhu :cool: Zo'n grote titel verdient natuurlijk wel een mooie starterspost he, misschien kan dit erin om 'em wat te "updaten" ? :)

:b:

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Deze titel verdiend dat zeker!:thumbs:
    Ik wacht met smart op een volgende trailer!

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan wat? 1080p ondersteunt de xbox 360 niet dus zal een game dat ook niet gaan ondersteunen. Het is al eerder gezegd dat voorlopig niemand wat aan 1080p heeft. Het hele 1080p geneuzel is onzinnig.

Nogal logisch, vooral bij snel bewegende beelden geeft 720p een betere kijk ervaring dan 1080i. Persoonlijk kijk ik erg uit naar deze titel, vond deeltje 1 helemaal top.

14. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op Gamer.nl staat wel een aardig interview over dit spel!8)
    Met de kerst komt ie...eindelijk weer eens een 'echt' racespel. Project Gotham viel me ietwat tegen.

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of het hier al is gepost. maar in de veronica gids van volgende week staat dat je op je pc auto's kan painte enzo en dan met je 360 ermee racen. dat lijkt me zeker wel gaaf

16. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt wel vet zijn ja, ik heb op de xbox bij Forza 1 echt heel veel auto's gecustomized. Waar in totaal wel vele (tientallen?) uren werk inzitten, en op de pc is het customizen van je auto's natuurlijk veel makkelijker en preciezer.

Zou zeker wel handig zijn.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het tunen in Forza was sowieso vet! :cool:
    Van de 90 à 100 uur die ik Forza heb gespeeld, zijn daarvan 20 à 30 uur in het decalen/tunen opgegaan. :9

Nu nog letters die je er op kunt plakken, meer vormpjes, en iets waardoor je een auto er sneller proffesioneel kunt laten uit zien en mijn natte droom is een feit. :+

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Iets waardoor je een auto er snel realistisch uit kunt laten zien??? wat moetik me daar bij voorstellen :D

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik wou proffesioneel typen! 8) Al ge-edit... Ik bedoel dus gewoon dat wanneer je decaled, de auto's er snel proffesioneel uit zien... Moeilijk uit te leggen, ondersteun m'n mening gewoon maar :cool:

20. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft het natuurlijk over de "professionele" look die race wagens hebben die voor echte teams rijden en daadwerkelijk gesponsord worden. Kijk maar naar Nascar bijvoorbeeld, hoeveel sponsor decals die gasten op hun auto's hebben staan. Ben het wel met Stefan eens, ik vond dat spelen met decals/stickers ook strak. Doe het bij iedere game die er de mogelijkheid voor heeft trouwens 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina